DualSense PS5 Controller til PC?

Diverse d.  02. december. 2020, skrevet af LasColas
Vist: 403 gange.

LasColas
 
Overclocker
Tilføjet:
02-12-2020 08:50:00
Svar/Indlæg:
12/7

Hej

 

Jeg overvejer at købe en DualSense PlayStation 5 Controller til at bruge til PC - og så måske i fremtiden købe en PlayStation 5.
Nogen som har erfaringer med DualSense til PC? Tænker at spille Crash Bandicoot N.Sane Trilogy og CyberPunk (når det kommer) over Steam.
Steam har vist noget "Steam Input API" til controllere, men jeg kender det ikke?

puma99dk|
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-12-2020 09:56:03
Svar/Indlæg:
501/10

Hvad jeg kan læse så virker PS5 controller kun i Steam lige pt. med USB-C til USB-A kable.

 

Kan ikke huske om det var Crash Bandicoot N.Sane Trilogy el. Spyro Reignited Trilogy hvor jeg skulle skulle ind i exe filen for spillet og ændre i hex coden til min "Trådløs DUALSHOCK 4 USB-adapter" skulle jeg add support for den fordi udviklere kun har tilføjet PS4 controller ikke den officielle adapter fra Sony 🤣



LasColas
 
Overclocker
Tilføjet:
03-12-2020 19:54:48
Svar/Indlæg:
12/7

Aha, tak for svaret. :)

puma99dk| skrev d. 02-12-2020 09:56:03

Hvad jeg kan læse så virker PS5 controller kun i Steam lige pt. med USB-C til USB-A kable.

 

Kan ikke huske om det var Crash Bandicoot N.Sane Trilogy el. Spyro Reignited Trilogy hvor jeg skulle skulle ind i exe filen for spillet og ændre i hex coden til min "Trådløs DUALSHOCK 4 USB-adapter" skulle jeg add support for den fordi udviklere kun har tilføjet PS4 controller ikke den officielle adapter fra Sony 🤣