Printer til hjemmebrug

Diverse d.  28. november. 2020, skrevet af Jet
Vist: 497 gange.

Jet
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2020 12:50:00
Svar/Indlæg:
129/16

Hej Folkens

 

Jeg har behov for en smule hjælp til at finde en printer m. scanner til min mor.

Det er noget af en jungle at finde rundt i.

 

Lige nu har hun en ældre HP AIO, som hun egentligt har været okay tilfreds med, bortset fra prisen på printerpatroner. Men da den ikke printer ordenligt længere, skal der en ny til.

De eneste krav der egentligt er, er følgende:

  • Kan scanne
  • Pris område maks. 2000. (vil give hende den i tidlig julegave)
  • Billig i drift tonermæssigt.
  • Behøver ikke at kunne printe i farve.

 

Jeg har ingen præferencer hvor den skal købes eller hvilket mærke det skal være.

 

Jeg håber i har tid til at smide et svar med jeres anbefalinger, enten fordi i selv har en, eller har kendskab til det på anden vis.

 

På forhånd mange tak.

 

Mvh.

Jet

 



Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Jet d. 28-11-2020 12:50:14.
Biostud
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2020 20:47:02
Svar/Indlæg:
2897/83

Overvej at købe scanner og printer hver for sig. Laser er billigere i drift og tørrer ikke ud. 

 



Dragsdal
 
Overclocker
Tilføjet:
29-11-2020 01:32:04
Svar/Indlæg:
29/3

kig på mærket Brother, jeg ved ikke lige specifikt hvilken model som kan passe til behovet, men blot til lejligheds hjemmebrug bare deres mindste model. 

jeg har både haft dem selv, og også forhandlet dem professionelt, og det er maskiner som kører i mange år uden problemer, og du får ikke problemer med udtørrede patroner da det jo er laser. 

Alternativt ville jeg kigge på noget fra Epson. 

PS jeg kan godt huske det, jeg fik købt min egen første farveprinter "proforma" altså på afdragsordning via mine forældre", da patronerne så var brugt.... ønskede jeg mig en blækpatron i julegave det næste år, og pga priserne på disse, røg den sgu af H til  ! ;)



Dragsdal
 
Overclocker
Tilføjet:
29-11-2020 23:39:21
Svar/Indlæg:
29/3

Epson primært fordi deres blækpatroner ikke koster det samme som selve printeren.



Jet
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2020 17:25:46
Svar/Indlæg:
129/16

Mange tak for jeres bud.

 

Jeg vil se efter noget Brother eller Epson.