Smartwatch til musik og motion

Diverse d.  15. august. 2020, skrevet af noaim
Vist: 598 gange.

noaim
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2020 23:20:18
Svar/Indlæg:
2155/123

Hej. Kunne godt tænke mig at prøve med noget smartwatch så jeg kan tracke mine løb og diverse andre aktiviteter og sådan nogle ting så jeg stadig kan høre musik uden at have min telefon med. 

Batteritid er et must det er godt. Gider ikke at skulle lade op hele tiden. 

Skal kunne afspille musik uden brug af telefon da den vil blive hjemme

Skal kunne tracke mine aktiviteter både indendørs og udendørs dog primært udendørs men gælder også svømning 

Må meget gerne se forholdsvis pænt ud da det helst skulle kunne bruges mere eller mindre altid.

Min pris er absoult max 2000 da det som sagt er første smartwatch og jeg slet ikke ved om det er noget for mig. Må gerne være billigere. 

Jeg har selv haft kigget på huawei watch gt2 samt Samsung galatxy active2 og har egentlig finder frem til at Samsung ur er mere et rigtigt smartwatch og måske også det mest optimale valg da man kan downloade Spotify til selve telefonen og også kan betale med telefonen men kan ikke rigtigt stå for designet på huaweis samt de skulle have helt vanvittig batteri tid. 

Nogle der har erfaringer med disse 2 forskellige ure og måske kan komme med input. Andre ure kan selvfølgelig også komme på tale. 

Nogle der ved om man kan downloade musik fra Spotify til telefonen og så derefter smide det over på huaweis ur og om det er noget der fungere eller bare er noget ægte røv. 

 

Håber i kan hjælpe 👍🏼 

Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
16-08-2020 22:14:01
Svar/Indlæg:
5363/442

Jeg har er Garmin Vivoactive 3 som jeg er ret tilfreds med, den fås også i en "music" version: 

https://www.elgiganten.dk/prod...

Det lever umiddelbart op til alle dine krav, eneste minus er at det ikke er super "smart" om man så må sige :)



tf-uno
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-08-2020 08:51:58
Svar/Indlæg:
317/39

Kender ikke overstående 2 ure, men har selv et garmin forerunner 645 music - det er det bedste smart watch jeg har prøvet til d.d. Alt spiller max.

Batteritid 5-7 dage

Tracker løb super godt, finder hurtig GPS, alt virker naturligt når man bladre rundt i menu, deres App er super, Kan kun snakke positivt om dette produkt. 



Symbol
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2020 12:29:39
Svar/Indlæg:
576/62

 

Jeg har i flere år brugt Garmin Fenix 3 HR. og været super tilfreds. 

ville klart tage en nyere model næste gang, men vil holde fast i Garmin