Har nogen stadigvæk interesse i ældre/nyt/ubrugt HDD samt RAM vandkøling?

Vandkøling d.  08. juli. 2019, skrevet af korsk
Vist: 899 gange.

korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-07-2019 15:16:50
Svar/Indlæg:
1334/15

Hejsa..

Jeg har en kasse liggende med en hel del ældre vandkøling til Hdère samt Ram, både købt som nyt i sin tid, samt noget, der er brugt men i fin stand. Har ikke selv tiden til at lege med det, så vil lige høre om:

Er der stadigvæk nogle, der vandkøler aktuelle ting ned nu om dage, og vil det ku` sælges?

Det er jo nok mest til OC folket, der ikke er blege for loop på vandsystemet, da vandkøllingen til f.eks. rammene er væsentligt bedre end de "aluminiumsklemmefiduser" disse nu om dage er monteret med :)

Venlig hilsen

Kim

korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-07-2019 14:01:10
Svar/Indlæg:
1334/15

Hopsa



KingGuru
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-07-2019 18:57:47
Svar/Indlæg:
624/173

Jeg har selv en kasse siddende med et par HD'er i. Der er mindre brug for dem efter som SSD har gjort sit indtog .

Med hensyn til ram, så tror jeg aldrig det er et max jeg har ramt. Hoppede på siden da det var Overclocking.dk, men mængden af OC jeg laver idag er til at overskue. Når det er sagt, så skal jeg til at have byttet den gamle maskine ud med en ryzen, så der kommer nogle nye ram klodser i. Havde ikke overvejet at vandkøle dem før jeg lige faldt over dit indlæg. Har du nogle billeder af din bunke?



korsk
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-07-2019 16:38:11
Svar/Indlæg:
1334/15

#2 - Hejsa 

Havde helt (muligvis også fysisk) svedt denne tråd helt ud, da jeg slet ikke kan tåle disse varmegrader :) 

Tingene er ude i cirkulation hos en flok interesserede, og håber selvf. at de har/kan få interesse for OC builts som en hobby - selv om fremtiden nok desværre fjerner sig fra dette :)

Du får besked, hvis de ikke vil bruge det, men til en ramme sodavand - i forhold til de ca. 5 - 8000 bananer i datidspriser - hmmm.

Men mange tak for henvendelse/opmærksomhed - samt self. en tro tjener af det waterfikserede univers - vi efterhånden har tabt via andre "vandkølingspirater" der jo alle har deres problemer at slås med :)

Fortsat god og kølig dag min ven

/Kim