Hjælp til Marantz

Diverse d.  07. april. 2018, skrevet af Trueson
Vist: 1069 gange.

Trueson
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 15:34:33
Svar/Indlæg:
638/62
Hej HWT

Håber der er AVR kyndig derude som vil give et råd eller to, jeg har købt en brugt Marantz NR1504 AVR receiver, satte den til i går og alt virker perfekt da jeg tester den. Da jeg så sætter alle ledninger til til igen er der ingen signal, jeg tester med 4 forskellige hdmi kabler på projektor og tv, ingenting! :/ På mit tv får jeg dog et forvrænget støjbillede frem hvor menuer er vist så den sender et eller andet.

Hjælp modtages gerne! :/

gammelgaard_mink
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 15:50:53
Svar/Indlæg:
979/49
Hejsa,

Det der forvrængede støjbillede, har du mulighed for at tage et billede og ligge op her på siden?
Jeg vil selv være af den overbevisning at enten er der billede eller også er der ikke noget billede.

Med min gamle AVR fra Harman Kardon skulle jeg være helt sikker på at det var den rigtige opløsning/hertz/etc. der var indstillet på AVR, for at billedet kom frem. Oplysninger skulle gerne læses i manualerne til henholdsvis TV og AVR.


Trueson
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-04-2018 15:55:54
Svar/Indlæg:
638/62
#1

Kan lige slæbe den op til TV'et og prøve at fange det! Har lige testet lidt mere og både input og udgange virker, dvs. problemet virker til at være koncenteret omkring HDMI udgangen. Når jeg rykker kablet rundt påvirker det også signalet, men prøver lige at tage et billede.

Edit, her kan det ses:




Videoklip:


Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Trueson d. 07-04-2018 16:07:30.