Min kone sagde helt seriøst til mig i dag at hun altid har troet det "overclogging" og det gik lige op for hende at det er "clock" som i clock-rate... jeg var flad af grin.
På den anden side.... Hun var også sikker på det hed en SubROOFer - og noget med at få lyden op under loftet... for slet ikke at tale om når hun begynder at diskutere at hun faktisk ikke kan høre forskel på om det er fladskærmens indbyggede højttalere eller surround-anlægget der spiller... SÅ STOPPER FESTEN!
Nå jeg går bare ind i min man-cave igen og lader som om jeg ikke hørte noget.
det eneste min kone ved er at når jeg bruger penge på lyd/pc/bil, så må hun bruge det tilsvarende på tøj og sko. >Forskellen er bare at jeg ikke har 40 ubrugte grafikkort liggende under sengen.
#9 Haha ja og så længe man kan holde det til opgraderinger i samme kabinet og sørger for hurtigt at få solgt det gamle, så opdager de aldrig man lige har fyret 6k af på et grafikkort. 😀
Når bare hun selv kan se det sjove i en blomstret kjole som denne:
Hun vil godt til stranden i de varme lande og dyrke sol og strandliv, så jeg ville give hende denne vandcykel hun kunne øve sig på ... men ville hun have den?