gratis tekst-/identitetsarbejde

Hyggehjørnet d.  09. marts. 2017, skrevet af Toft123
Vist: 1153 gange.

Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2017 13:53:59
Svar/Indlæg:
1600/230
Jeg har her et tilbud om hjælp til to parter. En ejer af et website og min egen erfaringsbank. Hjælpen er i første omgang gratis. Jeg kender ikke den overordnede kvalitet af min værktøjskasse, så den skal afprøves.

P.t. arbejder jeg som tekstforfatter hos et designbureau.
Jeg vil dog gerne afprøve mine kundskaber freelance på forskellige parametre - gerne en fuld gennemgang af, om identitet er gennemgående fra personerne i den virkelige verden til den ydelse, der tilbydes på websitet.

Det er det optimale træningsscenarie. Men andre spændende (og kreative) opgaver modtages også gerne.

Som reference har jeg skrevet den bærende tekst til www.ibsensfabrikker.dk samt www.grøntaalborg.dk. Konceptualiseringen har været et samarbejde med grafikerne, mens tone, vurdering af målgruppe og sammenhæng har ligget mest på min kappe.
I det daglige "rugbrødsarbejde" arbejder jeg også med SoMe posts, metadata og on-page SEO generelt.

Vær friske og tag imod et godt tilbud! Jeg har ikke egen virksomhed og går ud fra, at opslaget her ikke kan kategoriseres som reklame som sådan :)
svedel77
 
Grafiker
Tilføjet:
09-03-2017 15:43:57
Svar/Indlæg:
2263/307
Det kunne jeg rigtig godt være interesseret i. Vil du sende en PM ?


Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-03-2017 15:56:05
Svar/Indlæg:
1600/230
#1 PM sendt