proshop, hvad er jeres oplevelse?

Diverse d.  22. november. 2016, skrevet af VAMOSALAPLAYA
Vist: 1477 gange.

VAMOSALAPLAYA
 
Superbruger
Tilføjet:
22-11-2016 21:31:41
Svar/Indlæg:
232/38
Hej med jer, jeg kunne godt tænke mig at høre dem af jer der har handlet hos proshop før, hvad jeres oplevelse var hos dem.

Har en kammerat som bad mig om hjælp med at samle noget pc for ham, så jeg fik sat nogle ting samme til ham via proshop, og han fik det så bestilt hjem. Jeg skal så hjælpe ham med at samle tingene nogle dage efter da det var ankommet.

Jeg åbner så kassen til bundkortet og ser at en sata pose er flået op, altså at den er blevet åbnet. Det skal lige nævnes at posen er ikke af den type der kan lukkes igen. Jeg bliver sådan lidt forsigtig da det ikke er normalt iforhold til mine egne erfaringer, og selve pakken hvor tingene lå i så meget fin ud, ingen skader eller lign.

Så jeg tager ingen chancer og fortæller ham at han skal ringe til kundeservice og høre om hvordan og hvorledes, og om det muligt vi kan køre ud til deres pick-up point og returnere det.

Det skulle der ikke være noget problem med fortæller ham vi snakkede med, da vi havde 14 dages returret.

Dagen efter kører min kammerat ud med kortet, og fortæller dem hvordan og hvorledes, de tager så et hurtigt kig på kortet og fortæller ham ordret, at han bare kunne tage kortet igen og smide det i skraldespanden, da der er en bøjet pin ved cpu soklen.

Han kan ikke forstå dem eller deres reaktion, der var intet han kunne gøre uanset hvor meget han forklarede dem at bundkortet aldrig var blevet taget ud, de var pisse ligeglade og sagde det var selvforskyldt, og der var intet de kunne gøre for ham. Så han stod som et kæmpe spørgsmålstegn og anede ikke hvad han skulle foretage sig, han havde lige bestilt for 10.000kr hardware gennem proshop og står nu tilbage med et bundkort der er defekt, som han intet har haft at gøre med.

Bundkortet er i vores hænder aldrig pakket ud, lige fra da vi så posen til satakablet lå åbnet, lukket vi det pænt sammen igen.

Et par dage senere, høre jeg så fra 2-3 andre at de har haft en ligeså elendig kundeservice hos proshop, mht returnering og defekte varer. Nu er jeg blevet lidt nysgerrig om der nogle herinde der har nogle gode eller dårlige oplevelser med proshop, som i kunne tænkte jeg at fortælle lidt om, og evt om i er kommet til en løsning med det hele?
bmwnp
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 21:40:54
Svar/Indlæg:
611/4
Se det fra deres side,en kunde kommer ind med et bundkort,hvor et cpu pin er bøjet. Hvad skal de ellers sige?

Jeg har ellers haft gode oplevelser med både support og rma hos dem.


Rasmus66
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 21:47:33
Svar/Indlæg:
8762/174
Jeg handler primært hos Proshop og har heller aldrig haft nogle problemer.

Har kørt en del rma sager hos dem og der har aldrig været noget.

Bundkortet du har købt er højst sandsynligt et de har fået retur ude at tjekke det ordentligt i socketten.

Hvis det har en bøjet pin så tager det max 5 min lige at rette den så det ikke kan ses.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Rasmus66 d. 22-11-2016 21:47:49.


VAMOSALAPLAYA
 
Superbruger
Tilføjet:
22-11-2016 21:56:18
Svar/Indlæg:
232/38
#1 Jamen hvad skal han som kunde gøre så? Så det bare sur røv at han taber 1100kr, det han egen skyld eller hvordan?

#2 Tja men vi begynder ikke at rette på noget, det må være deres problem tænker jeg?


SDK
 
Redaktør
Tilføjet:
22-11-2016 22:13:36
Svar/Indlæg:
573/108
Jeg har også 2 gange modtaget varer fra Proshop, der allerede havde været åbne...
Jeg holder mig bare til Komplett, Dustin og de andre. Der var intet galt med de produkter jeg modtog fra Proshop, men har jeg betalt nypris vil jeg også have en ny uåbnet vare.

Hvis Proshop ikke vil tage produktet igen, og i ikke selv kan fixe de bøjede pins, så tror jeg ikke der er meget at gøre.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SDK d. 22-11-2016 22:16:25.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 22:21:24
Svar/Indlæg:
5224/222
Synes der har været en del tråde her om lignende hændelser. Nok til at jeg ikke handler hos dem uden at selv have været ude for noget lignende. Holder mig til Komplett og Computersalg.


Valagar
 
Overclocker
Tilføjet:
22-11-2016 22:25:17
Svar/Indlæg:
15/2
Jeg har købt rigtig meget hardware gennem tiden hos proshop og jeg handler faktisk kun der i dag. Har aldrig været noget med deres kundeservice. Kun gode oplevelser. Dog ligesom #4 har jeg også oplevet at modtage en del varer som allerede har været åbnet. Der har jeg brugt min returret for at få en ombytter. Men er du sikker på at din kammerat ikke har prøvet at samle CPU og bundkort, hvilket så er gået galt, inden du kom forbi???


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 22:28:34
Svar/Indlæg:
2131/173

Jeg har selv smidt 40 kilo i den biks, men selv om jeg altid puster Pornslut op for deres gode service (og excellente rimjobs) har jeg set en ven pakke et spritnyt board ud, og der var bøjede pins.
Pornslut nægtede, ligesom i trådstarters tilfælde, at gøre andet end at antyde at det var min homies egen skyld.
Han har været kunde der i mange år - det er han så ikke længere.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 22:36:19
Svar/Indlæg:
2131/173

Til tider skal man være tålmodig og have et gemytligt temperament for at holde fast; jeg nævner et par eksempler:

1. Sommetider skal man vente i butikken i op til en time, før varen bliver udleveret.
2. De har ingen kaffe til de tålmodige.
3. De har ingen kaffe overhovedet.
4. Der er ikke papir på lokummet.
5. De gider ikke ringe efter en taxa, hvis man er for stiv til at gennemskue busplanen.


weberollin
 
Overclocker
Tilføjet:
22-11-2016 22:44:05
Svar/Indlæg:
58/0
Jeg havde selv købt et grafikkort, hvor da jeg åbnede det viste det tegn på brug/slid/ridser. Jeg sendte det retur efter kontakt til support, men jeg blev så trukket i omegnen af 250kr. fordi det "ikke kunne sælges som nyt"..
Det er kun hvis det er ekstra billigt at jeg magter at handle der. Jeg tror der er nogen der har rigtig gode oplevelser, men jeg føler virkelig ikke de gør særlig meget for deres kunder.


Die_Happy
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 22:45:15
Svar/Indlæg:
3385/80
Handler heller ikke hos dem.. dårlige oplevelser. Handler primært hos Komplett eller Dustin.


Artisan
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 22:45:37
Svar/Indlæg:
184/5
comicsdk
Jeg må sørge for en kop kaffe, næste gang du kigger forbi, så jeg ikke skal se dit sure kaffe opstød herinde 😛


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 22:52:40
Svar/Indlæg:
2131/173

11
Damn.
Jobber du hos Proshop?

Man skal da også se sig over skulderen konstant.


Artisan
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 22:55:17
Svar/Indlæg:
184/5
Muligvis 😉


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 23:01:12
Svar/Indlæg:
2131/173

13
Nå, men det jeg mente var; Proshop.. det er en fin biks, der kan man snildt handle.
Alt det andet er løgn.
Løgn, siger jeg!

Det skal retfærdigvis nævnes at Komplett, som mange HWT'ere konstant hiver op på en piedestal, heller aldrig har givet kaffe.


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 23:11:25
Svar/Indlæg:
7765/230
Før, nu og i fremtiden... Komplett


Ticonderoga
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 23:24:05
Svar/Indlæg:
466/65
Har haft samme oplevelser så handler der heller ikke længere.
Synes deres kundeservice er direkte flabet når man skriver med dem via mail


VAMOSALAPLAYA
 
Superbruger
Tilføjet:
22-11-2016 23:28:37
Svar/Indlæg:
232/38
#6 Ja det er jeg helt sikker på, fordi det var mig der åbnede pakken hvor hans kort, ram, gfx osv lå i. Så pakken var stadig forseglet da jeg kom derhjem.

Der er lidt til hver side her kan jeg se, er dog lidt chokeret over hvor mange der allerede skriver de har dårlige oplevelser med dem. Er der intet han kan gøre for at få sine penge tilbage?


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2016 23:48:58
Svar/Indlæg:
2131/173

Altså.. de må kunne se i deres system om det board har været ude af huset før.
Hvis de overhovedet ikke er til at hugge eller stikke i, og det du siger er sandfærdigt, ville jeg personligt vælge at bruge min 14 dages retur-ret på alle de andre dele, simpelthen få mønterne retur for alle de andre varer - så kan de lære det.
Så skal I godt nok æde tabet på det board, eller selv forsøge at rette op på pins, men det er da bedre end at kaste penge efter et firma I ikke er tilfredse med.

Alternativt ville jeg gå til producenten af boardet og fortælle dem hvad der er gået ned.
Nogle producenter har sublim service på den front, fordi de er klar over at en tilfreds kunde er en fast kunde.






Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af comicsdk d. 22-11-2016 23:53:12.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 00:22:34
Svar/Indlæg:
2131/173

Og en anden ting der er værd at tage med;
Der kan, af uransagelige årsager, være forskel på måden sagerne bliver håndteret på, alt efter om det er den ene eller den anden medarbejder du taler med.
Det ved jeg af personlig erfaring.

Jeg havde købt et blæret grafikkort, som jeg så skruede i min maskine, men jeg havde faktisk ikke råd til det, så jeg skrev til Proshop og spurgte om jeg kunne returnere kortet, nu når jeg frivilligt indrømmede at det havde været monteret.

Mens jeg ventede på svar (og drak kaffe) besluttede jeg mig for istedet at tage ud i butikken.
På vej i bussen, tikkede der en mail ind, svaret var; næ, det kan du godt glemme, du har jo haft kortet monteret.
Øv, men fair nok, tænkte jeg.
Jeg stod af bussen og gik i butikken hvor jeg uden problemer returnerede kortet i reklamationsafdelingen (hvor de heller ikke har kaffe)

Så.. jeg ved ikke hvorfor der ikke er faste procedurer, men jeg ved at det kan betale sig at opføre sig ordentligt og tale med mere end én medarbejder.

På den useriøse side;
Du kan eventuelt arrangere en fest, hvor du inviterer samtlige Proshops medarbejdere, og så tale med hver og én i løbet af aftenen.
Det er den dyre løsning, men trods alt et bud, ikke.



Theofficialnicl
 
Newbie
Tilføjet:
23-11-2016 07:59:30
Svar/Indlæg:
144/17
Har selv haft en rma hos dem hvor de gav pengene tilbage men truede med inkasso efter da de ikke helt hade styr på hvad der var gjort og sagt i biksen.

Købte også en skærm, fordi jeg ikke stod med noget jeg kunne bevise at det var min indenfor x antal dage måtte jeg ikke få den selvom jeg skrev flere tusinde mails til dem om at en anden vil hente med dette og dette navn men nej nej, umuligt så der røg lige 3500 kr i 30 dage som ikke kunne bruges.

Købte også en af deres demo vare, et Grafikkort.

Mange ridser, + chippen var fried.

Hvad ville de gøre? Give 20% tilbage og lade mig beholde kortet.


TolaGarf
 
Overclocker
Tilføjet:
23-11-2016 08:11:53
Svar/Indlæg:
269/14
Jeg er færdig med Proshop. To gange har jeg bestilt noget, som nyt hvor de leverer en vare, som har været ude hos en kunde før. Et Asus bundkort og et Sony digital kamera. Bundkortet var så tydeligt, hvor en pose med SATA kabler var åbnet og IO shield havde finger aftryk på (den er normalt også forseglet i en pose).

Så det står vist klart, at det er en typisk procedure Proshop laver. Hvis kunden nu ikke opdager at varen har været tidligere brugt, så går den åbenbart.

#8: :D


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af TolaGarf d. 23-11-2016 08:17:36.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
23-11-2016 09:16:08
Svar/Indlæg:
15982/637
nvm. upser.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 23-11-2016 09:16:45.


NightBreaker
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 09:19:27
Svar/Indlæg:
857/27
Har ikke oplevet dette ved dem, men kender godt til et par der har oplevet dette. Jeg har sådan set ikke noget imod at betale for en vare der har været åben, bare den ikke har været brugt eller er defekt, og det er der, der kan være problemer.
Compumail har samme problem, hvilket jeg har oplevet ved dem.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 10:37:15
Svar/Indlæg:
2131/173

20
Aarrrhhh.. bob-bob-bob..
Var det ikke den sag du skrev om her på siden, en historie der ligesom ændrede sig hen ad vejen?
Så havde du fået pengene, så havde du ikke fået pengene, så havde du fået pengene alligevel..

Det minder mig om en trustpilot-anmeldelse hvor en bruger dumpede et pizzaria, fordi hun mente at pizza'en "ikke var andet end brød med fyld"


Galahat
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2016 12:13:13
Svar/Indlæg:
206/31
Hmm, jeg har handlet hos proshop, eller SHG som det hed i sin tid, siden jeg kan huske. - og jeg har ALDRIG oplevet problemer med hverken "brugte" vare, dårlig behandling ved RMA, tværtimod.
Jeg har en gang haft følelsen af ham der hjalp mig, (en alm support sag) virkede ufatteligt arrogant. det er lidt træls.
Men ellers har jeg altid været 100% tilfreds, og betaler gerne et par hunrede ekstra hvis jeg kan få varen hos proshop, bor lige i nærheden, så det handler også om at jeg kan afhente mine vare.


lp_larsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 12:38:55
Svar/Indlæg:
403/71
Jeg er en af dem der også går langt udenom Proshop, når der skal købes nyt.

I mit tilfælde stammer det også fra en RMA-sag, hvor de hårdnakket påstod at jeg havde udøvet vold mod mit tastatur på den bærbare jeg havde købt 14 dage forinden, og dermed bøjet mountet inde bagved.

En ting er, at vi er uenige i hvordan der kan blive bøjet noget inde bagved.

Jeg ved jo, at jeg kun har brugt maskinen ca. 10 timer på de 14 dage, til noget Diablo/Heroes/Skyrim, eller hvad jeg nu spillede dengang. Det har de ingen chancer for at se, og de kan kun konstatere at skade er opstået, og at det ikke er en typisk skade de dækker. (at jeg så mener at tvivlen bør komme forbrugeren til gode, er en anden sag)

Der hvor kæden for mig knækker personligt er den arrogange og næsvise behandling jeg fik når jeg ringede ind for at høre hvad der skete med min sag (som i øvrigt trak i langdrag fordi de ikke lige kunne finde ud af i systemet hvor min maskine var blevet af, eller hvem der nu havde den, om den overhovedet var blevet sendt til værkstedet?? - Det viste sig da jeg ringede direkte til Lenovo at den var på vej retur og meddelelse herom var sendt til Proshop dagen før)...

Jeg nåede både at blive beskyldt for at være besværlig, for bevidst at forsøge at snyde dem, for at være uintelligent og blev gjort det klart at de da virkelig ikke kunne bruge tid på at eftersøge noget i den sag jeg havde ved dem...

Det var så sidste gang jeg satte mine fødder i den butik...





Cani83
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 12:58:04
Svar/Indlæg:
2185/186
Jeg handler hos Proshop og er kun godt tilfreds med dem. det smarte er, at de har et udleveringssted tæt på mit arbejde, så det gør det lidt nemmere.

Jeg synes også det er fedt, at de er én af de meget få hardwareforhandlere, som tilbyder rentefri finansiering.


keld43
 
Overclocker
Tilføjet:
23-11-2016 13:07:58
Svar/Indlæg:
833/39
Jeg har også købt en del ved proshop, fordi de var billigst på pågældende tidspunkter.

Jeg fik også et bundkort, der i forvejen havde været pakket op og registreret hos MSI. Hvilket vi fik løst efter længere mail korrespondance. (løsningen blev at MSI låste op for at registrere den på ny) Men det ændrer ikke det faktum at jeg fik en brugt vare, selvom jeg har betalt og bestilt nyt.

Proshop var dog hurtige til at svare (nok mest fordi de havde læst en tråd jeg slog op herinde, dog uden at nævne dem ved navn) men med en smule attitude jeg godt kunne have været foruden. Jeg synes ikke at jeg kunne beskyldes for at være vanskelig for at ville have nye varer og mulighed for at registrere dem for at udnytte den ekstra garanti. Det er trods alt det jeg betaler for...

Alt i alt, Komplett fik en ny kunde deraf 😉


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
23-11-2016 13:22:33
Svar/Indlæg:
4981/47
Er jeg den eneste der har luret at Proshop og Merlin hænger meget tæt sammen efterhånden ? 😛 Der var Proshop promo-flyers med PSU´en fra dem, og både bundkort og PSU afsendt fra dem, stod der sjovt nok var fra Proshop.dk 🤡

Anyway har sjældent købt hos dem, hvilket kommer sig af at de i sin tid tog mit Nforce 780I ind efter en bad bios flash, for at sende det tilbage virkende med en 300.- testgebyr regning, med beskeden "ingen fejl fundet"

Merlin har så lige lavet et retur/porto stunt, og mener jeg nu skal give 64.- for retur-porto på det bundkort jeg nægtede at tage imod da det kun var indpakket i hvad der svare til gavepapir.

Og det på en vare med gratis fragt 🤣

Merlins svar til det :

Fragt ud er gratis fragt retur koster penge..

Jo jo men 64.- ? spænd nu hjelmen for fanden 😛


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 13:28:52
Svar/Indlæg:
2131/173

Odin må vide om de har et par mennesker ansat der ikke laver andet end at pakke hardware ud, pakke det ind igen og sende det til kunderne - bare for at fucke med dem.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 13:33:25
Svar/Indlæg:
2131/173

29
Merlin??
Findes den biks endnu?
Hvorfor handler du hardware i en kassettebåndsbutik fra 80'erne?

Hvis du har nægtet modtagelse, er det da bare at folde armene over brystet og sige; det er osse godt.
Det er noget man siger i Nordjylland når man ikke gider høre mere pis.



Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
23-11-2016 13:38:59
Svar/Indlæg:
4981/47
#31

Det hjælper så ikke en meter når de trækker de 64.- inden de sender mine penge retur jo 😛 Men jo det var det jeg gjorde.

Jeg har nu adspurgt dem om et bevis for at pakken har kostet 64.- at sende, for der står nu altså godt nok at forbrugeren skal betale fragt ved retunering, men ikke et fastsat beløb jo 😛

Overvejer lidt at gøre indsigelse via banken bare for at give dem igen 🤣 sådan en gang proshop-wankers 😲


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 13:47:42
Svar/Indlæg:
2131/173

Ja, hvis du gider slås med dem om en forvokset halvtredser, er du mere dedikeret end jeg lige havde regnet med.
Fik du kaffe, i det mindste?


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
23-11-2016 13:58:21
Svar/Indlæg:
4981/47
Beløbet er sjældent af betydning 😛

Har stadig en små 400.- tilgode hos Compumail, som jeg har politi anmeldt for bedrageri, hvilket jeg måtte opgive igen da ingen gad tage deres bedrageri alvorligt. At bruge falske navne for at forvirre og snyde folk ved RMA, kan vel ikke kaldes andet eller ?

Min sag med BJ traiders tidligere tog 2 år, så jeg kender det show, men her var der dog ikke så meget de kunne argumentere for, så det gjorde de heller ikke, de trak bare lortet i langdrag indtil nævnet sagde slut, nu for i det ud af verden ellers tager vi en beslutning 😛

Jeg bor desværre for langt væk til kaffe hos dem, omvendt er det vel sundt nok i sig selv, derved kan jeg heller ikke gå en tur og komme til at tyre sten gennem deres vinduer i en brandert eller lign 🤣


TolaGarf
 
Overclocker
Tilføjet:
23-11-2016 14:00:14
Svar/Indlæg:
269/14
Hvem pokker navngiver også deres firma "Blow Job trading"? :p


ht204
 
Enthusiast
Tilføjet:
23-11-2016 14:09:30
Svar/Indlæg:
165/2
#32 happii trækker også samme beløb hvis man vælger at pakken skal gå retur. mig bekendt er proshop, merlin og happii samme biks.

#0 jeg har handlet en del hos proshop, og har købt 2 intel bundkort hos dem... begge gange kan jeg se det har været ude hos en anden før mig, men dog ikke nogle bøjede pins... de har fungeret efter hensigten.

ved ikke lige om jeg tør bestille et intel bundkort hos proshop igen efter at have læst denne tråd. 😕


Cocio21
 
Moderator
Tilføjet:
23-11-2016 14:14:39
Svar/Indlæg:
4981/47
F*** de er vilde jo 🤣

Svar ifh til bevis på fragt udgiften :

Vi får ikke for en regning for en enkelt pakke, det ligger sammen med en større forsendelse og en regning på det hele samlet. Så det kan klan jeg ikke hjælpe dig med.
Er der noget urimeligt i at du betaler for returfragten til os eller hvad er problemet her?


Cani83
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 15:07:05
Svar/Indlæg:
2185/186
#35 HEHE det er god humor.


VAMOSALAPLAYA
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2016 16:58:16
Svar/Indlæg:
232/38
#18 Nu har han godt nok købt nyt kort osv, og tingene er i brug og køre som det skal, bare ærgeligt han sidder tilbage med et "brugt kort med bøjede pins der er defekt" som han købte som en ny vare. Kan være han skal snakke med Asus ja. Det du skriver i #19 giver jeg dig ret i, der er stor forskel på hvem man taler med.

Jeg er ked af de ikke havde kaffe i biksen, det manglede da bare. :no:



Det virker til proshop er lidt af et sats når man skal handle "nyt" hardware, 50/50 om dit produkt er nyt eller brugt, og om det overhovedet virker, godt omdømme at have sig.


TolaGarf
 
Overclocker
Tilføjet:
23-11-2016 17:03:31
Svar/Indlæg:
269/14
#18: Asus hjælper ham desværre nok ikke. Så skal han nok kontakte forbrugerombudsmanden istedet. Dog koster det 600 kr at oprette en sag, og taber han mister han pengene. Det vil dog sikkert hjælpe at henvise til denne tråd, og andre med folk der klager over lignende sager med Proshop.

Om han har en chance for at vinde, kan jeg ikke sige. Men han har jo et vidne, dig, som måske kunne give ham en chance.


Polle68
 
Overclocker
Tilføjet:
23-11-2016 17:37:57
Svar/Indlæg:
983/167
jeg har handlet hos dem i rigtig mange år, og smidt omkring 60-80k hos dem, handler jeg ikke hos dem mere, efter de har snydt mig. 😩


jerking
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2016 17:54:19
Svar/Indlæg:
546/55
kan kun tilslutte mig de positive om proshop. har igennem årene mindst smidt ca en halv mill og 99% positive oplevelser, og handler primært kun hos dem, deres kundeservice er fine og agerer overfor dig som du agerer overfor dem, så kun thumps up herfra 🙂