Tjene en skilling - kodning af hjemmeside.

Diverse d.  02. september. 2016, skrevet af Damsgaard87
Vist: 786 gange.

Damsgaard87

Overclocker
Tilføjet:
02-09-2016 09:43:06
Svar/Indlæg:
71/26
Hej

Jeg har med min kollega en webshop, den mangler dog et design løft.

Vi sørger derfor en der kunne være frisk på at lave denne opgave, om du er øvet eller begynder spiller ikke den stor rolle, du skal være frisk på at prøve dig frem.

Hvis den opgave kan indgå i forbindelse med et skoleforløb du er i gang med, kan vi også finde ud af det.

Smid mig en PB, så for du link til shoppen, samt vi kan aftale en pris.

Mulighed for vi vender tilbage, næste gang vi skal have lavet noget.

Kom frisk!
tipsen

Elitebruger
Tilføjet:
02-09-2016 10:26:17
Svar/Indlæg:
197/63
"...du skal være frisk på at prøve dig frem." !?

- hvis man har styr på det man laver er der vel ingen grund til at prøve sig frem... - med mindre du og din kollega ikke helt er klar over hvad det er I ønsker... - eller misforstår jeg noget?

Damsgaard87

Overclocker
Tilføjet:
02-09-2016 10:34:11
Svar/Indlæg:
71/26
#1 Vi ønsker kreativitet, vi kender ikke til alt der er muligt, vi har selvfølgelig en retning, men ser gerne indput.

Vi sørger nødvendigvis heller ikke en der har 100% styr på kodning, men har interesse i at lære og prøve sig frem.

Håber det giver mening.

Vakecer

Nørd
Tilføjet:
03-09-2016 03:56:16
Svar/Indlæg:
2/0
#0 Jeg er uddannet Web-udvikler og har flere års faring i arbejde og som selvstændig.
Mit firma laver it-løsninger, web, app, software, design og foto. Jeg er faktisk rimelig bukket vedr. hjemmesider og webshops, men jeg elsker det jeg laver, så skriv lige til mig, så jeg kan høre nærmere vil gerne vide hvad i har problemer med. 🙂