Lavet en hjemmeside.

Diverse d.  19. august. 2016, skrevet af Nicl
Vist: 952 gange.

Nicl
 
Nørd
Tilføjet:
19-08-2016 23:09:49
Svar/Indlæg:
200/44
Har lavet mig en hyggelig lille hjemmeside til mit musik.

Og vil bare høre hvad folk siger til den? Ikke brugt alvorligt lang tid på også er css matrialet taget fra en anden side så ikke helt bygget op selv men alt php html er codet af mig.

Har aldrig lavet noget før i det så er lidt stolt 🙂

http://laviantnetwork.com/

Samt alt grafisk er lavet af mig også.
momberg
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2016 23:26:25
Svar/Indlæg:
387/40
Jeg har lige kigget på den på smartphone. Designet er pænt nok, men der er godt nok ikke meget at se på den side. Alt hvad der er på siden kan jo stå på et visit kort.

Jeg ved ikke meget om html osv, men der skal mere fyld på, et logo der kan ses, og så er det ret irriterende at når man går ind på et menu punkt skal man i menu og trykke Home, inden man kan gå i menu igen og komme videre til en anden underside.


momberg
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2016 23:35:33
Svar/Indlæg:
387/40
Men udover det, så godt arbejde.


Nicl
 
Nørd
Tilføjet:
19-08-2016 23:39:56
Svar/Indlæg:
200/44

Jeg har lige kigget på den på smartphone. Designet er pænt nok, men der er godt nok ikke meget at se på den side. Alt hvad der er på siden kan jo stå på et visit kort.

Jeg ved ikke meget om html osv, men der skal mere fyld på, et logo der kan ses, og så er det ret irriterende at når man går ind på et menu punkt skal man i menu og trykke Home, inden man kan gå i menu igen og komme videre til en anden underside.

momberg skrev d. 19-08-2016 23:26:25
Mange tak 🙂 Den burde dog gerne være på alle siderne så man kan vælge lige det afsnit man vil ud til 🙂