Mange tak 🙂Super fedt! Tillykke med dem!
Ja det bliver intet problem, bundkortet kan tage op til 4 grafikkort, men 3 e3 loge det antal jeg går efter og det er også set i lyset af, at jeg muligvis udskifter den til 3 vegakort næste år og uden tvivl, vil 3 vegakort allerede være overkill og ja vil faktisk skyde på, at 3 rx 480 kan klare sig ganske fint i 4kKunne du så få plads til alle de RX 480'ere ? :D
Har du prøvet nogle almindelig spil med crossfire?
Jeg tænker på om du oplever nogle af de problemer med stutter osv som alle altid omtaler
Ja jeg har spillet en del GTA5 og selvom kortene på det midlertidige setup, kun kører 8x8 så scalerer andet kort omkring 90 procent.Har du prøvet nogle almindelig spil med crossfire?
Jeg tænker på om du oplever nogle af de problemer med stutter osv som alle altid omtaler
Har du prøvet nogle almindelig spil med crossfire?
Det sjovt, som alle taler om det.
Jeg har kørt 2 way/3 way SLI siden tilbage 8800 GTS 640MB, og har ikke haft de problemer :yes: selv med 2 waY SLI nu, er der ingen problemer.
Ja jeg har spillet en del GTA5 og selvom kortene på det midlertidige setup, kun kører 8x8 så scalerer andet kort omkring 90 procent.Har du prøvet nogle almindelig spil med crossfire?
Der er ingen stutter og frames er rimeligt stabile.