Setup projekt, hvad siger i?

Diverse d.  12. juli. 2016, skrevet af Nicl
Vist: 897 gange.

Nicl
 
Nørd
Tilføjet:
12-07-2016 06:52:43
Svar/Indlæg:
200/44
Har lavet en bette 3d render af mit nye setup / studie som skal laves her i løbet af denne månede eller en af de kommende små ferier.


Jeg har lavet et lille hurtigt render af hvordan det ca kommer til og se ud.

http://imgur.com/Qa5EI1I

Som i kan se skal der en gipsvæg op som vil virke som enten rode "rum" eller bare til og skjule ledninger, har nemlig et vindue bag ved så det et must at der stadig er lidt plads der omme. (bor i lejlighed)

En masse acoustic foam da jeg har studio grade udstyr som kommer op samt min pc gemt under bord, når alt er sat op burde der ikke være en ledning i syne!

Og ja der bliver brugt 3x 25" Ultra wide, de lidt små men virker til hvad de skal bruges til.

Noget i ville ændre?
AkileuZ
 
Overclocker
Tilføjet:
12-07-2016 08:28:30
Svar/Indlæg:
190/15
Altså nu siger du jo godt nok du smider en gipsvæg op :)

men har du gjort dig nogle tanker I mht. isolering osv. for at undgå unødig resonans :)

tænker det du mener er du smider en skillevæg op I form af en skelet, isolere og smækker gips uden på :)?

eller er du ude I at hive en gipsplade op også smide vinkel beslag I loft og gulv og hæft pladen fast til det ?


Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-07-2016 09:24:10
Svar/Indlæg:
2246/14
Det ser ret lækkert ud, men har du ikke brug for et hæve/sænke bord ?
vis du alligevel skal lave en væg, så smid da den larmende computer om på bagsiden.
Som du selv påpeger er ultrawides lidt en sjov formfaktor, jeg ville i hvert fald fortrække 16:9 så ikke det bliver for bredt.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Swayde d. 12-07-2016 09:24:21.


Nicl
 
Nørd
Tilføjet:
12-07-2016 09:58:48
Svar/Indlæg:
200/44
#1 Det bliver bare sådan et skelet med en gipsplade i fronten med støtte til mine vesa bag i med en ekstra plade, intet isolering eller andet da den bare skal væk når jeg flytter engang om nogen år.
Og ja tanken var bare to beslag i væg bag i + loft også lave lidt støtte i bunden så burde den ikke rygge sig semi fusker løsning men virker det så virker det :D

#2 Takker, og jov det bliver dog nok lige lidt i fremtiden, vil ikke bruge for meget lige pt da alt på billedet er noget jeg har dog ikke den væg.
Alt er nemlig på min anden væg lige pt men ser ikke alt for kreativt ud ligner bare ting der smækket op også tænkt way det gør jeg pænere imorgen :D

Og pc'en larmer dog ikke meget, max 800rpm med i alt 8 blæsere på en aio på alt så den yder godt og er meget stille den er bygget op til studie brug så stilhed er en factor 🙂

Og tjah 21:9 er lidt underligt i starten men hos mig er de som et par 16:9 også er de kun 20" når de er 25 i ultrawide formfactor så de fylder ca det samme som 3 20" så det ikke helt gal 🙂


AkileuZ
 
Overclocker
Tilføjet:
12-07-2016 11:44:29
Svar/Indlæg:
190/15
#3 Jeg tænker at den må have et virkelig svagt punkt på midten plus vibrationerne derfra må være målbare hvis du siger du bruger det som studio :) jeg tænker slaginstrumenter bl.a.