Reperation af min bærbar

Webshop/producenter d.  01. februar. 2016, skrevet af Vichy
Vist: 1506 gange.

Vichy
 
Superbruger
Tilføjet:
01-02-2016 10:08:14
Svar/Indlæg:
419/47
Hey HWT'ere, håber I havde en god weekend ;)

Jeg har lige haft min Lenovo Y50-Z70 til værksted igennem Elgiganten, da der stadig var garanti på, da trackpadden aldrig rigtig har virket. Men har brugt computeren til studiet.

Topcoveret blev skiftet, og nu virker alt som det skal, ingen kvaler der :)
Problemet er så bare, at efter jeg skiftede tilbage til min SSD, kan jeg se, at det "garanti" klistermærke, der sidder på bundkortet, ikke er blevet erstattet. At det nu står som brudt.

Hvad har I af erfaringer med dette? Hvis jeg ringer ind og siger det, kan det jo være påstand mod påstand jo?
clokker
 
Superbruger
Tilføjet:
01-02-2016 10:29:50
Svar/Indlæg:
755/6
skriv en mail til Elgiganten og spørg om det har betydning . ..