Virtual reality - Hyped/not hyped?

Gaming d.  20. januar. 2016, skrevet af p0Pe
Vist: 2337 gange.

p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 13:03:59
Svar/Indlæg:
3100/53
Jeg sidder her og kan næsten ikke vente til det bliver den 28´ende februar, så jeg kan få forudbestilt en HTC vive!

Hvad med jer? Er der nogle herinde der har bestilt en Oculus rift? Er der nogle der har tænkt sig at bestille en vive?

Er der overhovedet nogle der har prøvet nogle af delene? :D

Lad os få lidt hype train igang herinde også!

Relevante links:

HTC Vive:
https://www.htcvive.com/us/

Oculus rift:
https://www.oculus.com/en-us/

Jeg ser personligt selv mega meget frem til shooters på den her platform. Jeg prøvede en demo af Arizona sunshine spillet til dreamhack, og det var mega vildt! http://store.steampowered.com/...
Waskus
 
Superbruger
Tilføjet:
20-01-2016 13:33:49
Svar/Indlæg:
394/3
Jeg har nok 100 timer med oculus dk2. Fps spil virkede af helvede til. Jeg fik motion sickness med det samme. Simulator spil derimod: biler, fly og rumskibe havde jeg ingen problemer med. Jeg havde virkelig glædet mig til oculus rift men 5500kr er simpelthen for meget. De kommer ikke til at erstatte ens monitor. De bliver noget man bruger i 1 spil eller 2 og til at imponere vennerne med. Jeg havde flere spil i elite dangerous som varede 2-3 timer og hold kæft man sveder og bliver træt i øjnene. Når der kom voldsomme farver så stod mine øjne helt åbne. Jeg blev helt rød i ansigtet omkring øjnene og næsen og ja linserne duggede til.
Hvis bare de havde prissat disse vr ting til 2000-3000kr havde jeg skam bestilt et sæt.


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 13:38:48
Svar/Indlæg:
3100/53
Har du prøvet en Vive? Jeg syntes FPS fungerede mega godt til Vive. Men det kan måske have noget at gøre med at jeg rent faktisk selv gik rundt, og ikke bare bevægede mig med en thumbstick eller wasd.

Det giver et helt andet indtryk når der er room scale tracking.

Jeg vil give dig ret i at det er voldsomt mange penge, og Vive´en bliver nok heller ikke billigere.

Jeg håber at de har løst de komfortproblemer du nævner i de færdige versioner. Kan jeg få en Vive til under 6K, så springer jeg på med det samme!



p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 14:11:12
Svar/Indlæg:
3100/53
#3

???


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 14:19:39
Svar/Indlæg:
230/15
Jeg føler også med på dem begge og ser meget frem til det kommer mere på market og det bliver til en pris der er lidt nemmer at betale 🙂

Jeg ser lidt på dem som at Oculus er ment til at side ned eller stå det samme sted og spille dit spil hvor Vive er ment til du godt kan bevæge dig rundt men på en begrænset plads 🙂

Men en pris på Oculus på 5500,- uden fragt er lige i overkanten af hvad jeg kan betale lige for tiden. Men hvad jeg har kunne forstå og finde lidt frem til er at prisen på Vive'en kommer nok til at ligge på 900-1000$ i USA så hvad det ikke bliver her hjemme 😩


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 14:26:22
Svar/Indlæg:
3100/53
#5

Alle priser er rene spekulationer, så hvis du har en kilde, og ikke bare trækker det det tal ud af røven, så tror jeg du bliver en meget populær mand rundt omkring :)

Og du har ret med hensyn til oplevelsen. Jeg har prøvet dem begge, og syntes Vive er for vild med hensyn til room scale tracking. Det giver bare en bedre indlevelse:D


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 20-01-2016 14:27:12.


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 14:40:23
Svar/Indlæg:
230/15
#6

Der hvor jeg har mine informationer fra er fra LinusTechTips 🙂 Jeg tror det er fra deres WAN show eller så er det fra en af deres video som kun ligger på Vessel lige nu 🙂

Men der snakker Luke omkring dem og hvad han gætter på prisen vil kommer til at ligge på hvor han nævner at Vive fra starten meldte ud at det var ikke ment som en consumer produkt men mere til premium bruger. Det ville ikke komme bag på ham hvis pris lagde på omkring 900 til 1000 men han håbede også selv at det var mindre 😕

Det tror jeg gerne 🙂 Vil meget gerne også prøve Vive'en før jeg køber nogen af dem 😲


trofast
 
Superbruger
Tilføjet:
20-01-2016 14:45:43
Svar/Indlæg:
286/28
Jeg har købt en brille til min note 4. Syntes det er noget der har fremtidsperspektiver. Vil gerne ofre lidt penge på det på et tidspunkt men de skal længere ned i pris. Måske bliver Playstations den første der er til at betale.


p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 14:47:03
Svar/Indlæg:
3100/53
Så er det stadig bare gæt:D

Jeg er overbevist om at prisen bliver højere end Oculus, men vil ikke gætte på præcis hvad den bliver.

Oculus er også et premium produkt. Alt over 4-5K kan vidst godt kaldes premium:D

Men det var et lille sidespring! :)

Jeg vil i hvert i falde sige at Vive var noget af det mest imponerende stykke teknik jeg nogensinde har prøvet, da jeg prøvede det til dreamhack. Jeg har også prøvet Oculus, men blev slet ikke blæst væk på samme måde.

Håber bare der kommer nogle fede titler til launch, så det ikke bare bliver 1-2 spil som #1 var inde på.


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 14:57:00
Svar/Indlæg:
230/15
#9

Enig Oculus er også blevet er Premium produkt 🙂

Min Steam er begyndt er sortere spil til siden som er VR Ready så jeg tror der skal nok komme et par spil som er klar til Vive og Oculus 🙂

Men hvis du er så glad for Vive'en har du vel set det spil der er ved at blive bygget op omkring hvad Vive'en kan og kun er til VR 😀

Her er et Link til en af Video'erne:
https://www.youtube.com/watch?...


#11
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 15:02:26
Svar/Indlæg:
3100/53
Jeg er super hyped for begge produkter (bare mest for vive) 🤣

Og har set hover junkies, og det ser også ud til at kunne blive ret sjovt. Jeg ser også en del potentiale i golf, og diverse sports spil som der f.eks var med til Wii´en.

Har set en demo til et golf spil, men kan ikke lige finde det igen -_-

Til simulator spil, så er Rift´en måske best egnet, da man ikke har så meget behov for at hoppe rundt i en bil eller fly:D

Håber dog på at det ikke bliver en krig om exclusives, som det pt er med konsollerne. Det vil ikke rigtigt være godt for nogle.


madsdj
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 15:04:29
Svar/Indlæg:
3/0
Jeg venter også spændt på Vive, den virker som et bedre headset på næsten alle måde. Dog syntes jeg måske at controllers til Rift er lidt federe..
Men hvis Vive ender under de 6k, så hopper jeg nok med på vognen. Hvis den ligger på de ~8k som de spekulerer på, så vil jeg nok overveje Rift eller måske at vente til noget 2. gen.

Når Oculus sælger Rift med intet, eller meget lidt profit. Og satser på at tjene penge på deres VR store i stedet. Så er det nærliggende at tænke, at HTC ikke umiddelbart har en lignende VR store, samt HTC allerede er elendige til at tjene penge. Så kunne man nemt forestille sig at de gerne vil tjene nogle penge for en gangs skyld.

#5 Jeg vil ikke mene at Rift at bedre til det ene, og Vive det andet. Vive er lige så god til at sidde ned med, som Rift er. Men så har Vive bare den fordel af man kan bevæge sig i et område af nogenlunde størrelse.


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 15:08:09
Svar/Indlæg:
230/15
Enig med dig og #1 at simulator tror jeg Rift er bedre til men vi kan jo ikke være sikker før det er udkommet 😀

Håber heller ikke det bliver en krig imellem dem 🙂
Men ser spændt frem til udgivelsen på dem begge og hvad der kommer til at ske der efter 😀

Jeg tror vores GPU marked har noget de kan gå efter nu hvor der er kommet noget som trækker alt det den kan få lov til 😛 så det skulle ikke undre mig at der vil kommer nye grafikkort der bedre håndtere VR ikke så lang tid efter de udkommer 🙂


#14
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 15:14:00
Svar/Indlæg:
3100/53
Selve GPU aspektet burde jo egentligt ikke være et problem. Det er stadig bare billeder de skal rendere, dog nu med flere fps før det bliver helt godt (90 FPS per øje = 180 FPS for den bedste oplevelse)

Par dette med grafikken som man gerne vil opnå i nogle titler, og så bliver det til et heftigt system der skal til.

Jeg er heldigvis meget godt forberedt på det, og tror da også at priserne på disse headsets er tænkt både efter hvad det koster at lave dem, men også hvem målgruppen egentligt er.

Det er jo ikke ligefrem Per som sidder med sin bilka computer som går ud og køber et VR headset. Som i før har været inde på, så er det et enthusiast marked.


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 15:22:14
Svar/Indlæg:
230/15
Jep 🙂
Tror også er de vil have det ud til dem som vil både ligge penge men også tid i produktet i stedet for dem som går ud og køber et produkt for at bare ligge det på hyllen en måned senere fordi nu gider de ikke det længere 🙂

Jeg selv er kun lige indefor minimum gransen for at kunne kører Rift men satser ikke på at kører noget i høj detalje 🙂

Men noget jeg ikke har kunne finde frem som nogen måske kan give mig et svar på her inde er om det er bedre at have 2 grafikkort til VR end at have 1.
Teori bag den tanke er er så tager det ene grafikkort det ene øje og den anden det andet 🙂
Jeg havde snakken med en ven der var ved at opgradere til VR og vi stod imellem 2 stk 970 eller 1 stk 980ti
(Vi stod 980ti på grund af når han ikke brugte VR ville det være bedst når han spillede hans spil)


#16
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 15:39:34
Svar/Indlæg:
3100/53
Det var egentligt et godt spørgsmål. Jeg antager at SLI også fungerer til VR spil, da det som nævnt tidligere jo bare er frames der skal renderes. (Ellers ryger pointen lidt med mit SLI Titan x setup:P )


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 15:41:54
Svar/Indlæg:
230/15
Ja jeg tror skam også SLI virker til VR men om den vil kører på den måde hvor de tager hver deres display eller hvordan kunne være spændende at vide 🙂


#18
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 15:43:42
Svar/Indlæg:
3100/53
Ville være mega ufedt hvis så det ene kort thermal throtler, så man får ticks på det ene øje :D


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 15:46:45
Svar/Indlæg:
230/15
hehe 🤣 ja det vil være surt 🙂


zubrowka01
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 16:24:48
Svar/Indlæg:
867/18
Jeg er mere hyped over microsoft hololens - den får simpelthen vr briller til at ligne noget der er 'so last year' 😎

https://www.youtube.com/watch?...


madsdj
 
Overclocker
Tilføjet:
20-01-2016 16:56:55
Svar/Indlæg:
3/0
Gameworks VR understøtter / kommer til at understøtte per eye rendering.



gammelgaard_mink
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 17:18:06
Svar/Indlæg:
979/49
#20 Jeg er meget enig med din statement her, jeg var blæst tilbage da jeg så videoen første gang for noget tid siden og tænkte bare, det må jeg eje 😀

Har selv prøvet Oculus Rift dev kit v1 og der blev jeg også rundtosset og virkelig træt, efter ikke ret lang tids brug.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gammelgaard_mink d. 20-01-2016 17:19:10.


#23
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 17:29:43
Svar/Indlæg:
3100/53
#20

Weeeeeeeeell... Når man kigger på hvor lille et field of view hololens har, så bliver det lige pludseligt meget mindre interessant.

Denne gif giver en ret god replresentation af hvad der egentligt vil blive set (forestil dig at det sorte omkring midten så bare bliver dit rum som du normalt ser det.) på grund af det meget lille field of view.

http://i.imgur.com/aEp42EE.gif...

Lavet ud fra at dette er hvad hololens viser, kontra hvad du kan se omkring dig:




Og så er det lige pludseligt ikke så fantastisk længere. Men jo, teknologien er meget fed, men der går nok stadig en del år før hololens bliver noget som er praktisk brugbart. Jeg sidder selv i en udviklingsafdeling hvor visuel representation af produkterne ville være fantastisk, men ser ikke hololens som noget jeg ville bruge foreløbigt. Så vil jeg hellere kunne loade produkterne ind i et virtuelt rum, og så gå rundt omkring dem.

Det skal hololens nok også komme til engang, bare ikke lige nu.


ICE-Cool
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 18:57:48
Svar/Indlæg:
3799/43
Nu er det snart 20år siden at jeg prøvede VR, der stank billede kvaliteten seriøst meget men der havde man jo heller ikke 3d grafikkort.

Hvordan er kvaliteten på HTC Vive og Oculus rift?


#25
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-01-2016 19:10:07
Svar/Indlæg:
3100/53
#24

Det er svært at sige. Det er nok noget man selv skal opleve.

Jeg syntes personligt at den er fantastisk.


Waskus
 
Superbruger
Tilføjet:
20-01-2016 20:58:03
Svar/Indlæg:
394/3
Jeg har kun prøvet oculus rift. Men det alle bliver forbløffet over er 3d dybden. Når du sidder i et cockpit ja så tror man man kan røre ved knapperne da de er ja i 3d med dybde. Det skal opleves.


#27
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2016 11:10:54
Svar/Indlæg:
3100/53
Så blev der åbnet for preorder af Vive i går, og jeg fik bekræftelse på min 4 min efter preorder startede!

Så skal det bare blive april!

Video af audiosurf på HTC Vive:

https://www.youtube.com/watch?...


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2016 11:32:37
Svar/Indlæg:
5474/39
fisk...

Hellere opgradere VW med alufælge og Brembo bremser. Det kun er 3 cylinder motorer. Drømmer om 1980 amerikaner sportsvogn med V8 motor.

kør i million kroners øser i stil med Eliten.

Syntes personligt, Mobil er for lille skærm, så tæt på ansigtet er ikke vild med.


Svaret blev redigeret 4 gange, sidst af Shadowhunter d. 01-03-2016 11:38:43.


#29
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2016 11:59:26
Svar/Indlæg:
3100/53
#28

Jeg tager et vildt gæt, og tænker at du aldrig nogensinde har prøvet VR headsets?

Det kan jo ikke sammenlignes med "en mobil med lille skærm tæt på ansigtet". Det er det linserne er til for.


Risaan
 
Superbruger
Tilføjet:
01-03-2016 14:12:48
Svar/Indlæg:
279/10
Jeg har bestilt en rift.

Pris Ca 5500kr med fragt. der til kommer touch senere.


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
01-03-2016 14:43:07
Svar/Indlæg:
230/15
#27
Glæder mig til at hører din mening på det når du nu får din egen og prøvet den i noget tid. 🙂
Det var ikke langt fra mit gæt på de 900-1000$ 😲
Det kom bare i euro istedet. 🤡
Men der går nok ikke længe før jeg også bestiller en Vive.
Tror helt klar det er den man får den bedste oplevelse ud af 😀


#32
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2016 14:57:02
Svar/Indlæg:
3100/53
#30

GRATZ! Hvornår er din shipping date? Jeg kunne vildt godt tænke mig at få prøvet begge to når de engang er udkommet. Jeg stemmer for at vi skal holde et VR meetup engang:D

#27

Det håber jeg også. Men er bestemt spændt på at se forskellen på de to. Der er PT lidt mere software til Rift, men det bliver en spændende tid!


Miccim
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2016 17:05:32
Svar/Indlæg:
3233/128
Jeg følger også med.

Har ikke prøvet andet end googles pap briller. 😕


Det ser ikke ud som om grafikken er lige så god som i alm spil. (Det er nok meget rimeligt da fps skal være højere)

Prisen her i første version er nok lidt for høj til mig. 🙂


KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
01-03-2016 17:10:49
Svar/Indlæg:
4295/306
Jeg følger med i det og synes det er spændende. Men hvordan fremtidsperspektivet bilver og om det er andet end bare en gimik bliver svært at sige. Det afhænger også meget af hvordan det fungerer med motion sickness - jeg har ret let til svimmelhed så det skal ikke være meget galt.

Jeg forventer nok lidt at det får samme skæbne som 3D fjernsyn. Både Philips og Samsung har nu meldt ud at ingen af 2016 TV får 3D og det var en sjov dille der hurtigt gik over. Folk gider ikke sidde hjemme i stuen med 3D briller på og da slet ikke et VR headset. Men det er selvfølgelig anderledes når man sidder alene lukket inde i et rum for sig selv. 🙂


#35
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2016 17:36:10
Svar/Indlæg:
3100/53
Hvis i ikke har prøvet det, så er det en oplevelse i skylder jer selv. Det kan slet, slet, overhovedet slet ikke sammenlignes med 3D fjernsyn, og det skærer mig i øjnene når folk gør det.

Jeg har prøvet oculus DK2 i nogle demoer, og aldrigt rigtigt tænkt "wow" men var BLÆST væk da jeg prøvede HTC Vive'en.

Jeg vil ikke bare gætte på, men vædde med at VR bliver kæmpe stort over de næste år.


Risaan
 
Superbruger
Tilføjet:
01-03-2016 18:00:35
Svar/Indlæg:
279/10
#32 jeg får først min i maj :/ min makke skulle få hans i april.
jeg kunne helt sikkert være klar på et VR meetup :)

ang. sli/CF support er det op til dem der laver software (spillet)
som det har være ind til nu, har sli/CF kommet lidt i anden række for mange udvikler.

ang. hololens er det AR (augmented reality) og som det bliver sagt så ligger det lidt længer ud i fremtiden.

Rift vs Vive ?

som udgangspunkt gætter jeg på at de er meget lige.

dog det sidste jeg har hørt er at der er ca 17 software til Vive og Rift skulle der være 70+

pris bliver nok også meget tæt på hianden

Rift 600$ dog uden touch, rum bevægelse(gætter på 800$ med)
Vive 800$ med controller samt rum bevægelse

Hype helt sikkert ! VR er kun lige starte og det bliver rigtig stort IMO.


#37
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2016 18:07:52
Svar/Indlæg:
3100/53
#36

Der er mere end 17 til vive. Men nu har oculus også været ude i hvad, 2 år mere?

Så jeg er sikker på det kommer til at boome når de først kommer på markedet, og forhåbentligt så vil de fleste udviklere gøre deres spil kompatible med begge HMD's. Jeg håber på at både rift og vive bliver mega store, da "konkurencen" mellem dem er rigtig god for os slutbrugere. Det er to vidt forskellige teknologier, så det bliver spændende at se hvilken der viser sig at være bedst.

Minecraft, warthunder og et godt strategi spil står på min ønskeliste til Vive.


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
01-03-2016 18:53:48
Svar/Indlæg:
5039/109
Har bestilt et par Shinecon VR holdere til smart phones bare for at prøve at se om jeg kan tåle det. Jeg bliver ekstremt nemt køresyg af nogle ting. Fx det gamle Doom eller Wolfenstein.

Synes det er rigtig spændende at man bedre kan fordybe sig ind i spilverdenen, men vil ikke ud og ofre en masse penge på noget der gør mig syg på 2 min.


Risaan
 
Superbruger
Tilføjet:
03-03-2016 18:50:53
Svar/Indlæg:
279/10
#37 ja 2 år+ med john carmack :) men Vive virker jow for vild! når man kan gå rundt! mm. :)


#40
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-03-2016 19:23:44
Svar/Indlæg:
3100/53
#38

Du skal prøve en vive hvor bevægelserne du laver er 1:1 med hvad du ser. Så bliver du ikke køresyg:)


#41
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-04-2016 13:08:32
Svar/Indlæg:
3100/53
Så fik jeg tracking nummer på min Vive!

Tænker den burde være her Tirsdag, og jeg er MEGA spændt:D


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
08-04-2016 14:35:58
Svar/Indlæg:
230/15
#41
Glæder mig til at hører din melding efter du har brugt den i noget tid 🙂


#43
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2016 10:27:32
Svar/Indlæg:
3100/53
#42

opløsningen og "sweet spot" med hensyn til hvor meget af skærmen der er skarp er ikke så god, men man glemmer det hurtigt når man er inde i spil.

Fedeste oplevelse pt er arkade spillet i the lab.

Problemer med opsætningen:

Den ene controller ville ikke registrere - viste sig jeg havde glemt at pare den. Efter firmware opdatering og paring kørte alt fint.
Dårlig tracking til at starte med - viste sig at et spejl og et stort billede med glas ramme var for reflektivt, og buggede med trackingen. Jeg tog spejl og billede ned, og så kørte det perfekt!
Lighthouses larmer lidt, så dem slukker jeg når jeg ikke bruger systemet. Det er ikke noget problem når man spiller, og det kan godt være de slukker automatisk når man lukker steam vr. Det tester jeg lige i dag.

Headsettet skal man lige få til at sidde rigtigt - dette er der mange der ikke gør. Se denne guide: https://www.reddit.com/r/Vive/...

Jeg giver den en tur mere i dag! :) Hvis folk vil prøve vidunderet der er virtual reality, så skal de være velkomne til at komme forbi.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 12-04-2016 10:30:11.


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
12-04-2016 10:36:12
Svar/Indlæg:
230/15
#43

Fedt at hører fra en som har lagt mærke til andre ting 🙂

Har ikke hørt nogen steder at spejl og billeder kan give problemer samt at Lighthouse larmer.
Det er da en ting og tag med.


#45
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-04-2016 11:05:58
Svar/Indlæg:
3100/53
#44

"larmer" er også en relativ opfatning. Hverken kæresten eller min kammerat lagde mærke til det. Men jeg har en ret god hørelse, og kan også meget nemt høre coilwhine fra skærme og pc komponenter.


Mikkel1242
 
Overclocker
Tilføjet:
12-04-2016 11:11:26
Svar/Indlæg:
230/15
#45

Ja okay :)
Så kan jeg regne ud at det ikke er meget men at det er der hvis man lytter efter det.


Risaan
 
Superbruger
Tilføjet:
12-04-2016 18:53:27
Svar/Indlæg:
279/10
pOPe nice info !

ang. min "Rift" er status den 13/6-23/6/2016 sender de den først :(

jeg er så tæt på at afbestille.


#48
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2016 14:59:31
Svar/Indlæg:
3100/53
#47

Det lyder lidt træls. Har godt hørt der skulle være problemer med dem. Du skal være velkommen til at komme og prøve min Vive, og se om det er noget du kunne tænke dig i stedet.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-04-2016 15:47:49
Svar/Indlæg:
15982/637
Jeg synes det lyder spændende og ser sjovt ud, men det er ikke noget jeg ville komme til at investere i eller benytte mig af 🙂


Risaan
 
Superbruger
Tilføjet:
20-04-2016 19:22:39
Svar/Indlæg:
279/10
#48 Tak for muligheden :) men jeg afventer Rift 😎 selvom de er nogle aber!

hvad med H.O.T.A.S eller rat og pendaler har du prøvet Vive med det ?


#51
p0Pe
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2016 19:31:34
Svar/Indlæg:
3100/53
#49

Det er jeg så ret overbevist om at det er. Måske ikke lige nu, men i hvert i falde i fremtiden. Syntes heller ikke du skal afskrive det før du har prøvet det.

#50

Jeg har prøvet elite dangerous med hotas, men spillet er slet ikke optimeret til Vive endnu desværre (dårlige textures, og render problemer) Det bliver forhåbentligt fikset snart da det er noget jeg har set mega meget frem til.


poulfred
 
Overclocker
Tilføjet:
14-05-2016 17:26:22
Svar/Indlæg:
31/3
Jeg prøvede Oculus på en messe, men var ikke imponeret. Er der nogen af jer der har gode erfaringer med de billige pap-kasser til smartphones? http://www.netkablet.dk/google...