Nintendo til 6 årig

Diverse d.  24. oktober. 2015, skrevet af nk666
Vist: 977 gange.

nk666
 
Superbruger
Tilføjet:
24-10-2015 10:44:32
Svar/Indlæg:
98/34
Hej.

Synes ikke rigtigt jeg kan finde svaret ved at søge. Så nu spørger jeg xperterne direkte 🙂

Jeg har en 6 årig datter som ikke har de største hænder. Hun ønsker sig en Nintendo, ikke nogen speciel model da naboen vist bare har en ældre model, ja som de sjovt nok aldrig spiller på. Så kan nogen fortælle mig hvad jeg bør gå efter? det er en gave..

DSI eller 3ds eller den helt nye 3ds(3D vil dog blive slået fra)? Er det samme spil de alle kan køre?
Eller bør det være XL versionerne eller er xl en dum ide grundet størrelsen til små børn.

Skal sige at jeg ønsker at købe brugt og helst ikke vil ofre en formue da jeg faktisk ikke ved om den bare ender i skuffen, så 3ds xl osv skal have en meget god grund til at blive valgt. Gider jo heller ikke ende med noget meget forældet..



loopdk
 
Superbruger
Tilføjet:
24-10-2015 11:39:50
Svar/Indlæg:
1351/206
jeg har en gammel 64 bit ting... meget gammelt model men knægten spiller mario

Den er simple nok til han kan bruge den


Heylel
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2015 14:39:15
Svar/Indlæg:
257/24
Mine unger - 5 og 6 år - har hver en New 3DS XL - den kan de sagtens have i hænderne. Jeg har læst at den oprindelige 3DS XL var lidt mere uegnet til små hænder. 3D er slået fra.

De har også haft en DS og en DSI før det (købt billigt brugt inden vi vidste om det var noget der fangede dem).

3DS kan spille alle spil tilbage til DS.