Køb af bærbar til kæreste - hjælp.

Diverse d.  04. juni. 2015, skrevet af Wobli
Vist: 609 gange.

Wobli
 
Superbruger
Tilføjet:
04-06-2015 16:18:34
Svar/Indlæg:
99/31
Hej HWT'ere.

Min kærestes laptop er så langsomt ved at dø ud og det er tid til at hun får en ny. Det er dette jeg søger hjælp til!

Hun bruger sin laptop til at spille Diablo 3 på og derudover tekstredigering. Jeg har en SSD jeg kan smide i, hvis den bærbare tillader det.

Det jeg leder efter er altså en bærbar der kan spille Diablo 3, samtidig med at det gerne må føles som kvalitet. Den skal ikke været "gamet" (se eksempelvis ROG-serien, Lenovos Y50-70.
Derudover skal det være kvalitet. Derfor ikke en billig Acer.
Budget er maks 8000 kr., men det gør ikke noget hvis den kun koster 5000 kroner. Aller helst ville jeg gerne have givet hende noget Lenovo X1 carbon eller Dell XPS 13 (15). Men de er desværre bare for dyre.

Nogen der kan hjælpe?
Mr.
 
Superbruger
Tilføjet:
04-06-2015 17:38:42
Svar/Indlæg:
2518/53
Den har godt nok en del mere power end der skal til men måske den stadig kunne være noget?: https://www.dustinhome.dk/prod...


The_Dare_Devil
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-06-2015 19:59:39
Svar/Indlæg:
422/58
De maskiner, du nævner, er klart nogle af de lækreste på markedet. Eventuelt kunne du kigge efter en brugt Dell XPS 13 (14) eller en Carbon X1 generation 2 (hvis hun kan leve med de åndssvage F-taster). De burde begge være indenfor budget, måske endda i den lavere ende. Fra ny er det svært at finde noget rigtig kvali i den prisklasse :/