Problemer med steam

Spil d.  08. januar. 2015, skrevet af M.Thomsen
Vist: 834 gange.

M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-01-2015 08:25:18
Svar/Indlæg:
4112/52
Hej.
Købte for et par dage siden Sid Meier's Civilization Beyond Earth, men nu her i dag, da jeg ville starte spille op, for at hente evt. opdateringer før jeg tager på søen, kan jeg hverken starte beyond earth eller Civ. 5.

Er der andre der har problemer med Steam/Civ. her til morgen?
Mr.
 
Superbruger
Tilføjet:
08-01-2015 13:45:25
Svar/Indlæg:
2518/53
Gik fra at bruge steam for mange år tilbage fordi der var så meget ged med det, kom tilbage til steam fordi jeg skulle bruge det til cs go.

Men der er stadig ged med steam og så langt tilbage som i tirsdag var der igen problemer, 5 mand online som var ved at game cs go sammen, efter kort tid så kunne kun 3 game og 2 stod som offline, kort efter var der kun 2 der kunne game sammen, efter lidt tid kunne 3 være online og 2 kunne ikke komme online, så kom vi online igen men kunne ikke alle se hinanden, så lukke vi alle cs go og steam og startede op igen eller vi prøvede på det men kun 1 af 5 kom online og 2 kunne starte steam exe.

For at sige det mildt så er jeg godt træt af steam og kan ikke forstå de efter så mange år stadig ikke har fået styr på det.

Tilbage til dit problem har du så prøvet at se steam faq om der står noget om dit problem der?


M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-01-2015 19:16:20
Svar/Indlæg:
4112/52
Der står i hjælpen om beyond earth at MANGE har problemer med det, og de fleste er grundet installations ballade.

Men jeg har haft spillet kørende, efter jeg opdaterede drivere, m.m.
nu kan jeg intet