My Steam Gift Has Been Revoked

Spil d.  01. oktober. 2014, skrevet af dMITIj
Vist: 2540 gange.

dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2014 15:58:41
Svar/Indlæg:
1864/156
Hello all.

Jeg har købt en Steam Gift (cod AW) og fik den til sendt via mail med det samme efter købet og aktiveret det på steam (cod AW men ikke downloadet det endnu da det ikke er udkommet) og så her 24 dage efter jeg har aktiveret det er det pludselig blevet fjernet af steam fra min acc.

Jeg har selvfølgelig kontaktet sitet hvor det er købt og afventer svar fra dem, har tjekket op på banken og kan bekræfte at pengene blev hævet dagen efter købet.

Er der andre der har prøvet det?




Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af dMITIj d. 01-10-2014 15:59:02.
Swayde
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2014 16:04:18
Svar/Indlæg:
2246/14
De spil jeg har købt til steam er altid kommet som koder og ikke som gifts.
Umiddelbart kunne man måske tro at det var fra en hacket account ?


dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2014 16:09:44
Svar/Indlæg:
1864/156
Altså det er købt gennem et site hvor jeg har handlet mange gange uden problemer, såå kan ikke lige se at der skulle være noget hacket med mindre det skulle være sitet men beløbet er trukket på samme måde som de andre gange.


Lyngze
 
Redaktionsassistent
Tilføjet:
01-10-2014 16:24:24
Svar/Indlæg:
686/80
Tror at problemet med nogen af de sites der sælger keys/gifts osv, er at de til tider (umiddelbart) benytter lidt mindre fine måder at få fat i keys osv på, og sker det i et omfang som steam/producenten/e.lign. finder særligt skidt, så gør de noget ved det...
Har selv prøvet at få et spil (Natural Selection 2 var det vidst) revoked med beskeden at den var blandt en liste af keys som de mente var blevet købt med stjålne/ugyldige kreditkortoplysninger og mit spil blev derfor fjernet fra Steam.

Det skal dog siges at stedet hvor jeg købte keyet sjovt nok var servicemindede nok til at give mig pengene tilbage da jeg forklarede dem problemet...


dMITIj
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2014 17:37:17
Svar/Indlæg:
1864/156
Jae altså nu har jeg som sagt købt flere spil keys hos dem og der har ikke været problemer før.

Jeg har betalt med Kreditkort så jeg burde kunne få mine penge retur så frem at sitet ikke er behjælpelige 😕