Erfaring med DeBusy?

Diverse d.  16. september. 2014, skrevet af soedfyr12
Vist: 5888 gange.

soedfyr12
 
Nørd
Tilføjet:
16-09-2014 18:35:59
Svar/Indlæg:
159/58
Så der var en der spurgte til jer andres erfaringer i at handle med BJ Trading.

Jeg er så i samme situation, blot med DeBusy, deres hjemmeside ser skummel ud og deres priser virker mistænkeligt lave.
Har i handlet med dem før og er det reelt nok? 🙂
4allan
 
Overclocker
Tilføjet:
16-09-2014 19:22:16
Svar/Indlæg:
4/0
Havde en sag med en vare, som jeg returnerede under returretten.

DeBusy nægtede at tilbagebetale mine penge.

Fik dem til sidst udbetalt fra E-mærket.


Anonym2021811221730
 
Superbruger
Tilføjet:
16-09-2014 20:07:50
Svar/Indlæg:
210/3
Lavede en ordre på en del usb-stik. Den annullerede de, ved at sige det var mit betalingskort der blev afvist. Sagde jeg bare kunne bestille igen, og på 15 minutter havde de formået at sætte prisen op på den vare. Min Bank sagde den var annulleret fra deres side.

Så de havde hvis stået for billigt, og valgte de så at lyve sig fra. istedet for at sige der var trykfejl.

Bare min erfaring. :)


Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
16-09-2014 22:03:08
Svar/Indlæg:
1442/81
For nogle år tilbage bestilte jeg en luftkøler på tilbud ved dem. De skrev 3 dage senere at den var i restordre. Derfor annullerede jeg min ordre og bad dem om at frigive det reserverede beløb.

Der var ingen respons. Efterfølgende prøvede jeg et utal af gange at kontakte dem telefonisk og først på 3. dagen lykkedes det mig at få kontakt. Jeg fik fat på en der mest af alt lød som en på 14 år og efter en kort forklaring omkring deres pengereservering, gik hans stemme i overophedet panisk overgang. Han anede ikke hvad han skulle gøre og begyndte at slynge om sig med eder og forbandelser omkring banker, mastercard, betalinger og manglende regnskabsmedarbejdere.

Jeg brugte et kvarter på at hidse ham ned og forklare ham proceduren for frigivelsen. Det lykkedes og afslutningsvis bad jeg om en mail fra ham, når beløbet var frigivet.

Der gik yderligere 3 dage, ingen mail. Jeg ringede igen - Mange gange. På 11. dagen efter afgivelsen af ordren lykkedes det at komme igennem til deres regnskabsafdeling, her kunne en ung mand svare at han da vist nok havde hørt noget om min henvendelse.

Endnu en gang måtte jeg forklare proceduren (De skulle sende en fax til Danske Bank... that's it). Det kom der så lovning på at de nok skulle gøre.

Et par dage senere var pengene frigivet - Men jeg fik aldrig mail fra DeBusy og vil heller aldrig gør noget for at skulle høre fra dem igen. Uanset hvor billige de end måtte være.


Had
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2014 08:59:03
Svar/Indlæg:
804/29
Tjek trustpilot (og her er min anmeldelse derfra).

Bestilte en fjernlager vare med 1-2 dages leveringstid. Bestilt d. 7/8, og den 17/8 rykker jeg. Beskeden er at varen er på et restlager, som er ved at blive opryddet / flyttet. Jeg annullerer ordren d. 29/8. Utroværdigt, da varen stadig fremgår på deres hjemmeside med en leveringstid på 1-2 dage.


Brander9400
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2014 09:09:09
Svar/Indlæg:
2231/97
Hold dig fra dem..

Har handlet der en enkelt gang og skulle hnete varen i en tøj butik i Nørresundby (som så ikke viste noget om butikken)

De har haft forskellige adresser rundt omkring, f.eks i en lejlighed oven på min far og pludeselig var lejer flyttet i løbet af natten og mange ringede på hos den gamle for at hente deres vare, men ingen viste hvor de var flyttet hen.

Tror de holder til i Pandrup nu også i en privat bolig, men har aldrig set nogle der.


cellkill
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-12-2014 14:56:04
Svar/Indlæg:
246/26
Godt jeg lige fandt denne tråd.

Havde set de havde en Kingston DataTraveler G4 - 8 GB USB 3.0 til 37,- 😕
Godt man lige søgte godt og grundig inden en handel.

Adresse
Bransagervej 18 Deres hjemmeside.
Løkkegade 8A Google & Pricerunner

Khao Shong Europe Ivs & Debusy samme adresse.

Facebook.
https://www.facebook.com/pages...
Hendes måde at svare folk på!

Debusy
Ejer/Direktør Lise Dam Mortensen

Khao Shong Europe Ivs
Direktør Peter Jørgensen

Det var det jeg fik ud af min efterforskning 😛



Speedy
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2016 12:43:38
Svar/Indlæg:
33/2
Nogen der ved hvad der er blevet af debusy ?

Vi købte en Extern HD. Den var defekt ved modtagelse. Var lidt af en krig at oprette en RMA og sende den retur.

Hørte aldrig fra dem igen..........

Det var Sept-Okt 2015. Nu kan jeg ikke engang finde deres hjemmeside.

En del problemer er at det bestilles igennem arbejdet. Og igennem en anden email end min, så der skulle tov trækkes hele tiden.