radiator og tape?

Vandkøling d.  08. september. 2014, skrevet af nerdofnature
Vist: 2305 gange.

nerdofnature
 
Ny Bruger
Tilføjet:
08-09-2014 13:03:49
Svar/Indlæg:
5/2
hej :)
er lige nu igang med at samle en pc med vandkøling og er kommet til et stop pga fæstning til radiatoren.

kan godt bore huller til skruerne men kunne godt tænke mig at undgå det.
har ellers fint dobbeltape som jeg overvejer at prøve.

ville bare lige høre jer experterne ad inden jeg gjorde det.

ville i kunne finde på at gøre det eller skal jeg til at finde boremaskinen frem?
Confidenze
 
Overclocker
Tilføjet:
08-09-2014 13:15:22
Svar/Indlæg:
217/59
Du kan sikkert sagtens bruge tape, men jeg ville selv være bange for at glemme alt om det, og så om et par måneder, så giver tapen slip, og BANG så har du bøjede radiator-finner.

Hvis jeg har problemer med fæstninger indeni mit kabinet bruger jeg for det meste strips! Det kan monteres ganske universelt og kan altid fjernes igen.


nerdofnature
 
Ny Bruger
Tilføjet:
08-09-2014 13:18:42
Svar/Indlæg:
5/2
tak for svaret.
glemte at sige at radiatoren kommer til at ligge på bunden i tårnet. men har en del strips. kan ikke skade at sætte et stykke af dem med :)


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-09-2014 13:19:27
Svar/Indlæg:
8947/160
De gode typer dobbeltklæbende har jeg selv har brugt flere gange. Mit største problem er at få tingene af igen.så jeg ville ikke være bange for at gøre det.


Confidenze
 
Overclocker
Tilføjet:
08-09-2014 13:21:55
Svar/Indlæg:
217/59
Hvis du vælger at bruge strips, så bare husk at klippe den overskydende ende af, så den ikke lige pludselig ryger ind i blæseren... Det giver sådan nogle dårlige temps! 🤡


M.Thomsen
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-09-2014 14:16:59
Svar/Indlæg:
4112/52
Når det er i bunden af kabinettet, kan du sagtens bruge dobbelt-klæbende tape, uden brug af strips.

Er det i toppen/på en side/front/bag, så vil jeg fraråde det.

Er der evt. et enkelt eller to huller i forvejen, som du evt. kunne benytte til en skrue eller 2? Der er ingen grund til at have skruer i samtlige skrue-huller til blæsere.