EA risikerer retssag for BF4

Litteratur d.  16. december. 2013, skrevet af xt0m
Vist: 19852 gange.

xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:20:37
Svar/Indlæg:
2587/91
Battlefield 4 var en forhastet udgivelse, der kan koste EA en tur i retten.

Læs mere her: http://hwt.dk/LiteratureDetail...
mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:26:03
Svar/Indlæg:
4217/223
Det lyder som at alverdens gamere er ved at være godt træt af EA ikke tager og retter op på deres fejl


X-Man
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:30:47
Svar/Indlæg:
419/70
jeg vil os være med i den retssag, er sku træt af og ha købt det og premium til PC, vil gerne ha mine penge tilbage igen, spillet crasher flere gange i træk for mig hver dag ☹


187man
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:31:13
Svar/Indlæg:
3340/386
#1,jo , men det lyder mere som at EA har lavet falsk markedsføring.

Eller lovet et produkt som er al for fejlbehæftet.
Sådan forstår jeg det 😳 😉


Pelinox
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:33:40
Svar/Indlæg:
949/9
Ville da gerne læse det link, hvor EA erkender at de forhastede spillet for at slå Activision, hvis det er muligt 🙂


xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:38:03
Svar/Indlæg:
2587/91
#4

Har lige smidt kilderne nederst i nyheden 😳 ❤


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af xt0m d. 16-12-2013 19:52:52.


las
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:48:54
Svar/Indlæg:
2151/51
Håber de får en kæmpe bøde.

Så kan det være at de venter med at udgive spil til de er færdige, det sker jo gang på gang med EA spil og derefter ligger prioriteten på DLC istedet for at rette fejl.


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:50:03
Svar/Indlæg:
6181/270
Lyder som vi har em Pia K. kopi blandt gamere og aktionærer.

Der var sgu da også alvorlige problmer med Simcity ved lanceringen, men dette har de jo fået rettet op på nu.

De gamere der har valgt at sagsøge er nok nogle dårlige tabere der ikke i forvejen er for gode til spillet.

Verden har større problemer end småsure og dårlige tabere til gamere.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym20219355916 d. 16-12-2013 19:52:40.


Pelinox
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2013 19:52:59
Svar/Indlæg:
949/9
#5 Tak 🙂


to125539
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:00:22
Svar/Indlæg:
154/23
#7
Bevares - Vi kan da hurtigt blive enige om at livet går videre osv.

Men i sidste ende, så handler det for mig også om at den vare jeg køber ikke kan returneres, når den er åbent ud defekt.

Premium kostede knap 900 kr. på Origin, så hvis vi bare forestiller os at 1 million gamere world wide har betalt dette, så er det alligevel knap en millard kroner, som EA har solgt "mangelfulde" varer for. Og at det så suppleres med at de åbent ud har vidst det og sætter det på markedet før tid er jo bare et spørgsmål om manglende moral og i sidste ende at de er ligeglade med deres kunder.

EA havde et godt produkt, et loyal fanbase der betaler hvad som helst - Og det er de ved at afvikle ved at være nogle griske røvhuller IMO.

Og alt omkring Sim City var jo så stor en farce at de skulle have tilbudt folk deres penge retur fremfor et valgfrit gammelt spil.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:03:47
Svar/Indlæg:
5224/222
Udemærket... håber på en præcedens sag


malkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:06:36
Svar/Indlæg:
1118/24
Tjaeh går den så går den.
Det er da meget godt hvis der bliver markeret at de skal ændre den idiotiske fremgangsmåde.
Men comeon, det er bare et spil, og i gamle dage var man heldig hvis et spil blev patchet, så man accepterede fejlene eller spillede noget andet. Ikke at det var fedt, men derfra og til retssag er et stort skridt

#2
Du kan eller kunne få dine penge tilbage, du skal bare gøre noget ved det


#12
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:06:45
Svar/Indlæg:
2587/91
Ift SimCity - og hvis nogen husker sagen med slutningen på Mass Effect - kan jeg også varmt anbefale http://consumerist.com/2013/04... - hvor EA er citeret for at sige

"I'll be the first to admit that we've made plenty of mistakes. These include server shut downs too early, games that didn't meet expectations, missteps on new pricing models and most recently, severely fumbling the launch of SimCity. We owe gamers better performance than this."

Selve artiklen er dog langt mere underholdende, jo længere man kommer ned.. ;)


#13
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:08:27
Svar/Indlæg:
2587/91
#11

I gamle dage blev spil også langt mere gennemtestede før udgivelse end nu, fordi det i højere grad var udviklerne selv der sad med spillet - det er vist mere dét der er til debat.


malkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:12:36
Svar/Indlæg:
1118/24
#13
Er klar over forskellen og selve problemet, men som sagt er det et stort skridt.
Og selvom spillene blev bedre testet, var der rigtig mange smuttere, som aldrig blev ændret.


#15
Volo
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:22:56
Svar/Indlæg:
109/0
#13 har du nogen kilder på de blev testet bedre? For umiddelbart vil jeg da sige det stik modsatte.


Pelinox
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:25:40
Svar/Indlæg:
949/9
Nu var SimCity jo allerede en fiasko før det blev udgivet. Mig stadig en gåde de ikke tog det spil retur, som de har gjort ved C&C.


#17
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 20:28:27
Svar/Indlæg:
2587/91
#15

Jeg behøver ikke en kilde til en simpel kommentar, så grelt står det altså heller ikke til :) Sig du bare det stik modsatte :D


Invzr
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 21:23:29
Svar/Indlæg:
1229/130
Altså jeg har da haft MANGE flere problemer med COD Ghosts end med BF4.. Har faktisk ikke specielt mange problemer med BF4


Anonym202162094843
 
Nørd
Tilføjet:
16-12-2013 21:26:44
Svar/Indlæg:
11/0
utroligt. Mit virker helt fint.. seneste patch fjernede de fleste bugs jeg havde før.. Nu kører det bare


Letnes
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2013 21:42:55
Svar/Indlæg:
183/48
Kan de så ikke også sagsøge UBISOFT, nu når de er igang.
FX med deres nye Assassens Creed 4 og Splinter Cell blacklist.


malkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 21:46:23
Svar/Indlæg:
1118/24
Ja sidste patch løste også alle mine spilstop

#20
AC4 var virkelig skuffende, jeg har droppet serien efter det.

Det er det som folk burde gøre, lad være med at købe deres spil.



Funcky
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 21:47:19
Svar/Indlæg:
645/33
#19

mit køre også utroligt bedre end da det blev købt ved lanceringen... Meeen det sker da stadig at det lige pludselig stopper eller ikke svare.


Letnes
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2013 21:48:30
Svar/Indlæg:
183/48
jeg håber bare ikke de laver lort i det med watchdogs for så stopper jeg helt med at købe nogle af deres spil.


0raxter
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2013 22:10:22
Svar/Indlæg:
301/10
Haha EA er så dygtige... Ny Update idag, og nu er der GFX problemer... Floooot... Hver sød at tænke jer om når Titanfall skal lade tak...


Kleiner86
 
Overclocker
Tilføjet:
16-12-2013 22:18:27
Svar/Indlæg:
209/32
Tror om de så havde testet spillet igennem flere måneder og ventet med lanceringen! Så havde der alligevel forekommet maaaaange fejl og crashes!!! De kan jo aldrig være fuldstændig sikre på at det virker som det skal når flere millioner spillere logger på, på samme tid Worldwide!!

Var selv godt træt af at det crashede i starten... Derfor valgte jeg at vente en lille måneds tid med at spille igen!! ( That Was a loooong month) men nu kører det uden problemer!!


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
16-12-2013 22:38:45
Svar/Indlæg:
15982/637
Bare lad være med at købe spillene på release ! vent 3mdr så er de mest grelle fejl retter. I de sidste 4-5år har jeg aldrig købt spil på release dagen. Jeg har altid ventet nogle måneder især på de populære udgivelser med at købe dem. Så er der patches og diverse rettelser og ofte er spillet kommet ned i pris. Ren win-win 😛


Vest-AALB-DK
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2013 23:53:07
Svar/Indlæg:
247/2
#26 til den tid er der jo kommet et nyt spil, og det andet er so last month'ich


Bonghætte
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 01:57:28
Svar/Indlæg:
1271/38
Jeg må da godt nok erkende at jeg ingen problemer har haft med BF4, overhovedet. Hverken bugs i singleplayer (som jeg har set på Youtube) eller crashing generelt..

Jeg er blevet smidt af servere 2 eller 3 gange, men det var fordi spillet crashede da jeg ALT-TAB'ede ud midt i loading skærmen, eller trykkede på Battlelog knappen lige i dét skærmen skulle til at transitionere til loading skærmen. Faktisk har de fleste problemer for mig været loadingen.

Har et par host og et par hik fra tid til anden, men ellers er performance bundsolid og helt i orden.

Spiller dog meget med en kammerat der crasher alt for ofte. Det giver slet slet ingen mening. Jeg ved ikke hvad jeg gør anderledes...


Burgurne
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 02:58:00
Svar/Indlæg:
5874/1287
Jeg spiller stadig Quake 3, selvom det nok ikke bliver patched mere af ID-software.

Men det VIRKER!! Selv i Windows 8.1 er det ikke gået ned en eneste gang 🙂

#7 Hvorfor mener du, at EA skal have lov at sælge fejlbehæftede varer, når de selv er klar over, at der er fejl? Er det fordi det "bare" er et spil, og ikke seriøs software?


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Burgurne d. 17-12-2013 03:03:12.


Micks
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 09:53:38
Svar/Indlæg:
1145/40
Kan i det hele taget ikke forstå at de ikke hellere vil udgive noget der virker og få det ry istedet..

det der med at rushe tingene ud for at komme før konkurrenten og bagefter tage en massiv puling forum mæssigt set - det forstår jeg ikke :no:

Be better, be more kunne de godt tage lidt til sig 😎


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Micks d. 17-12-2013 09:54:07.


#31
FHL
 
Overclocker
Tilføjet:
17-12-2013 10:00:46
Svar/Indlæg:
16/2
De fleste ved åbenbart ikke at EA har skåret de store Beta tests væk sikkert for at spare nogle penge.
Dette skete allerede da BFBC2 skulle ud af døren.
Har selv personligt testet EA spil for et community der har testet samtlige BF spil, og der kom ikke noget testning andet end den public tests 2 uger før launch og som sædvanen var det jo kun et map...

De BF2142 Northern Strike skulle testes blev det høvlet igennem en 3 månedes test fase før launchen..

Det kan godt være at DICE har mere end et sted til at teste sagerne, men de er stadig INHOUSE og ikke som før i tiden, hvor fejlene blev rettet...

Nu skal vi alle jo betale fuld pris for et beta spil og vente på om de nu gider ordne fejlene...

Jeg vil Hellere have at DICE fik tiden til at ordne spillet inden launch og vi fik et køreklar spil til udgivningsdatoen..

Man kan også se det på en anden måde og det er at DICE/EA og activision finder ud af at hvis de fortsætter med at smide ufærdige spil ud og pisser på kunderne så kan de komme tilbage og sparke dem i røven med sagsanlæg fordi de skider på kunderne..

Det her var sku ikke gået hos Microsoft eller Apple...
Så den med at det er underholdnins software er ikke gangbar og #7 du ved det godt at den ikke kan holde...



Heylel
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 11:48:46
Svar/Indlæg:
257/24
Helt overordnet så er der jo en generel trend med at sende produkter tidligt på markedet, for at være sikker på at rende først med kundernes penge. Det er ikke kun i spilindustrien. Og til en vis grad er det et problem vi som forbrugere selv er med til at skabe fordi vi skal have alting allerede i forgårs og helst billigere end sidst. Ellers køber vi bare noget andet. I sådan et loyalitetsfrit marked er det potentielt dræbende at misse en releasedato og dermed sætte indtjening over styr - indtjening der skal finansiere ret store udviklingsomkostninger.

I softwareprodukter har man den mulighed at købe lidt ekstra tid ved at sætte produktionen i gang og derefter satse på at banke så meget rust af skroget som muligt inden det lander hos forbrugeren. Når han/hun så bliver bedt om lige at hente en patch inden de kan bruge softwaren, æder de fleste den.

Og så skal man stadig huske på at man, selv med en rigtig god og grundig test indsats, stadig ikke kan nå at teste alt. Der vil uvægerligt blive fundet fejl når softwaren kommer i hænderne på 1 mio+ brugere 🙂

xt0m/11: "I gamle dage blev spil også langt mere gennemtestede før udgivelse end nu, fordi det i højere grad var udviklerne selv der sad med spillet - det er vist mere dét der er til debat."

Eh? Hvornår er kode blevet bedre af at den der udviklede det, også var ansvarlig for at teste det? Medmindre du altså udelukkende hentyder til unit test og lowlevel integrationstest.

Vest-AALB-DK/#27: "#26 til den tid er der jo kommet et nyt spil, og det andet er so last month'ich"

Øh. Er det ikke fløjtende ligegyldigt? Man spiller vel ikke et spil for at være med i et eller andet in-crowd? 1-2 mdr efter er da ikke væsentligt.


#33
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 12:13:05
Svar/Indlæg:
2587/91
#32

Eh selv? :) Jeg hentyder til den aktuelle problemstilling, som du er inde på, med at udgivere fremskynder lanceringer. Jeg tror udviklere i sin tid brugte noget mere tid på at teste, fordi man jo med et dårligere produkt groft sagt kunne blive ruineret og gå konkurs.

Dagens store konglomerater kan i bedre grad bære presset af ikke at teste i tilstrækkelig høj grad, og det stigende antal patches underbygger også argumentet.


Bwana
 
Superbruger
Tilføjet:
17-12-2013 12:41:09
Svar/Indlæg:
132/3
De møgøre er sgu ikke alene - jeg er så møghammerende træt af at skulle fungere som både alfa- og betatester for div. spilfirmaer - der oven i købet er frække nok til at forlange fuldpris eller hvis man er åndssvag nok; ågerpriser for et pre-ordre game.

Er man heldig så sender de en patch ud der gør spillet nogenlunde spilbart nogenlunde - men ellers har de for vane at lade som ingenting de første par måneder og så ellers sende lapper ud der rykker rundt på fejlene indtil vi når frem til patch 1.05 hvor de så helt stopper og overlader en del af spillerne med en lang næse.



Heylel
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 13:28:57
Svar/Indlæg:
257/24
#33:

Min kommentar gik på at en dalende kvalitet ikke skyldes fraværet af udviklere i testsammenhæng, fordi udviklere ikke skal være med til at teste længere op end low level integration testing. Og de fejl man støder på i spil der launches for tidligt, er med 99% sandsynlighed ikke noget der fanges der. Det fanges i systemtest, alpha og beta test.

Jeg tror at FHL (#31) er inde på noget af det rigtige med at beta test runderne ikke altid prioriteres så højt som før. Det er dér, de synlige fejl som pisser brugerne af, fanges.

xt0m: "Dagens store konglomerater kan i bedre grad bære presset af ikke at teste i tilstrækkelig høj grad, og det stigende antal patches underbygger også argumentet."

Nu vrøvler du vist. EA er ikke et konglomerat. Ubisoft er ikke et konglomerat. Og Ubisofts udmeldte forsinkelse af Watch Dogs og The Crew, modbeviser i hvert fald for deres vedkommende at de vil release de titler for tidligt.

En udmelding der gjorde at deres aktier indledningsvis dykkede med omkring 30% (og senere stabiliserede omkring 23% lavere - et betragteligt fald) (http://www.bloomberg.com/news/... )


Svaret blev redigeret 8 gange, sidst af Heylel d. 17-12-2013 13:33:48.


#36
xt0m
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 14:48:23
Svar/Indlæg:
2587/91
#35

Det har du sikkert ret i - om alfa, beta, system og gud ved hvilken form for test. Det aner jeg nada om. Min ekspertice ligger andetsteds =)

Nej, jeg vrøvler ikke. Jeg forsøger egentlig at undgå det, hvis muligt :) Når et konglomerat er en koncern, der består af en række forskellige, ubeslægtede forretninger, så kan vi da godt skændes lidt om EA er en koncern eller konglomerat, hvis det er dét du vil?


malkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 21:06:42
Svar/Indlæg:
1118/24
Måske i gamle dage, gik folk ikke på nettet og brokkede sig, og startede en hel brokkebølge, de spillede istedet noget andet.
Kan fora og lignende ikke også have en betydning for mændgen af brok?


Bwana
 
Superbruger
Tilføjet:
17-12-2013 21:27:49
Svar/Indlæg:
132/3

Måske i gamle dage, gik folk ikke på nettet og brokkede sig, og startede en hel brokkebølge, de spillede istedet noget andet.
Kan fora og lignende ikke også have en betydning for mændgen af brok?

malkin skrev d. 17-12-2013 21:06:42


Eller så skyldes det at spillene er blevet mere komplekse og der dukker flere spil op fyldt med grove fejl - og når man har betalt kassen for et spil der ikke virker så er det sgu da rimeligt at folk brokker sig højlydt



Heylel
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2013 21:45:27
Svar/Indlæg:
257/24
#35: Du skriver "Det har du sikkert ret i - om alfa, beta, system og gud ved hvilken form for test. Det aner jeg nada om. Min ekspertice ligger andetsteds =)"

Så finder jeg det bare pudsigt at du i #13 argumenterer for at kvaliteten af spil ved release er gået nedad, fordi det efter din mening nu (modsat tidligere) i lavere grad er udviklerne selv der tester.

Mht. konglomerat - når du skriver: "Dagens store konglomerater kan i bedre grad bære presset af ikke at teste i tilstrækkelig høj grad" og man lige husker at et konglomerat netop er flere ubeslægtede forretninger under een moderkoncern, bliver det meningsforstyrrende. Det kommer til at lyde som om at de kan tillade sig at sjofle deres spilforretning fordi de kan vinde det tabte på en anden forretningsenhed. Og både Ubisoft og EA har svjv kun een forretning - udvikling, markedsføring og salg af spil.

Jeg vil såmænd ikke skændes - jeg synes bare at du kommer med nogen - efter min mening - fortegnede udmeldinger, og det er dem jeg tillader mig at udfordre. Det er jo et diskussionsforum, n'est pas? 😉


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Heylel d. 17-12-2013 21:54:51.


malkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2013 09:34:10
Svar/Indlæg:
1118/24
#38
Ingen grund til at føle sig stødt. Men hvis der ikke var fora til at brokke sig i, og hvis først én brokker sig skaber det en bølge. Det er der jeg mener at folk enten lærte at leve med de bugs, eller spillede andet.

Tag nu Day-Z, det spil har så sindsygt mange bugs, men alligevel har det en stor fanskare, som spiller det trods problemerne. Er de så bare hardcore gamere? og folk som spiller bf4, manstream gamere?


Bwana
 
Superbruger
Tilføjet:
19-12-2013 10:05:10
Svar/Indlæg:
132/3
#39

Gu´fanden brokkede vi os - og det gik som lynild mellem vennerne hvis et game var skod - omvendt så var vi også nogle banditter den gang og 90% af vores spil var rent pirateri specielt i 64´er dagene så klippe vi floppy og hentede spil i den blå. Så hvis et spil var dårligt var der ingen grund til at flippe helt ud - det var jo blot et af mange på den skive.

Men kritik fik de nu alligevel

Da jeg for alvor begyndte at betale for mine games var det sjældent jeg købte dem dag et - jeg plejede at vente til de var blevet lappet og gjort spilbare og det sidder stadigvæk i mig - det er kun de games jeg er helt tosset med jeg køber med det samme ellers venter jeg til prisen dykker og de er blevet lappet lidt og seriøst man er sgu godt tosset (inkl. mig selv) når man kaster sig over en pre-ordre til overpris bare for at få en in-game golden gun eller lign. og spille fra dag et - når man kan vente et par dage og så spare 25% hos GMG



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-12-2013 15:28:40
Svar/Indlæg:
15982/637
Så bliver EA hevet i retten !
http://www.gamespot.com/articl...


Heylel
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2013 17:54:46
Svar/Indlæg:
257/24
Det lader til at stævningen ikke decideret handler om dårlig kvalitet i EAs produkter, men om at EA bevidst har forledt aktionærer/would-be aktionærer med meldinger om at det gik bedre end det gjorde.

Som jeg læser det er EA dog ikke helt inde i retssalen endnu - der er indleveret en stævning om gruppesøgsmål, og nu skal det så afgøres om der er belæg for det, inden det kører videre.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Heylel d. 19-12-2013 17:55:07.


martinta
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-12-2013 18:18:59
Svar/Indlæg:
2826/100
#43

Det ligner som jeg ser det 2 forskellige retsager.. den ene omkring handel med aktiver og insider viden og den anden om med vilje at release produkter med fejl.


Pierre3400
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-12-2013 10:22:20
Svar/Indlæg:
1599/100
Jeg har forløbig holdt mig helt ude af det her, og faktisk først lige læst dette nu her.

Må sige, det var et dumt move. Du kunne sagtens have tilbage holdt spillet i flere måneder, gjort det færdig, og så solgt i samme mængde.

Fan basen er der jo stadig. Men nu det nærmer et spøgsmål om, den er der næste gang.

Personligt spiller jeg KUN online delen, og det var næsten helt fint i starten, så kom opdate med CFX/SLi fejl, siden har jeg ikke ville røre spillet, og syntes det for dårlig man kan smide en update på markede som knepper dem med vilde gamer pc'er 100%.


JerrilD
 
Overclocker
Tilføjet:
21-12-2013 13:24:41
Svar/Indlæg:
188/43
Der var allerede fejl i BETA udgaven......



Heylel
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2013 13:31:02
Svar/Indlæg:
257/24
#46: Eftersom en beta har det formål at få testet ved en større brugerbase for at få afdækket fejl, så er det vel en selvfølge som man ikke bør kunne blive oprevet over.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2013 13:49:50
Svar/Indlæg:
5224/222
#46 Flot observeret Sherlock :yes:


malkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2013 17:46:21
Svar/Indlæg:
1118/24
Jeg håber alle dem som brokker sig hele tiden, bliver ved med at købe spil som skuffer dem, så de kan brokke sig på nettet hvor alle er ligeglade med deres brok.. Det er en god måde at bruge sin tid på jorden..
God jul, og pøj pøj med retssagen, det skal nok ændre verden til et bedre og mere vigtigt sted..


canny
 
Superbruger
Tilføjet:
21-12-2013 22:20:56
Svar/Indlæg:
1500/79

Jeg håber alle dem som brokker sig hele tiden, bliver ved med at købe spil som skuffer dem, så de kan brokke sig på nettet hvor alle er ligeglade med deres brok.. Det er en god måde at bruge sin tid på jorden..
God jul, og pøj pøj med retssagen, det skal nok ændre verden til et bedre og mere vigtigt sted..

malkin skrev d. 21-12-2013 17:46:21


Det har intet med brok at gøre!


Det fordi de lover guld og grønne skove i reklamerne som ikke svarer til det du ser på skærmen. Det kan godt være, at det bare drejer sig om et skide pc spil, men for nogen af os, så er det vores ynglings hobby. Og jeg bliver da sur når mine surt optjente penge går til et halvfærdigt produkt! :)

Hvorfor skulle man nøjes?


Anonym2021728163456
 
Overclocker
Tilføjet:
22-12-2013 20:19:09
Svar/Indlæg:
1/0
#47/48 - Nu kan man vist ikke tillade sig at kalde EA/DICE's beta-tests for mere end en demo, de tilmed vil tage sig betalt for.

#49 - Det er flot af dig, at du ikke mener falsk markedsføring og manglende evner til at følge op på og rette de utilgiveligt (og tragikomiske) fejl og mangler spil udgives med, bør straffes. Det er ikke verdens undergang - ikke på nogen måde; men med så meget andre produkter og services man betaler for, så må forventningen (forhåbentlig) være, at det virker som markedsført - lidt ligesom vi forventer, at de fødevarer vi køber, ikke er dårlige o.lign.


Heylel
 
Elitebruger
Tilføjet:
01-01-2014 23:08:27
Svar/Indlæg:
257/24
Og så lige i andre, men relaterede, nyheder har Kina forbudt BF4 da det anses for at være en trussel mod landets sikkerhed pga. den Kina-kritiske storyline...

http://www.tomshardware.co.uk/...