Logitech RMA

Diverse d.  26. oktober. 2013, skrevet af laerling
Vist: 637 gange.

laerling
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 11:27:28
Svar/Indlæg:
922/13
Jeg har aldrig oplevet noget lignende!

Jeg opretter en RMA i går kl. 22:00. Kl. 09:51 i dag, får jeg en mail om at sende en masse info, bl.a. kvittering.

Jeg skriver tilbage kl. 09:58, og siger at jeg ikke har kvittering og det er derfor jeg kontakter dem direkte.

De skriver tilbage 10:09 og beder om 2 billeder: Et med serie nummer og et med musen og alt dens tilbehør. Begge billeder skulle have et håndskrevet reference nummer i baggrunden. Jeg sender billederne kl. 10:51.

Kl. 10:56 får jeg et svar om at vælge enten en G600 eller en G500S, da G9X ikke bliver produceret længere 😲 😲

I mine øjne, tog det en time at få det hele på plads, UDEN kvittering!!! Det kan andre firmaer godt lærer noget af.

Logitech FTW! ❤ ❤ ❤


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Cocio21 d. 09-11-2013 02:41:17.
Anonym202187141154
 
Moderator
Tilføjet:
26-10-2013 11:37:49
Svar/Indlæg:
1767/90
Logitech har verdens bedste RMA, Jeg skulle have en ny control unit til mit Z-5500, den blev så nappet i tolden og jeg skulle betale 800-900 kr for at få den, fandme nej om jeg vil betale... Så ringede jeg derinde og forklarede dem det osv osv, Ja vi sender dig bare et nyt Z-5500 sæt... OKAY tak, super service 😀



zylichh
 
Superbruger
Tilføjet:
26-10-2013 13:01:23
Svar/Indlæg:
701/7
Helt enig deres support er klart den bedste jeg har oplevet. Fik byttet et 4 år gammelt højttalere-sæt uden kvittering til et sprit nyt z-5500 😉


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 13:14:24
Svar/Indlæg:
5224/222
Lyder fantastisk... sådan noget der gør at jeg bliver ved et mærke.

Har haft min SS Sensei i gennem RMA og det gik også smurt, men ikke sådan der 🙂


rehan09
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 13:29:34
Svar/Indlæg:
1029/82
Helt enig. Jeg har aldrig oplevet problemer med Logitech's RMA service. Enten et nyt produkt eller 50 % besparelse på et andet.


Anonym202187141154
 
Moderator
Tilføjet:
26-10-2013 13:39:35
Svar/Indlæg:
1767/90
#4 De har desværre skrottet deres 50% nu, men 35% istedet og ingen begrænsning på hvilket produkt det er, Jeg fik en 35% rabat kode fornydligt og købte 2 muse på den (selvom jeg fik at vide det var kun 1 produkt man kunne købe) men supporter sagde prøv at lægge 2 i kurven og se hvad der sker *host* 🤣


gasolin
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 14:03:53
Svar/Indlæg:
5504/640
Du kunne bare have ringet til dem det havde taget kortere tid


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 14:10:05
Svar/Indlæg:
5224/222
Vil det sige at man kan RMA en gammel defekt Logitech mus uden kvittering uden problemer?


Anonym202187141154
 
Moderator
Tilføjet:
26-10-2013 14:13:07
Svar/Indlæg:
1767/90
#7 Hvis den er inde for garanti, hvis ikke så kan du få en rabat kode til køb af ny..


gasolin
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 14:44:30
Svar/Indlæg:
5504/640
#7

ja


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 15:13:13
Svar/Indlæg:
5224/222
#8 Hvis der ikke findes en kvittering hvordan ved de eller mand selv om den er indefor garanti?


gasolin
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 15:16:54
Svar/Indlæg:
5504/640
Sidde et nummer på musen


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 15:18:06
Svar/Indlæg:
5224/222
#11 Og det nummer fortæller hvornår musen er forhandlet? ahhh... :no:


gasolin
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 15:36:34
Svar/Indlæg:
5504/640
Fortæller om alder, der er 3 år's garanti på de dyre modeller (mus)


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 16:11:40
Svar/Indlæg:
5224/222
#13 Tænker bare at en mus med et bestemt nummer kan ligge hos en forhandler i varierende tid og bliv solgt til en kunde over en længere periode. Garantien gælder vel fra salgstidspunktet.


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 16:22:50
Svar/Indlæg:
7765/230
#14
så nu skal du lige have byttet den der døde mus, der har ligget i en kasse på loftet, det sidste år...Og du pludselig savner rigtig meget.... 😛 🤣 🤣 🤣


gasolin
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 16:56:52
Svar/Indlæg:
5504/640


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 17:01:12
Svar/Indlæg:
5224/222
#15 Helt vildt meget... 🤣

#16 Hmmm... tror ikke du forstår hvad jeg mener, men Cranky er lidt ind på det.


gasolin
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2013 17:11:24
Svar/Indlæg:
5504/640
Det kun logitech der tilbyder 3 år's garanti alle andre steder er i dk er kun 2 årgaranti med 6 måneders reklamtionsret

Ring selv og spørg dem om der fra salgsdato eller købsdata de 3 år's garanti gælder


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af gasolin d. 26-10-2013 17:20:16.