Det er lige præcis dem jeg er hos:) Sidder i R&D i valby og prøver at komme op med fremtidige produkter.
Med batteri kommer hun nok op og veje 16-1700 gram. Så ja det er noget af en kleppert at have hængende. Har før fløjet i 12 sekundmeters vind, men det var meget nervepirrende, men gik dog fint:D
Alt i alt med fpv kamera, sender, batterier, ladere, videobriller og så videre tror jeg det her har stået mig i 7.000 uden at have det præcise tal.
Med hensyn til at sælge rammen her, så tvivler jeg desværre på det ville være en god forretning. Hvert print løber op i cirka 750 kroner. Og for det kan man em og væk få nogle andre fede rammer:D
Jeg ved ikke helt om denne type model vil være god at printe på en makerbot. Måske kan det lade sig gøre, men der er em og væk en del forskel på en makerbot til 25.000 og en ST1200 til 192.000.
Det support materiale vi bruger til ST1200´eren kan opløses i en base løsning. På arbejde har vi en makerbot replicator 1.0 og der bruger vi også PVA som er det der kan opløses i vand. ABS er godt at printe stærke modeller i, mens PLA er meget sprødt og ikke ligeså holdbart.