Hjælp søges til Philips smart tv.

Diverse d.  24. november. 2012, skrevet af benjamin9033
Vist: 7635 gange.

benjamin9033
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2012 12:29:07
Svar/Indlæg:
420/113
Hej HwT'ere.
Min lillesøster har for nyligt købt et smart tv fra Philips. Model 41xx. Og hun har en bruger på viaplay. Men når hun går ind på viaplay på tvet, skriver den at hun bruger en ældre browser. Så ingen adgang uanset hvad. Hvis jeg prøver at opdatere browseren, får jeg beskeden der ikke er nogen nyere version tilgængelig. Så det er også en no go. Alternativet er så google chrome eller måske firefox. Men det vil tvet ikke installere?
What to do?? Help!!!

Al hjælp er meget velkommen 🙂
heinrich
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2012 12:43:06
Svar/Indlæg:
1341/56

der er ikke en dedikeret app til, det? kender intet in phillips tv.. men er måden det virker på mit samsung tv.


gaming-king
 
Superbruger
Tilføjet:
24-11-2012 13:08:04
Svar/Indlæg:
1001/5
Oftest skal der være en "app" du kan installere med det, for de browsere man finder i et TV, er meget begrænset.


benjamin9033
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2012 23:15:22
Svar/Indlæg:
420/113
Ja det ville jeg også selv mene. Men jeg kan intet finde på tv'et der minder om app-download, tilføjelser eller lign? Burde det ikke ligge lige til højrebenet sådan noget? 🙂


@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
25-11-2012 02:04:24
Svar/Indlæg:
4033/364
Netflix og Viasat mfl. bruger SilverLight - hvilket fjernsynets browser nok ikke understøtter.

Faktisk ser det ikke ud til at den overhovedet understøtter Viaplay

http://viaplay.dk/devices/phil...

Men Video On Demand og "smart" TV er en jungle og gamle enheder fra fx 2011 understøtter ikke særlig mange af de nye (fx Netflix og Viaplay)


benjamin9033
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2012 09:28:49
Svar/Indlæg:
420/113
Ahh. Ja det lyder meget rigtigt. Men er også noget øv for hende. ☹

Tak til jer alle. 🙂


kasperg
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2012 15:05:11
Svar/Indlæg:
1436/25


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af kasperg d. 25-11-2012 15:05:47.


benjamin9033
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2012 07:51:27
Svar/Indlæg:
420/113
Har nu gjort en del i tv'et igen. Stadig ingen forskel.
Ved at gå ind i appsne kommer der en masse. Men ikke viaplay. Selv ved en så simpel søgning som v kommer der en lang liste uden viaplay.
Det er vel lettest bare at ringe til Philips support med det samme?
Under netværkets siger den 0 MB selvom browseren sagtens kan gå på internettet. Det er vel også en fejl?


0raxter
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2012 08:19:04
Svar/Indlæg:
301/10
Viasat app'en er pt fjernet til 2011 modelerne fra Philips... Den sku dog komme igen...


benjamin9033
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2012 09:07:45
Svar/Indlæg:
420/113
Ahh. Og hvordan ved du det? 🙂