Logon problemmer på Min Steam konto på en nyinstalation ( Anden harddisk )

Spil d.  14. november. 2012, skrevet af Janbau
Vist: 1508 gange.

Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2012 13:27:20
Svar/Indlæg:
608/79
Jeg har log on problemmer på Steam da jeg gerne vil spille mine spil på en nyinstalation af Win 7 og senere Win 8 .

Da F 1 2012 jo kører på Steam og ikke på Windows Live har jeg fået et problem .

Jeg kan ikke logon på min Steam konto mere da den at jeg kører på en anden pc og skal have en validerings kode som den sender til den emaiil adresse som Steam konto i sin tid blev opretet på .
Problemet er bare at den emailadresse har jeg ikke adgang til mere da det en som jeg ikke bruger mere .

Jeg har været inde på den Hartdisk hvor jeg kan få adgang til konto og rettet oprettet min nye email adresse og også fået den valideret med Succes .

Dear janbau,

In order to help maintain the security of your Steam account, please verify your email address by clicking the following link:

http://www.steamcommunity.com/...

Your email address will be used to assist you in changing your Steam account credentials or regaining access to your Steam account, should you ever need help with those things.

Thanks for helping us maintain the security of your account.
The Steam Support Team
http://www.steampowered.com

Steam siden skriver sådan .
E-mail-bekræftelse
Succes!

Men når jeg så går ind under Steam indstilinger står min gamle tiscali.dk email stadig som kontakt email .


Jeg har så oprettet en ny konto da jeg så bare ville køre min F 1 2012 spil på den nye konto men det kan man ikke
da den siger at koden til spillet bruges af en anden bruger . ( Som jo er mig men det er jo en anden sag )

Har prøvet at kontakte Steam suport men uden held endnu og også prøvet at genoprette min konto på den nye Instalation .

Håber i kan forstå lidt af det jeg skriver og måske hjælpe mig .

janbau


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Janbau d. 14-11-2012 13:29:05.
Janbau
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2012 13:48:42
Svar/Indlæg:
608/79
Jeg har måske fået det løst da jeg nu har fået min rigtige email til at stå som kontakt adresse .
Det var fordi jeg havde Steam guard slået til så det var derfor jeg ikke kunne ændre min kontakt emailadresse .