Mht idioter og skadestuer kontra facebookbrugere..

Hyggehjørnet d.  23. august. 2012, skrevet af comicsdk
Vist: 5227 gange.

comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 01:39:52
Svar/Indlæg:
2131/173
Jeg fik go' spas ud af at læse følgende udveksling i en kommentartråd i Jydepotten. De er leveret som kommentarer til statsministerens opbakning til sin partifælles reaktion på skadestuesagen i Odense.

Jeg gad ikke læse hele tråden, det ville have smadret min skævert..
Link i bund, såfremt du orker..

Gi' den gas, Jørgen & Co-

Bent Hess · Ejby Municipality
Vi er jo nødt til at vide, om de pågældende idioter har dansk statsborgerskab! Har de ikke og er de kommet hertil som flygtninge eller indvandret af anden årsag uden lyst til at blive en velfungerende del af det danske samfund, så retur med dem - uanset hvilken skæbne der så måtte vente dem hjemme i deres fædreland!!
svar · 20 · · for 11 timer siden

Ole Groth-Andersen · Topkommentator · Copenhagen, Denmark
Har de dansk statsborgerskab bør det kunne fratages dem ligesom i mange andre lande. USA, Singapore m. fl. Gerne ved særlov. Særlov den ene vej må nødvendigvis kunne udløse særlov den anden vej.
svar · 6 · · for 7 timer siden

Heine Holger Bartholomæussen · Topkommentator · Flensburg
Ja, og væk med dit også. Vi har rigeligt med højre ekstremister i dette land i forvejen!
svar · · for 6 timer siden

Thomas Gatten
Ja, og væk med dig også, vi har rigligt med fremmede elskere som dig i det land..
svar · 1 · · for 5 timer siden





http://jyllands-posten.dk/indl...


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af comicsdk d. 23-08-2012 01:46:52.
comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 01:54:28
Svar/Indlæg:
2131/173
http://hwt.dk/Forum/323424/OC-...

Dén er da også lidt grineren, nu vi alligevel keder os..


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 05:50:42
Svar/Indlæg:
23132/740
Jeg har ofte tænkt... hvis nu, man rent faktisk tog alle dem der sagde "de skal bare fucke af!" og sendte dem og deres plageånder ud af landet... jeg mener. Hvem ville så være tilbage?

... bornholmerne? 😐


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 06:08:09
Svar/Indlæg:
2131/173
Forhåbentligt er stupiditeten ikke så udbredt at det ville affolke nationen, men muligvis udbredt nok til at resultere i et styrtdykkende oplagstal for Ekstra Bladet..

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af comicsdk d. 23-08-2012 06:10:57.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 06:13:34
Svar/Indlæg:
2131/173
..i øvrigt lyder det spændende, det med de fremmede elskere


Polarfar
 
Senior Skribent
Tilføjet:
23-08-2012 06:28:55
Svar/Indlæg:
2309/846
Den indre svinehund lever i bedste velgående, desværre 😎


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 07:22:52
Svar/Indlæg:
10398/435
#2, Folk som kan lide plageånder, indvandrer som ikke er plageånder, folk i koma, folk med transportskræk. Ja og måske bornholmere.

Ca. 600.000 😀


Lohse
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 07:24:54
Svar/Indlæg:
1178/88
#3 🤣 🤣 🤣

Foruden, kan dagpengeproblemet også være løst. Både "dem og os" 😛

Den var grov, jeg ved det 😛


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 07:33:15
Svar/Indlæg:
2131/173
Den med dagpengene er sjov på flere fronter..
For tiden kører Krifa en kampagne hvor du til et åbent husarrangement kan møde forskellige kendisser foredrage om dit og dat, gud ved om Krifamedlemmer ikke føler sig lidt kneppede, når deres dagpengeperiode er halveret, optjeningsperioden fordoblet, og deres kontingenter betaler underholdingsindustriens gribbe, mens deres fagforening skaffer dem en lavere overenskomst end andre konkurrenter på markedet.

Jeg ved ikke om jeg skal skrige eller græde..


Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
23-08-2012 07:34:35
Svar/Indlæg:
1442/81
#4 HAHA! Jeg tænkte præcis det samme 🤣


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 07:37:40
Svar/Indlæg:
2131/173
#9
Nogen burde stikke den mand en product of the year-pokal.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 07:55:46
Svar/Indlæg:
2131/173
..og politikere i begge sider af salen skændes om hvem der er skyld i stormen på skadestuen, bagefter snakker de om fejlslagen integration, for til sidst at skride til DF-retorik, uagtet at der i kriminelle miljøer aldrig har været den store interesse i at tilpasse sig det omgivende samfunds værdinormer.
Det er da også lidt en bizar griner, eller har jeg overset et eller andet.


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 08:41:29
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #11

Nej. Det er nemlig rigtig godt set, og jeg har tit undret mig over det samme. Det er især ræsonnementer som "kan de da ikke se...?" der gør at jeg undres, for - i mit hoved - hvis de vitterligt så tingene som vi gør, ville de jo netop ikke vælge at gøre som de gør.

... det er netop hele humlen. Det vender også hele inklusionsprincippet på hovedet, men dét er en anden debat - til en anden god tråd 😎


MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
23-08-2012 08:55:41
Svar/Indlæg:
5039/109
#2, Nej bornholmere er de støre kværulanter der findes. 60% af de bornholmske ord er negativt ladede. Der er ikke længere flygtninge på Bornholm. Der har været et sted til dem lidt uden for Rønne, men det er nedlagt, og er i dag omdannet til 10. klasse center.

Fx findes ordet "dufter" ikke, men noget kan lugte eller lugte godt. Ordet klads findes ikke andre steder, men er negativt. Klads er fx klistret dej. Maling der er væltet ud over det hele.

Pandejern er også et godt ord. Men det er ikke negativt.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 15:24:27
Svar/Indlæg:
5224/222
På en måde er jeg en fremmedelsker i og med at jeg prikker til en dejlig iransk prinsesse når der er tid og lyst, men når det kommer til skadestuetyper så er hun mindst lige så radikal som mig.

Dvs. et enkelt snit med en hobbykniv og så ud med resten af affaldet, evt. som fiskefoder.

Det er da pinligt for alle velfungerende invandrere (og det danske samfund i øvrigt) at sådan nogle typer får lov at stjæle så meget tid i nyhederne.


_Letni
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 16:19:25
Svar/Indlæg:
3061/256
Ja det her siger endda meget om de der flygtninger

http://www.youtube.com/watch?v...


kedde2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 18:53:48
Svar/Indlæg:
704/19
De skulle sendes tilbage til deres land og udvises fra Danmark. Længere er den ikke. Sådan en opførsel skal ikke tolereres på nogen som helst måder i Danmark! 😕


LooZypher
 
Superbruger
Tilføjet:
23-08-2012 19:22:18
Svar/Indlæg:
82/7
Dansk statsborgerskab, må og skal være permanent, ellers er den intet værd...
Når det er sagt, så mener jeg klart at dem uden dansk statsborgerskab skal udvises pr- omgående om det så skal være med særfly, jeg vil hellere være med til at betale den billet, end at skulle blive ved med at betale til den slags mennesker (med "den slags" mener jeg mennesker der ikke vil være en del af dette samfund) i form af deres fremtidige fængselsophold.
Jeg er rent ud sagt skide ligeglad med hvilken farve, eller hvilken religion man tilhører, men man skal fandme opføre sig ordentligt, specielt når man kun er her, om jeg så må sige, til låns!

Dem med dansk statsborgerskab, har bare at blive dømt til at skulle gøre noget samfundsnyttigt; afsted på plejehjem for at hjælpe de ældre eksempelvist (ud over deres sædvanlige arbejdstid forstås) og gør de ikke det, må lønnen jo tilbageholdes, eller hvis det er en overførelses indkomst, må den helt bortfalde...
Og det gælder så sandeligt også "indfødte" danskere!


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af LooZypher d. 23-08-2012 19:26:42.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-08-2012 21:37:04
Svar/Indlæg:
5224/222
#15 Er lidt i tvivl om du forstår meningen med den video... det er da dig til højre på dit billede, ikke?


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2012 16:22:24
Svar/Indlæg:
5474/39
Danmark er jo fantastisk land, men det er ikke alle kan se det. Folk, som er smidt ud kan risiko for vender tilbage igen. Jeg har sådan lidt, det er nærmest umuligt kontrollere. Der er totalt åbne grænser i Europa. Det er nærmest nemmeste i denne verden tage til et andet land.

Der er mad nok til alle. Jorden kan brødføde 500 milliarder mennesker, men Danmark er stadig overbefolket set areal kontra antallet af mennesker....
Afligevel snakker folk om, at afrika er for mange. Det passer jo ikke, hvis de er så menge, som vi er areal par indbygger. Så vil de bo pænt tæt....

Det Danske sygehus er fantastisk, noget USA drømmer om.
Jeg ved snart ikke, det er ikke hvad har været i Danmark.
Det hele er blevet større...

Så fik endnu engang skrevet noget skrammel ingen forstår...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 24-08-2012 16:23:53.


Micks
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2012 18:19:42
Svar/Indlæg:
1145/40
Meget af det der sker er også pga for lidt repsekt for den danske ordensmagt.

Giv dem flere midler og ret til at bruge dem langt hurtigere - en advarsel og så sæt igang.

Ikke sagt at de skal åbnes ild, men mere peberspray og strøm guns.
Mere brug af hunde og i det hele taget, mere af det hele - hurtigere.

Skab respekt og bøllerne vil tænke en ekstra gang over det lort de render og laver.

Ordensmagten kæmper desværre imod en overmagt og med for lidt midler.

Vi har ikke nok politi på gaden i DK, de der er, er ikke synlige nok - derfor sker der den slags ting som i Odense.

Mere magt til politiet (ment i en ikke politistats tone).

Btw, så er alle assholes i DK altså ikke kun indvandrere og af anden etnisk baggrund... 😉


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Micks d. 24-08-2012 18:22:01.


Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
24-08-2012 21:02:20
Svar/Indlæg:
1442/81
#10 Ja :D Og grunden til at han synes der er rigeligt af dem, kunne jo måske begrundes i at han er begyndt af blive opkrævet børnebidrag fra dem alle.

... Og pokalen kunne så fint fungere som møntskål, når han sidder på strøget og tigger for at overleve.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2012 00:31:35
Svar/Indlæg:
2131/173
Hvad får dig til at tro at alle pseudohitlerfans er arbejdsløse..
Hvis det var tilfældet, kunne man glæde sig over at det hele kunne bunde i mangel på uddannelse, dannelse, .. narh, den gider jeg ikke rigtig respondere seriøst på.


Ferns
 
Korrekturlæser
Tilføjet:
25-08-2012 05:54:34
Svar/Indlæg:
1442/81
Det var nu heller ikke et indlæg der var møntet på arbejdsløse og pseudohitlere (Godt udtryk iøvrigt), krævede et seriøst svar eller tolkning af nogen anden art.

Men mere skabelsen af et billede hvor Gatten bliver opkrævet børnebidrag af Bartholomæussen samt alle sine andre (mandlige?) fremmede elskere, som han åbenbart har rigeligt af.

Han "knækker" og ender som tigger med en pokal på gaden.

- Vi har ofte brug for at blande alvor og munterhed, så vi kan grine os til forståelse af ting som vi i virkeligheden synes er dybt tragiske.

Tragikomedien og brugen af den sorte humor er jo med til at definere en stor del af det danske livssyn, hvad enten det må komme ud gennem tekst, tale eller billeder.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Ferns d. 25-08-2012 05:55:08.


comicsdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2012 08:22:58
Svar/Indlæg:
2131/173
Ah.... Jeg var for fuld til at læse meningen i det du skrev i går :D
I øvrigt er det lidt skægt at barejeren på Nørrebro ikke gider lægge lokaler til Pia Kjærsgaards mediecirkus mht. afpresningssagen, den må være lidt bitter for hende, den lussing..

http://ibyen.dk/gadeplan/ECE17...