..spørgsmålet er nok nærmere, om du vil kunne mærke forskel mellem din nuværende og en lidt "langsommere". Fx. er en Samsung 830 overall hurtigere end Vertex 3, mens dens hastighed er angivet til lavere.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Anonym202158143552 d. 30-04-2012 21:43:39.
Intel 520 skulle være fri for SF BSOD. Ellers ville jeg tage en Vertex 4 da den som sagt overall er hurtigere (husk, seq read write er ikke det vigtigste)
#0 jeg ville nok tage et kig på denne Plextor, marvell baserede disk. http://www.komplett.dk/k/ki.as... 75k IOPS er imo ret godt, og den har fået gode ord med på vejen,
har dog selv en Samsung 830 på 2mrd. , og ka kun sige god for den også.
Har du flashet.din vertex 3 til firmware 2.15. Har aldrig haft en eneste bsod med min eller de andre Jeg har monteret i 5 maskiner. Alle købt lige da firmware 2.15 kom.
Du kan da prøve om det hjælper, men det er ikke vertex 3/ chipset der er noget i vejen med. For så vil alle med de 2 ting ha problemer. Prøv evt med en anden kabel, når du har update firmware. Jeg har kørt med alle fra 2.08 og til 2.15 og ikke haft nogen crash. Om IE hænger ved jeg ikke. Jeg har ikke brugt IE i mange år.
Evt. kig på chipset driver, afindstaller og installer igen.
#13 controlleren er den samme som sidder i Crucial M4, den er bare clocket højere. Om alle omstandighedder så er det ikke en OCZ/Indilinx produceret controller, men deriomod en Marvell.
#13 controlleren er den samme som sidder i Crucial M4, den er bare clocket højere. Om alle omstandighedder så er det ikke en OCZ/Indilinx produceret controller, men deriomod en Marvell.
I received a tip yesterday with proof that OCZ's Everest controller was actually a Marvell 88SS9174 controller (the same controller used in Crucial's m4, Intel's SSD 510, etc...) with a custom Indilinx firmware.
Fortsat lidt længere nede
Update: Just to clarify, my information says the Everest 1 (Octane, Petrol) is a higher clocked Marvell 88SS9174. The Everest 2 (Vertex 4) could very well be the new Marvell 88SS9187 given its significant performance enhancements
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tha_noob :) d. 01-05-2012 16:47:26.