Anbefal mig et kabinet til mit eksisterende Media Center

Media Center d.  11. april. 2012, skrevet af Nick V
Vist: 666 gange.

Nick
 
Overclocker
Tilføjet:
11-04-2012 14:57:20
Svar/Indlæg:
7/2
Hej,

for 3-4 mdr siden købte jeg følgende:

1 x ASUS AT5IONT-I
2 x Kingston 4GB DDR3 1333MHz ValueRAM
1 x OCZ 120GB SSD Vertex 2 Series
1 x Morex Cubid 2699 White

Alt købt fra Proshop.dk og musik og film kommer fra min Qnap nas inde på kontoret over CAT5 kabel.

Efter at have brugt systemet i noget tid, er jeg kommet frem til at det kabinet jeg bruger nu SUCKS! det er både grimt at se på (står i mit TV møbel sammen med min reciever) samt den lille blæser der sidder deri er ikke ligefrem lydløs...

Så nu er jeg på udkig efter et nyt kabinet som gerne må være til at holde ud at se på, samt gerne så lydløst som muligt.

En anden feature jeg savner lidt er IR, det er lidt irriterende at skulle bruge en mus hver gang man skal have gang i en film, eller noget musik. her ville det være rart at kunne bruge min Logitech Harmony remote.

Er der nogle herinde fra der har gode erfaringer med kabinetter (ikke i tower størrelsen, men på størrelse med en surround reciever eller DVD afspiller) som ser fornuftige ud, og ikke larmer så frygteligt meget, bundkortet jeg har købt skulle kunne tåle at være passivt kølet, men om det så kan klare det irl når man sætter en 1080p mkv fil på ved jeg ikke. jeg vil helst ikke ud i at skulle ofre 4-5000,- på et kabinet.

Håber i har nogle ideer.
Nick
 
Overclocker
Tilføjet:
16-04-2012 07:43:52
Svar/Indlæg:
7/2
Slet ingen ideer?


yknippen
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2012 07:53:39
Svar/Indlæg:
248/3


Nick
 
Overclocker
Tilføjet:
16-04-2012 10:40:54
Svar/Indlæg:
7/2
takker, det ser absolut interessant ud, men der er ikke mulighed for IR så vidt jeg kan se er der?


yknippen
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2012 11:03:47
Svar/Indlæg:
248/3
Nej det er der ikke, men hvorfor ikke bare købe den billigste MCE remote du kan finde og så bruge USB IR modtageren fra den til din Harmony remote. Så kan du også sætte modtageren lige hvor du vil.