The Witcher 2 - Bedste spil siden GTA IV

Spil d.  26. maj. 2011, skrevet af Rune3400
Vist: 1024 gange.

Rune3400

Superbruger
Tilføjet:
26-05-2011 12:39:05
Svar/Indlæg:
48/13
Jeg gennemførte spillet og i dag og nu har jeg en sådan lyst til at anbefale det til alt og alle. Det er intet mindre end fantastisk. Desuden for i en chance for at teste jeres vilde hardware 🙂

Dog kan mit 8800gts 512mb sagtens trække spillet. Jeg kan linke en super god sammensætning af grafik indstillinger, som jeg har brugt et par timer på at teste mig frem til. Kort sagt: texture downscaling = low (meget vigtigt), alt med shadows på laveste, bloom enabled, lightning shafts enabeld, anti aliansing enabeld (nærmest ingen effekt på performamnce. Spillet køre ved over 30fps 99% af tiden ved en opløsning på 1440*900. Så alle kan helt sikkert være med!

Hvis i ønsker at støtte udviklingerne maximalt, skal i købe spillet på denne hjemmeside (deres egen): http://www.gog.com/en/gamecard...
Lad for guds skyld være med at købe over steam, de tager alt for mange procenter.

Som sagt er spilelt uden tvivl det bedste jeg har spillet siden GTA IV! De sidste 3år har jeg ikke følt en så stor træng, til at bare gå hjem og game indtil klokken bliver 1 om natten. Alle skylder sig selv den oplevelse, det er at spille The Witcher 2!

- Rune
Invzr

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2011 12:51:15
Svar/Indlæg:
1229/130
Kunne godt være man sku kigge lidt på det. Bare SÅ ærgerligt at der er monstre og magi med.. Det er jeg sgu ikke nede med 😛

Rune3400

Superbruger
Tilføjet:
26-05-2011 12:55:58
Svar/Indlæg:
48/13
Du er i hvert fald sikret en perfekt spiloplevelse med den hardware :D

For mig at se er spillet 100% på linje med metro 2033 og crysis rent grafisk.

Angående monstre og magi, så er det selvfølgelig ærgeligt. Men hvis det udelukkende er kamp scenerne du ikke bryder dig om, så er spillet værd at spille alligevel. Historien er på linje med Mass Effect 2 og stemmeskuespil og de valgmuligheder man har som spiller er bedre. Det er også rart med et spil, der i modsætningen til alle andre (COD f.eks) ikke henvender sig til 12årige, men tager spilleren seriøst!

KØB DET 😀

gabbo

Superbruger
Tilføjet:
26-05-2011 14:22:54
Svar/Indlæg:
392/41
selve spillet ser fin ud, det eneste der holder mig væk er at der er ingen mp i den, derfor venter at den falder lidt i pris

Galvatron

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2011 15:33:17
Svar/Indlæg:
650/57
Som en ellers primært "modern warfare" spiller, så virker spillet ret interessant... jeg tror nok jeg skal se på det når det kommer på tilbud 🙂

CF

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2011 18:19:47
Svar/Indlæg:
4689/105
Jeg har selv lige købt 1'eren, da jeg vil gennemføre det først. Det er umiddelbart ikke så imponerende synes jeg. Bestemt fint nok, men ikke noget jeg falder bagover af.

Bagefter skal jeg så i gang med 2'eren, da det umiddelbart ser ret fedt ud. Vil bar ikke gå i gang med det før jeg har taget 1'eren.

Selas

Elitebruger
Tilføjet:
26-05-2011 19:31:39
Svar/Indlæg:
2845/91
#0 har du spillet etteren?

Rune3400

Superbruger
Tilføjet:
27-05-2011 00:24:35
Svar/Indlæg:
48/13
Nej jeg har faktisk ikke spillet 1'eren. Jeg læste om historien på wikipedia inden jeg gik i gang, men det var stadigvæk en del, der gik mig over hovedet. Men ikke så det betød noget særligt, selvom spillet nok havde været endnu federe, hvis man var helt inde i universet.

Uden at afsløre alt for meget, kan jeg sige at 2'eren bl.a. handler om, at man generindre minder fra 1'eren (går jeg ud fra). Altså hovedpersonen har været ude for et klassisk hukommelsestab.

Ergo kan man sagtens spille 2'eren uden at have spillet 1'eren (selvom jeg overvejer at gøre det nu, inden jeg spiller 2'eren igennem for anden gang).

Ps. jeg er faktisk ikke typen der spiller mere end 3-5timer om ugen normalt, derfor er det helt exceptionelt, at jeg gamer så meget lige nu og det skyldes udelukkende at the witcher 2 er helt fantastisk 😀

Mark1979

Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2011 01:02:03
Svar/Indlæg:
102/11
Ret god review også.. 🙂 http://www.gamespot.com/pc/rpg...

dacar6

Superbruger
Tilføjet:
28-05-2011 11:25:22
Svar/Indlæg:
49/8
Kan kun give dig ret #0 - Spillet er så absolut et af de bedste spil jeg har spillet i laaaaang tid. Historien og stemningen er simpelthen i topklasse. Har netop gennemført det, og tager snarligt endnu et playthrough 🙂

Vil helt klart anbefale alle der kan lide rpg og adventure at spille det...tror sågar at folk, der normalt holder sig fra den slags spil ville blive overrasket.

Jeg spillede selv 1'eren og var faktisk ikke så imponeret den gang, hvorfor jeg også havde svært ved at træffe beslutningen om at købe 2'eren. Heldigvis valgte jeg at købe spillet og jeg betragter det som det bedste køb længe. Jeg vil faktisk fraråde folk at spille 1'eren først, selvom man får en masse værdifuld baggrundsviden, der kan bruges i 2'eren. - Spillene er vidt forskellige i opbygning, og de kan derfor ikke sammenlignes. Jeg tror at mange ville blive skuffet over 1'eren, hvis man i 2011 begynder at spille det.

Broadway14

Overclocker
Tilføjet:
28-05-2011 12:57:09
Svar/Indlæg:
161/15
#7 Du generindrer minder fra før 1'eren, da du heller ikke i 1'eren kan huske noget.