TDC tråden...

Diverse d.  14. maj. 2011, skrevet af E2X
Vist: 1848 gange.

E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:08:11
Svar/Indlæg:
4018/217
Mange er sure på TDC pga de holder fibernettet tilbage med deres monopol i bla. københavnsområdet og nordsjælland for derved at holde priserne kunstigt oppe.

Nogle er sure på TDC fordi at de mener at en ADSL forbindelse er nok til at tilfredstille danskernes behov for internet frem til 2020. Imens stormer mange andre lande frem med fibernet hvor danmark som it nation snart kun kan sammenlignes med u-landene.

Andre er sure på TDC fordi de opkøber alle konkurenter i samme stil som microsoft i 90´erne både på mobiltelefon markedet og på internetmarkedet mens de har fuldstændigt monopol på det gamle kobbernet.
Hvorfor mon TDC venter med at lancere 4G? Det er for ikke at konkurrere med sine egne adsl forbindelser.

Nogle få er sure på TDC fordi de holder TV3 og TV3+ for sig selv sammen med viasat.


Fx her i TDC´s højborg er det umuligt at få en upload på mere end 5mbit og det er med en forbrugsgrænse på 200Gb/md til en pris på 399kr/md.



Kom med dit syn på sagen. Og hvis du nævner din hastighed på din internetforbindelse må du også godt skrive hvilket selskab du har samt hvad prisen er.
Jeg ser helst ikke at der kommer hånlige kommentare i denne tråd rettet mod andre landsdele eller personer.



OBS: Denne tråd var oprindeligt tiltænkt HWT.dk men da man ikke har kunne oprette nye tråde hele formiddagen kom den også til at være på HOL.


Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af E2X d. 14-05-2011 13:16:55.
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:17:45
Svar/Indlæg:
4018/217
Det skal lige siges at denne tråd er en respons på "for faen, hvor jeg elsker mit Fibernet...." tråden. http://hwt.dk/forumthread.aspx...



Jeg her regnet lidt på mbit priserne på internet.
Kobber 7,88 til 44,75kr/mbit i download og 79,8 til 199kr/mbit i upload imens at det ved fiber koster fra 4,97 til 8,96kr/mbit i både down og upload.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af E2X d. 14-05-2011 13:22:24.


philip337
 
Superbruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:22:18
Svar/Indlæg:
452/124
Jeg kan ikke li TDC, for at sige det rent ud 😕


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:30:52
Svar/Indlæg:
10398/435
Det med Onfone synes jeg ikke er rimeligt at tørre af på TDC.

"Det er skruen uden ende. Hvis Onfone bliver købt i dag, så vil der komme et nyt selskab med samme intentioner om en måned eller et halvt år," pointerer han.

"Onfones administrerende direktør, Morten Strunge, afviser salgsteorierne. Sidste år viste et regnskab godt nok et underskud på 15 millioner kroner, men Strunge mener, at Onfone er en sund forretning, der ikke er afhængige af at blive solgt til et andet selskab."

http://finans.tv2.dk/nyheder/a...

15 mio. sund forrentning?


Sjakalen
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:34:26
Svar/Indlæg:
1978/216
De er nogle stinkdyr!! andet er der vel ikke at sige om det 😕

Yousee's net er det ikke fiber/lysleder en stor del af vejen?? er klar over at de bruger Coaxial kabel fra skabet her over på sidevejen hvor jeg er tilslutte. men ville det gi noget hvis de hadet brugt fiber/lysleder hele vejen til vores skab nede i kælderen

Når man har fiber, har i så helt fiber op i jeres lejlighed??


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Sjakalen d. 14-05-2011 13:36:07.


Niel
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:36:58
Svar/Indlæg:
335/68
Jeg forstår det heller ikke. Jeg har behov for fibernet, da jeg skal bruge en synkron linje til min server. Dette er ikke muligt i Århus C.

Jeg har pt. "TDC" yousee kabel tv og bredbånd. Har en 15/1 mbit. Jeg vil ikke gå højere op, da priserne bliver for høje og der kommer fair use på, hvilket er til grin. Deres grundlag er, at der skal være plads til alle - men hvis man skal betale så høje priser så skal man også have noget ud af det. Det hænger ikke sammen i forhold til fibernets priser.

Jeg har i to år, søgt fibernet til Århus C og man kan ikke få det nogen steder fra.Jeg ved det lyder vildt. Jeg søger pt ny lejlighed og en af faktorerne jeg har, er at jeg kan få fibernet. I århus C er det ikke til at få.

Opråb til TDC. Giv os nu fibernet, så vi kan få synkrone linjer og sæt prisen ned på de høje adsl forbindelser. For de er intet værd. Folk der vælger høje forbindelser de har et formål og det kan ikke benyttes på de forbindelser der udbydes i dag.

I må endelig sige til hvis man kan få fibernet nogen steder i århus c! Vi snakker centrum og 1,5 km i radius!


Jackal28
 
Overclocker
Tilføjet:
14-05-2011 13:42:52
Svar/Indlæg:
4/0

Jeg forstår det heller ikke. Jeg har behov for fibernet, da jeg skal bruge en synkron linje til min server. Dette er ikke muligt i Århus C.

Jeg har pt. "TDC" yousee kabel tv og bredbånd. Har en 15/1 mbit. Jeg vil ikke gå højere op, da priserne bliver for høje og der kommer fair use på, hvilket er til grin. Deres grundlag er, at der skal være plads til alle - men hvis man skal betale så høje priser så skal man også have noget ud af det. Det hænger ikke sammen i forhold til fibernets priser.

Jeg har i to år, søgt fibernet til Århus C og man kan ikke få det nogen steder fra.Jeg ved det lyder vildt. Jeg søger pt ny lejlighed og en af faktorerne jeg har, er at jeg kan få fibernet. I århus C er det ikke til at få.

Opråb til TDC. Giv os nu fibernet, så vi kan få synkrone linjer og sæt prisen ned på de høje adsl forbindelser. For de er intet værd. Folk der vælger høje forbindelser de har et formål og det kan ikke benyttes på de forbindelser der udbydes i dag.

I må endelig sige til hvis man kan få fibernet nogen steder i århus c! Vi snakker centrum og 1,5 km i radius!

Niel skrev d. 14-05-2011 13:36:58

er der ikke stadig fibernet på trøjborg?


Niel
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:44:13
Svar/Indlæg:
335/68
Jo der er fibernet i en masse bolig blokke. Altså foreninger. Men når man ikke er til leje, gerne vil købe sit eget - så er der ikke mulighed.. desværre..

Jeg vil gerne have lejlighed på frederiksbjerg, den anden ende.. Men det er ikke muligt.


E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:45:02
Svar/Indlæg:
4018/217
#3 Nej det er rigtigt nok. Men de købte jo også fibernettet af dong i sin tid hvilket har fået dem til at have et fuldstændigt monopol på alle faste forbindelser i en hel landsdel.

#4 Det er rigtigt nok. De har fiber ud til deres udstyr. Det er den sidste del af vejen de bruger Coaxial. Grunden til fair use grænsen er nemlig at det er en delt resurse.
Syntes også at fair use grænser er fuldkommen latterligt. Istedet brude yousee indføre en min hastighed man kan komme ned på når der er spidsbelastninger på det lokale net.
En ting jeg syntes der er sjovt at tænke på er at TDC i sin tid havde en 256kbit forbindelse på coaxial nettet med et modem der kunne trække mere end 20mbit.

#7 Der er nogen der er heldige at de bor i et bofællesskab der vil have billig internet. Os alle andre må bare betale kassen for det 😕


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af E2X d. 14-05-2011 13:52:05.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
14-05-2011 13:46:30
Svar/Indlæg:
5363/442
Forstår ikke hvad I piver over, det er vel TDC der bestemmer om de vil lægge fiber ned eller køre på kobbernettet?

De lægger jo kun fiber ned, hvis de kan tjene penge på det (hvorfor skulle de gære det af andre grunde?) - så hvis I vil have fiber så må I jo få hele kvarteret med og binde jer til at betale de næste 5+ år. Husk lige at det faktisk er rigtig rigtig dyrt at lægge fiber ned i jorden - og den investering skal forrentes på en eller anden måde.

Er ikke selv alt for vild med TDC, men helt ærlig, der er en forretning der skal tjene penge - ikke en nødhjælpsorganisation for de stakkels internettrængende danskere..

#8 Der var nok en grund til at DONG solgte fibernettet til TDC: De kunne ikke tjene penge på det..


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Pizzadude d. 14-05-2011 13:47:47.


#10
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 13:59:09
Svar/Indlæg:
4018/217
#9 Det vi "piver" over er at TDC har fuldstændigt monopol på alle faste forbindelser i en hel landsdel samt mange andre steder i landet.

Kobbernettet kunne jo heller ikke betale sig i sin tid og blev jo kun udbredt fordi at det var staten der betalte for det. Fibernettet er jo en langsigtet invistering ligesom kobbernettet var det i sin tid og som vil komme hele danmark til gode ligesom kobbernettet gjorde det i sin tid. Det kan ikke betale sig at ligge fiber på den korte bane 2-5år som teleselskaber normalt investere efter. Men fiber kan sagens betale sig på den lange bane 15-25år som elselskaberne normalt investere efter

Der er kun en grund til at fibernettet ikke blev udbredt hos DONG og det er at de var grådige og ville have deres investering til at blive betalt hjem på alt for kort tid og derfor startede ud med en alt for høj pris hvilket fik kunderne til at vælge dem fra.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af E2X d. 14-05-2011 14:00:20.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
14-05-2011 14:15:05
Svar/Indlæg:
5363/442
#10 Fortæl mig lige igen hvorfor TDC skulle lægge fiber ned overalt?

Det er da ikke TDC's ansvar at sørger for billigt og hurtigt internet til alle - deres eneste ansvar er over for deres ejere..


#12
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 14:48:38
Svar/Indlæg:
4018/217
#10 Jeg kan fortælle dig jeg undre mig over at TDC fik lov til at købe dongs fiber.

Hvis det stod til mig skulle det være som i australien hvor det er staten der ligger fiberen ned og hvor div firmaer lejer sig ind på de samme vilkår. Her vil der komme fibernet til de fleste inden for få år og de der ikke kan få fiber fordi de bor 50-100km fra den nærmeste by får internet via husantennen på 12mbit i upload.
Det her er trods alt Danmark hvor der ikke er de lange afstande så tror sagens det kan lade sig gøre at ligge fiber ud til alle inden for en overskuelig fremtid.


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
14-05-2011 14:49:30
Svar/Indlæg:
5363/442
#12 Igen, hvorfor er du sur på TDC?


#14
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 14:53:10
Svar/Indlæg:
4018/217
#13 Syntes det er beskrevet meget godt i #0


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 14:55:54
Svar/Indlæg:
10398/435
#8, njo, de bød på et salg.. Det kan man ikke helt bebrejde en virksomhed for.

Jeg er fuldkommen enig i at TDC er for dominerende på sjælland til at det kan være godt for konkurrencen, men nogen eller noget må have bragt dem i den situation. Jo de arvede vist et kobbernet fra KTAS. Dette er de dog tvunget til at "sælge" ud af til andre udbydere. Hvem skulle ellers eje og vedligeholde dette i følge jer?


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 14:59:55
Svar/Indlæg:
2576/125
#15 Staten skulle eje kobbernettet, samt fibernettet. Derved kunne de andre leje sig ind, og staten ville få en mer indtægt, frem for det er et privat firma der gør. Men det sker nok ikke da vi har så snæversynede politikere.

Hvis Danmark skal være et it land, så nytter det fanme ikke noget at man sælge ens infrastruktur, til et privat firma, der kun er interesseret i mer profit.


#17
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 15:07:24
Svar/Indlæg:
4018/217
#15 Som jeg selv har været inde på i #12 og som #16 er inde på så skal staten ligge fiber ud som de private firmaer kan leje sig ind på.

Hvem skal vedligeholde kobbernettet? Ingen. Hvorfor skulle vi beholde kobbernettet når fibernettet dækker alle husstande?


KeeZor
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 15:41:04
Svar/Indlæg:
1063/54
#13 TDC har mod i praksis at have monopol på telefoni og internet i danmark(i teorien har de ikke, da det jo er ulovligt), påtaget sig nogle forpligtelser overfor den danske stat, som bl.a. indebærer at de skal sørge for et bæredygtigt netværk, det være sig kobber eller fiber.

Staten taler om at vi skal have højere hastigheder i storbyerne, og samtidig gerne skulle over 1mbit, lige meget hvor i landet man bor.
De nævner direkte fiber som løsningen.

Derfor er TDC efter min mening forpligtet til at leve op til forventningen fra staten.

Som der var en der nævnte i den tråd #0 refererer til, så kan man med ikke tdc bredbånd nogle steder få max 2 mbit, mens man på samme adresse uden problemer kan få 20mbit, hvis det er gennem tdc.

Jeg oplevede selv dette da jeg boede i en af de nyopførte lejligheder i ørestaden, hvor perspektiv kun kunne levere op til 1mbit, mens jeg hos tdc fik en 16mbit forbindelse, selvfølgelig meget dyrere end konkurrenternes 20mbit forbindelser.

Der er rigeligt grunde til at hade TDC, spørgsmålet er, hvorfor skulle man lade være? 🙂


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 15:49:11
Svar/Indlæg:
10398/435
#16, lol mate. Med en så simpel indgangsvinkel skulle alt jo smides ind under staten. Nu er der bare et lille problem. Det er slet ikke så simpelt.

Værsgo, det kaldes planøkonomi, sæt selv TDC ind:

"Planøkonomi er en metode til produktionsstyring uden anvendelse af de markedskræfter som styrer en markedsøkonomi.
De lande der i størst omfang har praktiseret planøkonomi er lande med kommunistisk ledelse. Planøkonomien ville i et perfekt kommunistisk samfund kunne tage højde for hvilke af borgernes behov der var vigtigst og sætte ressourcer ind for at dække disse behov. Da heller ikke kommunistiske samfund har eksisteret i perfekt form, har planøkonomierne ikke haft den forventede effekt. Ved igangsættelsen af de første femårsplaner i Sovjetunionen var der meget store forventninger til at netop disse planer skulle medføre en stor vækst i levestandarden for den samlede befolkning men som efter længere tid førte til Sovjetunionens sammenbrud.
Et katastrofalt eksempel på planøkonomi var det kinesiske "store spring fremad" under ledelse af Mao Zedong hvor mellem 14 og 43 millioner kinesere antages at have sultet ihjel som følge af dårlig produktions sammensætning, dog var der i disse år ganvligt landbrugs vejr som forhindrede en værre katastrofe.
Efter Berlinmurens fald og sammenbruddet af Sovjetunionen praktiseres planøkonomi kun meget få steder bl.a. i Cuba."

Betal en statsansat 100kr i løn. Tag 50kr i skat. Betal ham 100kr i løn igen. Hmm der mangler 50kr.
Dette er hvad en stor offentlig sektor betyder, eftersom der ikke konkurreres med andre. Pt. er der 800.000 i den sektor.

You cannot carry on forever, squeezing the productive bit of the economy, in order to fund an unpresidented engorgement of the unproductive bit.
http://www.youtube.com/watch?v...


Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
14-05-2011 15:50:45
Svar/Indlæg:
5363/442
#18 De har jo netop ikke forpligtet sig til andet ned det der står i de skrevne aftaler. Det er jo 100% gratis for politikerne at komme med en masse tomme ord, hvis de ikke får skrevet det ind i de aftaler der indgås, kan man ikke forvente at et privat firma vil efterleve det..


genuz
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 15:52:42
Svar/Indlæg:
798/19
#13 Måske fordi nogen mener, at man godt kan tjene penge uden at være røvhuller samtidig. 🙂

Jeg burde i øvrigt være ligeglad med TDC, da jeg ikke er tvunget til at købe nogle af deres (dårlige) produkter, men jeg hader alt de står for, fordi jeg ikke kan slippe for at se Peter Frodin med plastikpatter og høre på Kirsten Lehfelt 8 gange om dagen. Magen til våd diarrhe... Min IQ er desværre alt for høj til Cirkusrevy humor.


#22
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-05-2011 21:37:46
Svar/Indlæg:
4018/217
#19 Nu ligger du vist ord i munden på MaddPirate88. For at undgå at ligge ord i munden på ham vil jeg kun udtale mig om det jeg selv har sagt i #12 og #17.

Lige når det kommer til vigtig infrastruktur som fibernettet så ser jeg ingen anden mulighed end at det er staten der driver det og de private lejer sig ind til priser der er lig det som det koster at forrente og drive fibernettet.

#18 Det er utroligt at politikkerne kun tror at vi får brug for en megabit i 2020. Imens lover finland 100mbit til alle inden for en overskuelig fremtid.

Hvis Danmark skal være et teknologisk udviklingssamfund så skal vi nemlig op i gear når det kommer til fiber udrulningen. En måde at gøre det på er at staten ligger fiberen i jorden som tidligere sagt.
At TDC så mister indtægten for kobbernettet er jo ikke vores problem. Forretning er jo forbundet med en hvis risiko...


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2011 03:46:47
Svar/Indlæg:
4217/223
20/1 DLG, 32,- biligere end fullrate. Men det er bonderøve uden lige. Man kan høre på det deres maskine når der svares, og også når man kommer igennem til service/support

Dog er der mulighed for at jeg kan få fibernet. Det ligger lige ud ved vejen. Der skal bare graves en rende derude fra og ind i indkørelsen, så kan vi få det


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af mfcods d. 15-05-2011 03:48:05.


#24
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2011 10:41:02
Svar/Indlæg:
4018/217
#23 32kr for 20/1 om måneden? Lyder vildt


slate_dk
 
Superbruger
Tilføjet:
15-05-2011 11:01:05
Svar/Indlæg:
651/11
Det er muligt at vi ikke har det så godt som visse byområder i Sverige. Men vær glade for at det ikke er som i England og Irland. Der for man lov til at betale for de smuler man kan få.
Men der er håb forude bla er BT i gang med at udskifte deres udstyr, men i mange områder er det største problem dårlige kobber kabler.


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-05-2011 16:05:12
Svar/Indlæg:
4217/223
#24 nej 32,- BILLIGERE end fullrate


#27
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-05-2011 14:24:47
Svar/Indlæg:
4018/217
#26 Dohhhhh. Det så jeg ikke lige 😛


#28
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2011 01:16:00
Svar/Indlæg:
4018/217
"Hos elselskabernes fiberselskab Waoo erkendte man forleden, at slaget om hovedstadsområdet er tabt" og "Efter vores vurdering har elselskaberne ret, når de siger, at fiberbredbånd i hovedstadsområdet vil være dyrere end i resten af landet"

http://www.comon.dk/nyheder/fi...

Endnu en artikel der underbygger mine argumenter.


#29
snow
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2011 23:28:15
Svar/Indlæg:
28/1
#28
Dine argumenter? Så du mener altså det er TDC´s skyld at priser som it og telestyrelsen har fastsat er for høje iflg. waoo. Du må meget gerne uddybe dit argument om at TDC har gjordt noget forkert her.


#30
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2011 00:18:38
Svar/Indlæg:
4018/217
#29 Mit argument? Ved ikke om du overhoved har læst hvad der står i denne tråd? Men TDC har monopol i store dele af Danmark. Det er ikke muligt disse steder at vælge en anden udbyder end dem.

Monopol er ikke iorden, og de priser om itst har fastsat er alt for høje.


Bashmutto
 
Superbruger
Tilføjet:
30-05-2011 03:38:32
Svar/Indlæg:
101/22
Hader TDC og yousee af personlige grunde.. såsom de prøvede at slæbe mig med i retten.. men da de fandt ud af "6 mdr senere" og 30 advokat regninger.. trak de lortet tilbage igen.. kort fortalt :)


Dionysos
 
Overclocker
Tilføjet:
30-05-2011 04:25:45
Svar/Indlæg:
91/7
Jeg ville mene, at der skal gribes politisk ind i sagen - og det haster altså!

Med opkøbet af DONG's fiber i København og Nordsjælland, har TDC skabt sig et reelt monopol, hvilket de selvfølgelig udnytter, alt andet ville jo være dumt af dem.

Når de sidder på både xdsl, coax-kablerne og fibernettet i en hel region, gælder det selvfølgelig om at slå bremsen i, så deres landsdækkende kobber kan forblive den vigtigste del af den digitale infrastruktur i mange år endnu. Hvad skulle ellers være meningen med at kun at tilbyde elendige asymmetriske og langsomme forbindelser via fiberen?

Vi taler altså om Danmarks største vækstcenter, som TDC, med politikernes velsignelse, får lov at sløve ned, mens deres opgave er at sikre et endnu bedre vækstpotentiale 🤡

Herovre i udkantsdanmark flyder gaderne heldigvis med mælk, honning og fiber, men problemet "over there" kan hurtigt blive så stort, at det rammer os alle.



Primeradk
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2011 04:41:25
Svar/Indlæg:
262/84
Jeg vil mene at det had der er mod TDC bunder i uvidenhed omkring det generelle marked. Der er da ikke mere monopol end at alle har ret til at ligge fiber ned og tilbyde fibernet, men alle vil gerne have TDC gør det og så lejer deres linjer ud billigt til andre, igen som flere andre skriver, hvorfor skulle det gøre det hvis der ikke er penge i det?


Dionysos
 
Overclocker
Tilføjet:
30-05-2011 06:39:23
Svar/Indlæg:
91/7
@#33:

Det svarer vel alligevel til, at en stor kapitalfond ejede alle landeveje, hovedveje og motorveje i Nordsjælland.

Så ville det altså være ret svært sådan bare at gå i gang med med at ændre på forholdene med en sjat asfaldt og en skovl.:no:

Hvis man prøvede, tror jeg i hvert fald, at man ret hurtigt ville blive presset ud af markedet igen.

- og når nu DONG desværre opgav, lige inden markedet for alvor begyndte at rykke, er det svært at få øje på andre, der dels er store nok, men som også har tid til at vente 20 år på, at sådan en kæmpeinvestering begynder at give afkast


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Dionysos d. 30-05-2011 06:52:19.


#35
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-05-2011 10:07:33
Svar/Indlæg:
4018/217
#34 Kunne fakrik ikke komme med en bedre sammenligning 😉


Problemet med Dong´s fibernet var at de ville hente deres investering hjem alt for hurtigt. Det resulterede i for høje priser på fiberleje som så skræmte kunderne væk hvilket førte til dårlig forretning.
Se fx waoo, det går jo strygende for resten af landets elselskaber med salget af fiberbredbånd.
Tror at hr og fru denmark ville have en langt højere gennemsnits internethastighed hvis priserne var lavere. De fleste vil jo ikke betale mere end 250kr/md for internet ligemeget hvad hastigheden er. Det resultere i at de produkter der kræver en høj internethastighed bliver valgt fra og udviklingen stopper.


#32 Kan kun give dig ret. Det er noget der hæmmer hele Danmark´s udvikling. Desværre har vi nogle politikkere der ikke aner noget som helst om digital infrastuktur og dersværre lader denne guldgruppe gå forbi et land der skal leve af forskning og viden.


#31 Hvad slæbte de dig i retten for? 😕


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af E2X d. 30-05-2011 10:08:25.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2011 16:20:10
Svar/Indlæg:
10398/435
Hvem har nu været i gang?

http://nyhederne.tv2.dk/articl...


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2011 16:31:34
Svar/Indlæg:
2576/125
#36 Ingen ide, men nok nogen der har en torn i øjet over TDC. Ikke at jeg billigere det, men de har heller ikke med sympati. Desværre skal man gå efter cheferne og ikke en lille biks.

Gad vide hvor mange breve der skulle til for at virksomheden begyndte at tabe penge.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MaddPirate88 d. 31-05-2011 16:32:21.


#38
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
31-05-2011 20:02:06
Svar/Indlæg:
4018/217
#36 og 37 De der pulverbreve er en usmagelig måde at straffe en virksomhed på. Der er uskyldige mennesker der har siddet i flere timer og troet at de skulle dø :no:

Håber de finder ud af hvem der har sendt brevene.