Hjælp mit word ser underligt ud (Word-noob warning!)

Software d.  17. april. 2011, skrevet af sortiarius
Vist: 3923 gange.

sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
17-04-2011 12:50:05
Svar/Indlæg:
353/59
Min søde kæreste har været i gang med at bruge Word på min bærbare, og nu jeg selv skal i gang med notat-skrivningen ser de nyoprettede dokumenter ganske underlige ud. Jeg har efterhånden rodet med de første 10 indstillinger i "vis" uden succes så tænkte jeg lige ville spørge eksperterne herinde.

Jeg har Word 2010 x64 fuldt opdateret

Billede af problemet kan ses her (venstre side er fucked, højre side normal):

http://img98.imageshack.us/i/w...

Hvis det er svært at se hvad der går galt er problemet at nyoprettede dokumenter ser ud til at starte helt oppe i toppen af siden. Altså helt oppe, deroppe hvor sidehovedet burde være.

Hvis jeg loader en side der "ser rigtig ud" fra min stationære på den bærbare vises siden rigtigt (som i højre side hvor cursoren ikke starte helt oppe i toppen af dokumentet. Hvis jeg printer siden ud ser den også normal ud.

Men når man nu sidder og bruger de første 12 timer om dagen i Word bliver man hurtig frustreret over at man ikke kan se toppen af dokumentet og cursoren starter HELT oppe i toppen ved hvert nyt dokument.

Tænker jeg har lavet en eller åndsvag indstilling til default settings på den bærbare, håbede nogen herinde kunne sige mig hvilken 🙂
sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
17-04-2011 12:51:17
Svar/Indlæg:
353/59
Har for øvrigt prøvet at ændre zoom indstillingerne - det kan få siden til at se "mere rigtig ud" men cursoren starter stadig oppe i topen af dokumentet


Bosse
 
Superbruger
Tilføjet:
17-04-2011 13:10:30
Svar/Indlæg:
290/7
Er det ikke bare fordi den ikke viser sidehoved og -fod? Hvis du klikker mellem 2 sider skulle den gerne vise det rigtigt.


gaming-king
 
Superbruger
Tilføjet:
17-04-2011 13:59:24
Svar/Indlæg:
1001/5
#2

Jo det er det.

#0 Du skal bare dobbelt klikke i toppen af dokumentet..


sortiarius
 
Superbruger
Tilføjet:
17-04-2011 14:02:37
Svar/Indlæg:
353/59

Er det ikke bare fordi den ikke viser sidehoved og -fod? Hvis du klikker mellem 2 sider skulle den gerne vise det rigtigt.

Bosse skrev d. 17-04-2011 13:10:30


YES der var den, super!, tak, du aner ikke hvor meget det har fået mit pis i kog på det seneste

den viste simpelthen ikke sidehoved- og fod

det kunne man jo så slå til under Word Indstillinger --> "Vis blanktegn mellem sider i udskriftslayout"

😲