Det går ud at finde ud af hvor meget vi nørder har smidt hos komplett i År 2010. så altså fra 1/1-10 og til nu.
Jeg vil løbende ligge tallene samme.
til jer der ikke ved så kan du logge ind på komplett og se dig tideligere ordre under (mine side)--->under fanen regnskab findes der noget der hedder (Fakturahistorik)
Jeg ligger ud. har ialt handlet hos komplett i år for:
9853,- (tallet er dog med fragt og er gjort for folk gider nok ikke trække fra hver enkel ordre)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Jones9000 d. 13-10-2010 17:38:49.
de har meget få og får ikke mange hvorfor dog sende sine penge til norge når vi har shops i dk, jeg ved godt man her inde nærmest syntes det firma er gud og de skal forherliges med 100000 tråde om hvor gode de er GAAAAAAAAAAAAAAB.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DEVIL_DK d. 13-10-2010 17:57:43.
#25 Fint du er glad for andre forretninger, det skal absolut ikke gøre dig til et værre menneske end du er... 😛 Du er glad for dit sted at handle og vi for vores, længere er den vel ikke.. :no:
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af crankyrabbit d. 13-10-2010 18:12:20.
Jeg har fået demoshoppsykose, jeg kan ikke lade være med at tjekke flere gange dagligt, og når der så er gode tilbud (er der jo tit) har jeg virkelig kløe i min "køb" finger, også når de har leet-week osv. uhhhh det er ikke nemt. 😛 Men med fare for at Devil.dk får et føl må jeg da også sige at det ER den bedste shop i dk P.T 😉
Jeg er stoppet med at handle der. Hvorfor er det vi ødelægger det for os selv ved kun at handle der? De andre shops lukker på stribe og i sidste ende får vi bare dyrere produkter!
Ca 10.000 men deler mit køb ud over flere steder og helst de danske, syntes faktisk at Komplett er dyre med mange ting men har da nogle gode tilbud man ryger på.
Har andre steder jeg langt hellere handler ved så det er der de store penge falder privat, byg for andre og firma 🙂
Altså jeg elsker Komplett.dk fordi de har en mega god service. Men det at vi handler i udlandet(Norge) gør egentligt at vi øger vores udlandsgæld. Det betyder vi importere mere end vi eksportere.. og vores land kan ikke overleve hvis vi importere mere end vi eksportere.
Man siger os at man ikke kan overleve ved at klippe hinanden. Altså at servicefag ikke er nok. Der skal også noget industri til, som kan eksportere noget. Ligesom vi(danskere) gjorde i gamle dage. Der eksportere vi MEGET svin (bacon) til udlandet og tjente mange penge på det.
Ja det er noget mere teknisk end sån lige. Men det ændre self ikke på at Komplett.dk har en sindssygt god service.
#51 hold da op noget crap at lukke ud.. Selv om jeg handler der, er det jo ikke det eneste sted jeg handler....har da samtidig smidt 1000 vis af kr. hos den lokale i Vejen. netop for at støtte op om at Vejen fortsat skal have pc shop
har selv lagt omkring 2000.- der i år, og de kommende 14 dage ryger den en hel del højere op.har tilgengæld lagt betyderligt mere ind til køb for andre.
#26 Jeg har en lille side virksomhed hvor jeg laver alt lige fra pc konfiguration til små firmaer til maskiner for venner som bare vil have gamer maskiner. Har også lavet alle maskinerne til en net cafe som en af mine venner ejer alene den samling maskiner giver jo en del forbrug og da jeg primært køber min hardware hos komplett.dk.