1-værelses på amager eller omegn

Hyggehjørnet d.  25. august. 2010, skrevet af Humleren
Vist: 881 gange.

Humleren
 
Overclocker
Tilføjet:
25-08-2010 16:48:11
Svar/Indlæg:
143/5
Jeg står og skal starte på studie d. 1, men er desværre ikke blevet optaget på noget kollegium endnu.

I den anledning søger jeg et 1-værelses til udlejning. Helst på amager, men Valby eller lignende er også acceptable.

Måske er der en eller to som står og skal leje noget ud og som passer mine kriterier? Pris o.s.v. kan vi tage over PM hvis det kommer så vidt. Ligeledes hvis man først har lyst til at vide noget om mig som person o.l.

Gratis-bolig-portaler er også meget værdsat hvis I skulle have kendskab til en sådan troværdig hjemmeside - sådan link vil blive modtaget med kyshånd. :)
Jones9000
 
Superbruger
Tilføjet:
25-08-2010 16:53:12
Svar/Indlæg:
817/109
http://www.boligportal.dk/leje...

Gratis at søge. nogen er os gratis at få nummer på. men ellers koster det ikke ret meget at se dem. ellers spørg på din facebook mon der er nogen der har en profil du må låne..


Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2010 17:02:30
Svar/Indlæg:
1600/230
#0 grønjordskollegiet plejer at være godt at ringe til, hvis man er i akut bolignød. Deres kontorpersonale er meget lydhør overfor unge med boligproblemer 🙂


Humleren
 
Overclocker
Tilføjet:
25-08-2010 17:50:53
Svar/Indlæg:
143/5
#1
Jeg har haft søgt rundt derinde, men nægter simpelthen at betale. Med en minimums SU, så har jeg slet ikke råd til det. Jeg har ligeledes også haft spurgt rundt omkring i min vennekreds om de har et login, uden held. Men tak for forslaget. :)

#2
God idé. Jeg har smidt dem en e-mail, så må jeg prøve at ringe i morgen. :)