*lukket*

Grafikkort d.  13. april. 2010, skrevet af Gripen90
Vist: 1851 gange.

Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
13-04-2010 15:14:12
Svar/Indlæg:
15982/637
Jeg er i gang med at få dele hjem til min forældres nye PC og manglede bare grafikkortet. Da de ikke spiller, syntes det var lige voldsomt nok at forære dem en HD5770 over i maskinen. Så vanen tro kigger jeg på Komplets demokort og finder et Gainward Raden HD4830 512MB PCI-E til 390kr ! fint tænker jeg og snupper det. Ganske vist var der kun anført at kortet var der men jeg ved at mange (sær Shutdown 😉 ) siger, at ofte er de hele med alligevel. Jeg håbede da lidt på en DVI-VGA dongle og mæske en CF bro.
Nå kortet kommer så i dag og jeg åbner. Ok en hvis æske, nå desværre ingen dele andet end kortet følger med, men ok det stod også i beskrivelsen, så det er fair nok.
Jeg tager kortet ud med bagsiden opad og alt ser fint ud... lige indtil jeg vender kortet om og ser på køleren.... FNULLERMÆND I STOR STIL. Den sorte "blomst" formede køler er næsten helt grå, og på ram chipsne ligger store grå plamager - støv støv og atter støv.
Her blev jeg godt nok rimelig muggen... hvis jeg havde vist jeg skulle igang med an rense hele kortet så ville jeg godt nok gerne have haft 100kr i rabat !. Man kan som det MINDSTE vel forvente at når de sælger demo-kort så får de lige en pifft med trykluftsdåsen !.
Nå men for at se om kortet overhovedet virkede smed jeg det i en PC. Det virkede da, men for pokker hvor køleren larmede... et tjek i Speccy viste en idle GPU temp på omkring de 65*c.
Okay. Ud med kortet og så igang med serviet og vatpinde og ellers pusten (for nogen trykluftsdåse har man jo ikke lige ved hånden her). Efter ca 40min's rensen af køler og ramchips for div. nullermænd mv., så smækker jeg kortet i maskinen igen. Speccy siger GPU temp 35*c og der ligger den. Blæseren er også noget mere rolig og "raller" ikke.

Okay godt nok virker kortet, men helt ærligt... jeg synes ikke det er i orden at videresælge noget så støvet og beskidt. :no:

Jeg har desværre ikke nogen billeder da jeg ikke havde kamera el. mob. tlf med kamera ved hånden... men det var lidt ulækkert. 😐 Det var så bare mit sure opstød for i dag.

Update. Læs #5 🙂
Tråden kan lukkes.


Tråden blev redigeret 7 gange, sidst af Gripen90 d. 19-04-2010 21:45:36.
MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
13-04-2010 15:18:48
Svar/Indlæg:
5039/109
Det må være en smutter. Jeg har lige købt flere demovarer uafhængigt af hinanden, og de så helt nye ud.

Men godt nok ærgerligt at skulle rense hele kortet. Er blæseren blevet ringere af støvet?


morra19
 
Moderator
Tilføjet:
13-04-2010 15:23:56
Svar/Indlæg:
2672/468
Jeg har købt i nærheden af 5 demovarer fra deres shop, og de har alle set ud som om de var sprit nyt, så du har da været godt heldig med dit kort.


(FIH)
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2010 15:56:58
Svar/Indlæg:
2687/71
trist omgang,

men jeg tror bestemt det er en smutter, og det er hvad der kan ske

self er det klamt med et halvt tons støv fra en anden person.


Verdenshersker
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
13-04-2010 16:12:29
Svar/Indlæg:
3636/386
Jeg kan sagtens sende dig en gratis VGA-DVI + en CF bro, hvis det er - så hjælper det lidt.

Har du ikke kontaktet dem, så de er opmærksom på det?


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
13-04-2010 16:17:22
Svar/Indlæg:
15982/637
Det kan man kalde at tage hånd om og vare på sine kunder. 🙂

Jeg har liget få et opkald fra Komplet om at de har set min tråd her på siden, og de beklager mange gange fejltagelsen.

Hvis i læser med Komplet kan jeg kun gentage hvad jeg sagde over telefonen, jeg er helt sikker på, at det har været en svipser da alle de andre kort jeg har haft modtaget har været helt og aldelses i orden. Så at dette kort måske ikke lige fik et skud med trykluftsdåsen i farten 🙂 Som også nævnt behøvede i ikke at kreditere kortet 😳 , men jeg er da dybt taknemmelig for at i virkelig har sådan en interesse i jeres kundepleje, det er kun alt for få der har det - så enorm ros herfra til jer 🙂
Igen rigtig mange tak for jeres exceptionelle service og jeg er helt klar en fast kunde og ellers kun godt at sige om virksomheden.

Så stor tak herfra 🙂



Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 13-04-2010 16:29:02.


MadsAG
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2010 16:21:48
Svar/Indlæg:
5421/53
Komplett ❤


Verdenshersker
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
13-04-2010 16:23:26
Svar/Indlæg:
3636/386
KONGE! Det er seriøs service :)

Gratis kort for 40 min's med en vatpind - jeg skal bestille mere derfra for at få den slags så :) Men anyway - køber alligevel alle mine ting derfra!

Gripen90 - sender dig stadig gerne VGA-DVI + en CF bro, hvis det er?

BTW: Hvis de nu ikke læser med igen, så skal man næsten smide dem en anmeldelse på Trustpilot - så kan de da i hvert fald se det :) Det har de da fortjent for det der!


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Verdenshersker d. 13-04-2010 16:25:35.


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2010 16:25:02
Svar/Indlæg:
8947/160
Nååå,. Der kan du bare se,. Komplett er VERDENS bedste 😉


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
13-04-2010 16:28:00
Svar/Indlæg:
15982/637
#6: I hvertfald 😛

#7: Narh. Man skal ikke udnytte folks venlighed på den led, men forstår godt hvad du mener. Men ja jeg blev lidt overrasker over at få et opkald - men det er helt klart kun positivt. 🙂

Mht DVI dongle og CF bro. Hvis du kan undvære det ? men det gælder altså ikke liv eller død 🙂


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
13-04-2010 16:32:30
Svar/Indlæg:
1297/50
#5 har handlet meget hos komplet og de virker som en seriøs butik(det er de)
Men synes da det viser de er i kontakt med kunder, og går op deres omdømme, det er sq for seriøst sejt 😀 ❤


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af cineman d. 13-04-2010 18:24:02.


Drunken
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2010 21:10:12
Svar/Indlæg:
1107/258
sgu iorden det der 🙂
alle de gange jeg har whinet (multimediaworld) og kommet ned med en defekt vare har de bare kaldt det for en fejl 40 i ansigtet på mig og grint >.< smed en pc frem og tilbage 3 gange da der konstant kom bsod i.. OG shg gjorde det samme med mig. ved køb af en Hel pc. igen kunne den ikke starte op uden at gå blå. måtte sende den til shg 3 gange før de skiftede delene,, røvhuller 🤣

og nu i år skal jeg så købe nyt igen. nåt FFXIII udkommer. og kan da være komplet ville være sagen 🙂 håber bare de har nogle 5790 eller 5970 kort eller bedre på lager til den tid hehe 🙂

peace, love and harmony
Drunken


LarsL
 
Superbruger
Tilføjet:
13-04-2010 21:23:37
Svar/Indlæg:
445/37
Thumbs up til Komplett igen 🙂


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
13-04-2010 21:26:52
Svar/Indlæg:
2180/15
#11 Ja der var engang shg var = med upåklagelig service, de er sgu faldet lidt af på den efter hva jeg har hørt🙂
Nye ejere betyder maje🙂


test123
 
Overclocker
Tilføjet:
13-04-2010 21:29:07
Svar/Indlæg:
1017/8
Komplett r bare udbygget 🙂


Elitesoldaten
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2010 21:30:46
Svar/Indlæg:
2038/121
Komplett's service er suveræn og overlegen kontra så mange andre "virksomheder" på nettet.
Jeg giver gerne 100kr eller mere for at købe min vare hos komplett for de er så godt stillet hos komplett, alle burde være som komplett, runde og tilbøjelige, det kan jeg lide.


test123
 
Overclocker
Tilføjet:
13-04-2010 21:34:50
Svar/Indlæg:
1017/8
#15 helt enig. Drengene køber også bevidst fra komplett.


Balanovic
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2010 21:38:52
Svar/Indlæg:
654/36
Komplett's service er suveræn og overlegen kontra så mange andre "virksomheder" på nettet.
Jeg giver gerne 100kr eller mere for at købe min vare hos komplett for de er så godt stillet hos komplett, alle burde være som komplett, runde og tilbøjelige, det kan jeg lide

+1


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
13-04-2010 21:42:21
Svar/Indlæg:
2127/11
Endnu en succeshistorie fra Komplett. Pt sidder jeg, på tredie uge, og afventer en rma hos Dustin Home. Varen har jeg fra en god ven, så jeg bestemte ikke selv hvor den blev købt. Dustins medarbejdere er skam flinke nok, og jeg har også tillid til, at jeg får en ombytter (i hvert fald indtil det modsatte er bevist). Men for faen det ta'r sin tid.

Det har jeg aldrig oplevet, eller hørt om, med Komplett. Det er og bli'r bare min favoritforretning.

#0 Enig i at Kompletts tilbud om at kreditere kortet er mere end generøst.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Johnny d. 13-04-2010 23:31:53.


SIOUX
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-04-2010 23:02:40
Svar/Indlæg:
1478/40

handler også kun der nu...det er simpelthen suveræn service. jeg modtog en keyboard der kig i stykker. De sendte et nyt med det samme. Det samme skete så med det nye keyboard. Der kig 3 dage, og så havde jeg pengene retur 🙂 Klasse....


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af SIOUX d. 13-04-2010 23:03:34.


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
13-04-2010 23:07:43
Svar/Indlæg:
1297/50
#18 Mon ikke dustin også læser tråden her 😛 Så får du vel snart en opringning fra dem 🤣


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
13-04-2010 23:27:18
Svar/Indlæg:
2127/11
#20 Jeg har, med fuldt overlæg, holdt detaljerne ude af tråden, så jeg satser på at gå fri 😛 Så længe de bare leverer in the end, så skal de ikke høre mere her fra.

Apropos det: Har lige talt med min ven, og han har fået en interessant gang mails fra dem i dag. To mails hvori de dels proklamerer at de er i gang med at sende min vare til ham (selvom de hævder at ordrehistorikken skulle garantere at den sendes til mig), og så ser fakturaen ud som om de vil have fuld pris for dimsen.

Ærlig talt tror jeg at der er tale om kikset information. Ny faktura kunne meget vel pege på at Dustin er obs på at ny garanti gælder ved ny vare, og er næppe et udtryk for at de vil have penge for den. Især fordi der ikke er inkluderet fragt. Men nu må vi se.. Der følger helt sikkert en update i morgen (hvis ikke PostDK fucker up that is 😛 ).


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 13-04-2010 23:28:02.


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
14-04-2010 15:39:46
Svar/Indlæg:
2127/11
Bundkortet ankom i dag, til den forkerte adresse. Jeg måtte ud til den oprindelige køber, for at afhente. Den side af sagen, kunne Dustin med fordel stramme op på.

Der ud over er der intet at bemærke. De var længe om det ja, men virkede yderst tillidsvækkende, de gange jeg havde dem i røret, og de endte jo også med at levere varen.. Thumbs up for det skal de sgu ha'.


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-04-2010 17:39:58
Svar/Indlæg:
5474/39
Tja jeg er også ganske udmærket tilfreds med Komplet.

Dog har jeg selv kun handlet der engang... Det var et demo-grafikkort, og det virker bare. Det kunne ikke se eller høres på det kort, at den var en demo vare.

Det eneste, som jeg skulle gøre var ændre profil højden. Dette kunne nemt løsses med lidt værktøj, og reservedele fra et ældre gfx...

Alt i alt fin service, og det køre bare fejlfrit. 🙂



Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 14-04-2010 17:41:51.


Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-04-2010 22:18:31
Svar/Indlæg:
1600/230
Nu hvor tråden er om Komplett, og problemet er løst, har jeg et tillægsspørgsmål:

Jeg er lige blevet 2. ejer af et HD4770 købt hos Komplett i sin tid. Desværre var kortet DOA, så jeg sendte det ind og fik et casenummer, da RMA-sagen ellers ville blive oprettet i oprindelige købers navn. Supporter var meget venlig og hjælpsom, og jeg fik forklaret proceduren grundigt...

Forleden ringede jeg ind for at høre om en status, da jeg intet havde modtaget fra dem, og igen var en supporter venlig og fortælle, at kortet allerede havde status af ombytning, og at Komplett ville modtage en ekstraordinær sending af XFX 4770 kort næste dag. Nu er der gået et par dage, og jeg har ikke haft mulighed for at ringe i min arbejdstid, men undrede mig over, at der hverken lå en postanmeldelse eller noget bevis på email på, at sagen var afsluttet hos dem. Der er ikke oprettet en sag på min brugerkonto, og ingen følgeseddel på forsendelsen tilsendt - jeg undrede mig bare, og tænkte, om andre havde prøvet det samme. Enhver kontakt, jeg har haft med firmaet indtil videre, har været hurtig og professionel, men der må være sket en smutter et sted - med mindre det er normal procedure at køre en "2. hånds RMA-sag" udenom systemet 🙂


Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2010 16:40:23
Svar/Indlæg:
1600/230
Så har jeg lige haft samme gode oplevelse som Gripen. Der kom "desværre" ikke flere 4770 på lager alligevel, så Komplett sender et XFX 5770 afsted i dag ❤ 😲


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
16-04-2010 16:43:30
Svar/Indlæg:
2127/11
#25 That's how they roll 😎


Hediki
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2010 16:46:16
Svar/Indlæg:
1726/49
altså med komplett har jeg haft en enkelt email som jeg aldrig fik svar på, men okay det var nok et dumt spørgsmål de ikke gad og svare på 😛

ellers er det et kanon firma, normalt med RMA tager det 2-3 dage efter de har modtaget det jeg har sendt til dem, før de sender et tilbage. lige nu skal jeg vente 2 uger (måske mere) fra computersalg.dk (ikke for at hænge dem ud), men fortryder lidt at jeg ikke gav de par hundrede mere også kunne være oppe og køre igen inden for samme uge, i stedet for at skulle vente 😕


#28
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2010 17:07:29
Svar/Indlæg:
5750/124
Det er loooooove ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ (undskyld de mange hjerter, men er lidt kærlig for tiden 😳 )


Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-04-2010 20:59:53
Svar/Indlæg:
1600/230
#26 ... and they rock too 😉


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
16-04-2010 21:00:40
Svar/Indlæg:
2180/15
#28 er forårs kåd:-S 🤣


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
16-04-2010 21:40:08
Svar/Indlæg:
2127/11
#29 :yes:

#30 Som en kat efter en overdosis katteurt 😛


#32
1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-04-2010 23:48:21
Svar/Indlæg:
5750/124
#30+31 MEGA! 😎


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 10:31:24
Svar/Indlæg:
6531/410
ta dog en tude kiks du har købt et demo kort,

demo = med brugt

hvorfor kontakter man ikke shoppen før man poster her.

eller er det bare planlagt rekvalme.


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2010 10:57:52
Svar/Indlæg:
2180/15
#33 Nå ja brugt er vel ik lig med beskidt... 🙂


alakai
 
Enthusiast
Tilføjet:
19-04-2010 10:59:01
Svar/Indlæg:
28/0
komplett er de bedste!


Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 14:06:08
Svar/Indlæg:
1600/230
#33 Har 1Ear inddraget din forårskådhed?


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 15:57:45
Svar/Indlæg:
6531/410
#36
hvem hvad hvor ?


Barkaway
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2010 16:58:52
Svar/Indlæg:
2180/15
Nå tror bare at #36 mener #28 har taget din forårs kådhed da det da var lidt noget galde du kom med i #33 🤣

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Barkaway d. 19-04-2010 17:11:50.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-04-2010 17:11:06
Svar/Indlæg:
15982/637
#33: Jamen mange tak, det vil ja da huske på næste gang nogen køber brugt og så smøre margarine ud over det hele og så tømme støvsugerposen over det, og så hvis der bliver klaget, så bare feje det af med et; "du har købt brugt hvad forventer du?, ta' en tudekiks".

Det ville være en fordel faktisk at læse mere end blot 5 linier, inden man svarer og så ser hvad der faktisk er skrevet, istedet for at lukke galde ud.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 19-04-2010 17:19:32.


Chessr
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2010 17:36:38
Svar/Indlæg:
398/54
komplett er rigtig rigtig gode :)
Det samme kan man sige om proshop :yes:

sendte en RMA sag til dem først på ugen, den kom tilbage allerede i same uge ombyttet 😛


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 18:04:00
Svar/Indlæg:
6531/410
#39

har skam læst hvad du skriver.

lukker skam ikke galle ud er bare ved at være træt af at se på de her reklame tråde for komplet, for det er jo ikke en skid andet.

eneste grund til du har fået så god behandling er jo du har lavet denne tråd, havde du bare skrevet til dem havde du med garenti ikke fået kortet gratis.

men hvad så længe HWT mener det er ok med denne form for gratis reklame på siden vil jeg da opfordre andre shops til at gøre det samme for så skal der nok blive lukket for det.

nå smutter ud i haven igen og nyder det gode vejr og reklame fri skyer 🤣


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-04-2010 18:12:15
Svar/Indlæg:
15982/637
#41: Jeg er sgu ikke i lommerne på nogen og reklamerer ikke for noget som helst, men beskriver en episode/oplevelse.

Jamen det er fint køb du bare steder hvor shoppen gerne 'røvrender' dig og skider på service. Når der nu reelt er nogen der gør noget for folk og er interesseret i deres kunder så skal de sku også have ros for det.

Jeg ville ikke have kortet gratis og krævede det heller ikke overhovedet. Men når de yder mig en service som er helt udover det sædvanlige så lægger jeg da hellere mine penge der end et andet sted.

Om du mener dette er "reklame" kald det hvad du vil - folk skal nok brokke sig når noget er på tværs, mens succes historierne sjældent stikker hovedet frem.



DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 18:17:40
Svar/Indlæg:
6531/410
#42

er du virkelig så naiv du tror de ville tilbyde at kreditere kortet hvis du ikke havde skrevet her ?


crankyrabbit
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 18:30:51
Svar/Indlæg:
7765/230
#43
og du tror åbenbart at komplett alene lever af HwTs brugere, er faktisk ret overbevist om at de et store nok til at ku skide en hatfuld på hvad vi mener uden det går ud over deres omsætning....Så om de har gjort det af den ene eller anden grund så er der respekt for det de har gjort fra min side.. 😛 :yes:


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-04-2010 18:34:49
Svar/Indlæg:
15982/637
#42: Hvad skal jeg gøre, det er jo lige meget så er det helt i vejen, det jeg har gjort. Jeg har haft 'klaget', 'fået løst et problem', 'rost en service', 'reklameret' simpelthen alt er i vejen.
Du er så forhippet på at kortet er blevet krediteret, selvom jeg ikke bad om det - det var jo slet ikke det, jeg var ude efter - men hvis du får det bedre af det så sender jeg da kortet til dig, så har du fået noget ud af dit brokkeri.



Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 19-04-2010 18:37:07.


(FIH)
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 18:40:21
Svar/Indlæg:
2687/71
@ DEVIL_DK

du er sku da en spade at høre på, jøsses, gad vide hvem det er der har brug for en tudekiks


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2010 19:06:01
Svar/Indlæg:
2127/11
#43 Du er også begyndt at kede mig.. Det er fuldstændig normalt, at vi brugere advarer hinanden (eller bare brokker os), når vi oplever noget vi ikke finder ok. Gripen brokkede sig over at have modtaget et nasty kort, og Komplett reagerede da de så hans brok. Intet hverken sensationelt eller negativt i noget af det.

...og jo, jeg tror faktisk på, at de havde gjort det uanset hvad. Den service jeg har oplevet fra Komplett, da få gange jeg har haft brug for service, har været super imponerende hver gang. Jeg har godt nok ikke fået krediteret 390kr for et beskidt kort, men 295, fordi de ikke kunne fortælle mig om en given dims var med i kassen til en vare jeg ville købe, og derfor medsendte en anden free of charge. Jeg havde vel at mærke ikke oprettet en tråd i noget forum. De gjorde det fordi de går meget op i at levere en suveræn service, og det er også hvad de gør.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 20:20:18
Svar/Indlæg:
6531/410
først #46 snak ordntlig til mig jeg har ikke svinet dig eller andre til siger bare min mening.

#47
ja man advare når man rent faktisk har forsøgt at få hjælp af shoppen før man hyler op om dårlig service.

til #45

Du havde her muligheder for at se om komplett´s service rent faktisk er så god som alle siger, istedet for ringe eller skrive til dem først og dermed se hvor god servic de har taber du fuldstændig den mulighed, ved at poste din tråd før du kontakter dem hvilket ville være det mindste du kunne have gjordt før du laver en sviner tråd.

Hvor er det den gode service fra komplett ind i dette ?

De sender et kort som knapt virker forde de ikke lige gider rense kortet før de sender det.
PS: det er ikke første gang de sender en demo vare til folk der er delvis defekt eller ikke helt iorden uden at skrive det på deres side.

eller er det når de læser din sviner tråd og tanker kæft en nar han kontakter ikke engang os før han poster på et forum.

eller er det når de tænker vi har et godt ry i danmark så vi må hellere lige ordne dette så vi kan beholde vores ry.

---------------------------------------
god service har mange butikker da også i dk.

jeg havde en psu der efter ca ½ år valgte at springe i luften, modellen fantes ikke mere og jeg havde købt en ny psu et andet sted samme dag, fik den defekte krediteret til den pris jeg gav for dem selv om den var over ½ år gammel.

Købte en antech kabinet med psu til en maskine, psuen var DOA jeg ringede til shoppen og de sendte med samme en ny psu sage de, dagen efter dukkede der et kabinet med psu op , jeg ringede selfølgelig til dem og oplyste fejlen de sage jeg bare kunne beholde kabinettet værde ca 600.-

har også prøvet at få et bedre gfx end det jeg sendte til rma forde det der var defekt ikke blev lavet mere,

samme med en hdd.
generealt vil jeg sige de fleste shops jeg har handlet ved yder ganske fin service hvilket jeg også forventer ellers handler jeg da et andet sted , jeg betaler gerne mere for god service.

Jeg har selv før i tiden været ansat i butik og er af den mening at hvis kunden ellers opføre sig høflog og ikke har mishandlet sin vare skal den bare byttes med det samme eller hurtigst muligt, det er trods alt glade kunder man lever af de sure tjæner man jo ikke mere på.

hov det blev lidt langt men syntes bare lige jeg ville forklare hvorfor jeg syntes #0 aldrig burde være postet før man i det mindste havde kontaktet shoppen.

Kan i nu hygge jer og husk vi har alle lov at være her også selv om vi har en anden mening 😉


Svaret blev redigeret 3 gange, sidst af DEVIL_DK d. 19-04-2010 20:29:32.


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2010 21:01:05
Svar/Indlæg:
2127/11
#48 Nu var det altså dig der lagde ud med at tale mindre pænt til Gripen, så du er pt ude i at kaste med sten, selvom du selv bor i et glashus.

Du lægger ud med at tale om tudekiks, og beskylder derefter Gripen for at være ude i at reklamere for Komplett. Kan du ikke selv se, at du er temmelig langt ude over hvad man kan kalde rimeligt her? Imo har folk, baseret på din opførsel, været for søde ved dig, mig selv incl.

At tråden så ender i god reklame for Komplett, kan jeg som kunde hos dem, skrive under på er velfortjent. Eller tror du også, at resten af os, der skrive noget pænt om Komplett, får noget ud af det?

Den korte af den lange: du er tydeligvis ikke i stand til at forbinde din adfærd med reaktioner derpå. Det her handler ikke om mangel på respekt for en anden holdning, men om at du tror at du kan slippe afsted med først at svine, og der efter klage over at blive talt grimt til.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 19-04-2010 21:01:49.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-04-2010 21:20:21
Svar/Indlæg:
15982/637
#48: Jeg kan ikke se det er en svinertråd jeg har lavet, - jeg ytre en kritik. Ja måske burde jeg have kontaktet komplet ! men jeg gjorde det ikke med det samme, da jeg ville give kortet en chance for at se om det ikke duede alligevel - det gjorde det og det var hovedsagen. At kortet var støvet og beskidt var som det var, og jeg vurderede ikke, at jeg som sådan ville "vinde noget" ved at klage over det, så derfor ville jeg gøre OBS på 'risikoen'. At det hele så blev løst som det nu gjorde er jo i sidste ende en succes for alle. Jeg synes egentlig jeg har skrevet det hele i #5 og finder det ikke nødvendigt at gentage det.

Kan i nu hygge jer og husk vi har alle lov at være her også selv om vi har en anden mening

Jeg er godt træt af at være boksebold for dig, for uanset hvad jeg har gjort er det jo forkert, du blæser det jo op til af være en kriminel handling jeg har lavet. Men vi kan gøre det nemt for begge parter - for fremtiden så holder du dig bare fra mine tråde og jeg fra dine - win/win for begge.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 19-04-2010 21:23:46.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 21:23:03
Svar/Indlæg:
6531/410
#49

kan vi blive enige om at det mindste man kan gøre før man poster en tråd om dårlig service er da at give shoppen en chance for at rette fejlen ?

flere tråde som denne hvor man klager over en shop også pludselig roser dem for rent faktisk at gører deres job, forde de har læst om dårlig omtale er da at slikke dem i numsen.

det næste bliver vel getles laver fiktive brugere bare for at rose sig selv 🤣

at sige han skal tage en tude kiks er imo ikke at svine ham til han sidder og piver uden at have forsøgt løse problemet med shoppen det holder bare ikke.



Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-04-2010 21:26:23
Svar/Indlæg:
15982/637
#51: Mr. Perfect. Det har sku ikke noget om at slikke nogen i numsen at gøre, nu må du 'kraftedme' snart tage og stoppe det hykleri.

Som sagt for fremtiden skriver jeg ikke i dine tråde og du skriver ikke i mine.


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 19-04-2010 21:44:32.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 21:31:44
Svar/Indlæg:
6531/410
#50

nu lever vi da i et frit land og jeg kommentere de tråde det passer mig og på den måde jeg finder rimeligt.

har du overhovedet læst #48 ?

hvis ja syntes du ikke selv det er lidt urimelig du ikke giver den muligheden at løse problemet før du poster?

at ledlesen i komplett så er så snu de ser det som en mulig hed for lidt reklame at kontakte dig og virke som åhh så gode.

det er altså ikke første gang vi ser komplett kikse skal vi alle begynde at poste tråde om fejl fra shops før vi har givet dem muligheden for at løse problemet ender det her jo som en ren ryg klapper klub.

jeg er på ingen måde perfekt jeg kender ingen der er perfekt.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DEVIL_DK d. 19-04-2010 21:33:08.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-04-2010 21:39:02
Svar/Indlæg:
15982/637
#53: Jeg har læst #48, men hvordan skal man føre samtale med en der er perfekt og ikke kan lave fejltrin. Jeg har skrevet hvad der skulle siges i den sag.
Jeg gider bare ikke stå model til blive svinet igennem ende til anden, når der reelt ikke er nogen mulighed for at bare en ting der er blevet gjort er rigtig. Du kan udstille den provokerende adfærd over for andre, jeg finder mig bare ikke i mere, og derfor frabeder jeg mig venligst deltagelse i tråde jeg opretter fremover... ja du kan poste, du skal bare ikke forvente nogen respons fra undertegnede.


Shadowhunter
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 21:39:58
Svar/Indlæg:
5474/39
#52

Spiller han ikke bare Djævlens advokat...

Det er jo et fritland, hvor der mere eller mindre skal være plads til alle.

Dette er også med vores fejl. Jeg er selv også langt fra fejl fri...

Dog prøver jeg da på få løst problemerne, som jeg nu engang har så godt. Det nu engang er muligt for mig...


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Shadowhunter d. 19-04-2010 21:47:34.


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
19-04-2010 22:04:27
Svar/Indlæg:
2127/11
#51 Jo.. At give firmaet en chance for at rette fejlen inden man skælder ud, er en rimelig ting. Det kan vi hurtigt blive enige om. Omvendt tænkte jeg, fra start af, i samme bane som Gripen skriver at han gjorde. "det er et demokort, (og endda et billigt et). Hvad kan jeg overhovedet vinde ved at henvende mig?"Den generelle holdning til Demoshoppen er, at man næsten altid får nye eller i hvert fald perfekte og komplette varer. Vi har tidligere haft enkelte brugere med mindre heldige erfaringer, og de er da vigtige at få med.

Men jo.. Du har da alligevel en pointe i hvad du skriver, og havde du holdt dig til at fremføre en sådan kritik, ville langt flere garanteret have været velvilligt indstillet overfor dig.

Du smyger dig let og elegant udenom din egen fremfærd her i tråden, hvilket er for let at gennemskue. Men ok.. Det er så dit valg. Det ændrer bare ikke på, at du imho får de svar du selv har bedt om.


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 22:19:47
Svar/Indlæg:
6531/410
#56
hvis du mener det med jeg siger tråden entlig bare ender som reklame søjle for firmaet så kan det da godt være jeg formulere mig forkert, og det lyder værrere i andres øre end jeg mener skal være meningen, det beviser vel bare jeg skam ikke er perfekt, Jeg er generealt dårlig til at formulere mig staver som de blinde sloges og komme og punktum er sådan lidt vildt gætterri hvor de skal være LOL.

men ligger jo som man selv har redt , tror jeg et gammel ordsprog siger.

at Gripen90 vælger at reagere som han gør kan jeg seriøst ikke tage alvorligt.


(FIH)
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 22:26:31
Svar/Indlæg:
2687/71
#57 you just dont get it 😴


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 22:43:54
Svar/Indlæg:
6531/410
#58
fint nok du mener det men istedetfor at komme med en kommentar der er ubrugelig så skriv dog hvad det er du mener jeg ikke fatter.

forklar hvad du mener det andet er ubrugbart.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
19-04-2010 23:26:51
Svar/Indlæg:
15982/637
En moderator/skribent mv. må gerne slukke og lukke lyset for denne tråd da der ikke kommer noget konstruktivt ud af den.

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Gripen90 d. 19-04-2010 23:28:45.


SkylineGTR
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-04-2010 23:48:19
Svar/Indlæg:
2011/185
Kan også kun sige godt om komplett.dk. De snyder sku ikke folk eller pisser på deres kunder (som f.eks. Dell gør). Jeg købte nogle ram ved dem som fejlede (Corsair Dominator 1866 MHz) troede jeg. Memtest sage nemlig fejl i windows og jeg lavede en RMA på dem og det tog kun 4 dage at få nogle ny inclusiv den tid det tog at sende de gamle ram retur. Men de nye ram fejlede sku også (det hviste sig at være bundkort som ikke var ordenlig kompitable med ram). Jeg ringede og klagede min nød og uden brok tog de ram retur og gav mig alle pengene tilbage. Det skal lige siges at jeg først opdage det 3 måneder efter køb så de 14 dages retur ret var væk og det var min egen skyld da jeg ikke tjeckede om mit bundkort kunne køre med de ram. Men tros det først blev opdatet 3 måneder efter køb, var komplett.dk aligevel villig til at tage ram retur og give pengene tilbage, bemærk det hade jeg vel og mærket ikke krav på, men de gjorde aligevel. stor ros og respekt til komplett.dk herfra fra min side af.


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
20-04-2010 00:00:23
Svar/Indlæg:
2127/11
#57 Ærligt talt ligner det du har skrevet, noget i stil med en personlig modvilje overfor Gripen. Det skal jeg dog ikke udtale mig om det er eller ej. Har ikke fulgt med i jeres indbyrdes forhold gennem tiden. Jeg mangler desperat et liv ja, men meget keder jeg mig dog heller ikke 😛

Hvorom alting er: På tide at begrave diskussionen. Livet er for kort og alt det der 🙂


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 00:18:14
Svar/Indlæg:
6531/410
Har skam ikke noget imod ham er bare uforstående over man som så gammel bruger starter en tråd om dårlig service unden at kontakte shoppen først, noget de fleste ville gøre også selv for sådan et lille beløb.

derefter vender han totalt forde de kan se de har dummet og er blevet stillet offentlig til skue som nogle fjolser eller i det mindste lidt lige glade med tingene.

så er de pludselig guds gave til mennesket.

jeg har ikke set nogle poste noget i denne tråd der får mig til at tro deres service er så meget bedre end andres.



Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 00:38:09
Svar/Indlæg:
1600/230
#53 Jeg kan godt se din pointe - omend den er en smule sløret... og jeg er ikke enig.

Det kan godt se ud, som om Komplett har været på jagt efter en gratis reklamesøjle, hvilket de måske også har fået. Men er det ikke også tilladt at reagere på negativ kritik, vende den til noget positivt og dermed få positiv omtale i en nørdeklub som vores?

Jeg mener - hvis der sker en fejl af den slags igen, eller hvis Komplett (eller et hvilkensomhelst andet firma - det er jo ikke navnet der er afgørende her) laver en brøler i en RMA sag eller lignende, skal vi da nok få det at høre her på siden også. Som der blev skrevet tidligere i tråden, er vi da gode til at dele sol og vind lige her på siden.

Mit Komplett-eksempel var vel også tilføjet af samme årsag, som da 1Ear valgte at lægge sine ❤ ind i tråden - fordi det passede ind i trådens flow/humør/emne...

Jeg havde nærmest afsluttet sagen hos Komplett, kun givet luft for mit indtryk af en positiv behandling og valgt at undre mig over den manglende info i sagen - som jeg i øvrigt har fået svar på nu, og det var kun et teknisk uheld, der gav mig lov til at komme ind i rækkerne af HD5770 ejere.

Måske er det gratis reklame, men når firmaet selv lader mig vælge et XFX kort, fordi det er med den dualslot køler, jeg har behov for i kabinettet, kan jeg da ikke se, at det ikke skal deles med nogen. Præcis på samme måde, som hvis jeg havde følt mig dårligt behandlet, hvis sagen var gået modsatte vej og de havde valgt at kreditere mig et HD4850 i stedet (det havde nok ikke være tilfældet, men alligevel...)

Som afslutning kan jeg da nævne, at jeg har et bundkort til RMA hos Computersalg.dk, hvor sagen har varet ca. 1½ måned hver gang kortet - og det tidligere kort - har været sendt ind. Det er butikken klar over, at jeg ikke synes godt om - og flere medarbejdere har beklaget og rykket for kortet de tre gange, der har været RMA på det og et lignende kort. Desværre bruger deres distributør åbenbart nogle meget sære forsendelseskanaler og har hjemme et sted, hvor man kun kan tænke "nåååh, derfor" til den lange ventetid. Dog skal de have ros for at have krediteret en harddisk lynhurtigt, som jeg havde solgt og nuværende ejer desværre modtog i en sørgelig tilstand.
Nu er det skrevet, og det er da ikke ment som negativ omtale af Computersalg, men kunne evt. bruges som baggrundsviden for en kommende køber af Gigabyte bundkort... Hvis der i morgen tikker en mail ind om, at Computersalg handler med det samme i sagen, er det da kun godt for butikken (og forhåbentlig vælger at skrotte den elendige service netop den distributør yder), da det sådan set kun er en opgradering af deres serviceniveau.

Det at en side som denne bliver taget alvorligt i forhandlersammenhæng siger vist mere om kvaliteten af siden her, end de lyssky bagtanker, der nu måtte ligge bag en tilkendegivelse og indrømmelse af en "smutter" i serviceniveauet hos firmaet.

Alle har ret til at blive bedre og klogere på bekostning af små fejl ind imellem 😎

Nu har jeg spoleret min sengetid ved at hælde vand ud af ørerne, og eleverne får en elendig dag i morgen, fordi du fik mig til at deltage i debatten, DevilDK.
Jeg yder dårlig reklame for den danske folkeskole, der bestemt ikke har brug for flere slag for tiden. Det holder jeg dig ansvarlig for. Kan du gøre noget for at ændre serviceniveauet? Jeg vil gerne kompenseres med grønne King's og Peter Larsen kaffe, der gerne tager toppen af en skidt nats søvn 🤣

*disclaimer* Sidste afsnit skal ikke tages for gode varer eller som saglig kritik på nogen måde


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-04-2010 01:01:10
Svar/Indlæg:
6531/410
Nu harjeg ikke selv børn men har da familje der har og jeg syntes da det de oplever i folkeskolen er ganske fornuftig og det kan enda læse og skrive LOL

Jeg skulle flytte skole før en lære fik den ide at det da kunne være jeg ikke så ret godt og måske var ordblind, den gamle skole hvor jeg gik i 3 år opdagede intet.

tror det bliver svært at hæve serviceniveauet med den regering vi har lige nu 😲

men jeg vil gøre mit til næste valg at vælge nogle der går mere op i penge til skoler , ældre og syge end nogle der går op i at sætte skatten ned og tvinge syge mennesker på 55+ i arbejde forde de mener det er fedt.

hvad angår komplett er jeg da ganske sikker på de er dygtige det viser de jo her i tråden ved at opfange en super måde at få god omtale på.

havde de dog bare brugt lidt mere tid på #0 ordre og ikke sidde og læse fora ville denne tråd jo slet ikke være startet.

"ved godt det sikkert ikke er samme person der har smidt kortet på lager som har siddet og læst forum"

damn det er 2 timer over min senge tid er vist nød til at tage en time extra imorgen så først op kl 6.00 :)