MW2 el. BF MC2?

Spil d.  15. marts. 2010, skrevet af las
Vist: 868 gange.

las
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 01:28:27
Svar/Indlæg:
2151/51
Jeg overvejer stærkt at købe et af spillene, er bare meget i tvivl om hvilket jeg skal vælge.. Så ville lige høre herinde, måske det kunne få mig til at beslutte hvilket jeg skal købe.

Det skal siges at jeg spiller CS: Source meget og vil egentlig gerne have noget i samme stil.. det som holder mig lidt væk fra BF, er køretøjer og de meget store baner. (Kan godt se det sjove i det, men hvor meget kamp foregår fra køretøjer?)

Vil jo gerne have et spil som kræver skill/aim og ikke bare går ud på at være random, hvis i forstår.

Her har jeg bare læst at MW2 klarer sig bedst? Dog snakker mange folk om at MP stinker, fordi man ikke kan lave dedicated servers? Hvor slemt er det? Og så har jeg også hørt folk klage over at folk dør for nemt.. De har simpelthen for lidt HP?

I BF2 har jeg så læst at sniper er overpowered, og alle folk brokker sig over de bliver smidt ud fra serverne pga. Punkbuster. Er det fixet eller hva?

😀
morten-turi
 
Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 06:40:19
Svar/Indlæg:
924/212
MW2 kører sgu fint nok, sjællent at der er nogen fejl faktisk 😉

BC2 har MANGE fejl PT (PB, serverne og spillet chrasher)

Men helt klart en faktor at kikke på, spiller du med nogen? har du nogle buddies at spille med? så spil BC2.

men spiller du mere alene bare for tidsfordriv kan MW2 anbefales 🙂


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 07:56:48
Svar/Indlæg:
3332/33
Jeg ejer begge spil, og MW2 fik jeg simpelthen nok af. Det er ubalanceret af H til og dets lobby system fungerer bare ikke. Så selvom BC2 har problemer nu her, så er det noget der bliver fixet, hvorimod MW2's lobby altid vil være som den er.

Og nu kunne man godt tro at man tilfældigt får ram på folk i BF spillene, men det kræver altså en del evner alligevel. Man dør sgu nok oftere i MW2 til tilfældigheder, end du gør i BC2, for der skal så lidt til at dræbe dig.

Jeg ved godt hvilken favorit mit er, af de to spil. Dermed sagt er MW2 ikke dårligt, jeg synes bare BC2 er bedre.

Jeg ser det lidt sådan her: MW2 har en bedre singleplayer, hvor BC2 har bedre multiplayer.

MW2 går ud på at gå rambo, så selvom dit hold sutter så kan du sagtens vinde med dit overpowered air support - der har du dine tanks, hvis ikke værre, fra BC2 - og evt. slutte af med en nuke, fordi du fik en langt ude latterlig chopper gunner.

Det kræver bare en del mere holdspil i BC2 for at vinde. Især hvis du tager de små Squad Rush og TDM.

Tro mig, at være god til MW2 er ikke det samme som at være god i BC2. Jeg vil anbefale dig at se nedenstående videoer, for at bakke lidt op om hvad jeg siger.

http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...

Rent lydmæssigt og grafisk, så har MW2 jo intet at skulle have sagt.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tenkin d. 15-03-2010 08:02:03.


tobiasds
 
Overclocker
Tilføjet:
15-03-2010 09:07:31
Svar/Indlæg:
257/15
Har kun prøvet BFBC2, og det synes jeg er rigtig sjovt. Spiller også en del CSS, og det er godt nok ikke helt samme stil, men det kræver stadig skills at spille.
Synes faktisk heller ikke der er særlig mange problemer med serverne i det. 🙂


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 09:21:10
Svar/Indlæg:
5224/222
BC2 uden tvivl... kører uden problemer her, det samme kan man ikke sige om MW2


MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 09:37:06
Svar/Indlæg:
2602/173
BC2 helt klart.. MW2 er IMO så skide overvuderet, og dets grafikmotor er en joke i forhold til nutidens standard. De har bare malket Call of Duty 4 og kaldt det nr 2.


DJraprap7
 
Nørd
Tilføjet:
15-03-2010 09:52:20
Svar/Indlæg:
45/19
Hej las jeg har spillet Battlefield 2, og bc den gang de kom ud.
Har også spillet utrolig meget COD: MW 1 og 2.
Begge spil er virkelig gode på hver deres områder.

Call of Duty 6: Modern Warfare 2
Fordele: Der er realistisk hvis man spiller Hardcore. Det er fedt man kan selv bestemme hvilke killrewards man vil have. Grafikken er god og i høj kvalitet. Singleplayer delen er rigtig fed og har en rigtig god historie.

Ulæmper: Mange mennesker bruger Grenade luncher, og det ødelægger spillet en del. Der er mange der bruger hax, det ødelægger formålet.

Battlefield: Bad Company 2
Fordele: Dette spil har en virkelig god multiplayer del, det virker godt. Der er mange forskellige våben og forskellige unlocks. Der virker virkelig realistisk, når man fx bliver ramt af en raket i en helikopter. Fantastisk singleplayer del, humoristisk og virkelig god grafik mæssigt.

Ulæmper: Spiller er ikke så realistisk på grund af de relativt mange skud personer skal have. Der er lidt connect problemer, men EA er i gang med at fixe dem.


Konklusion: Begge spil er virkelig gode, det handler bare mest on hvad den enkelte person bedst kan lide. men pga jeg har spillet BF virkelig meget er dett klart det bedste.

Håber min vudering har været til hjælp. DJraprap


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 10:51:41
Svar/Indlæg:
5224/222
#6 Der findes også Hardcore til BC2


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 11:19:57
Svar/Indlæg:
3332/33
#6 Nade launchers er da ikke dét som ødelægger spillet. Det er ubalancen, som Akimbo G18, Chopper Gunner, Model 1887 osv.
Og det er svært at kalde spillet realistisk selvom det er hardcore, når folk har perks. Det er ikke fordele, men nærmere superkræfter.

BC2's singleplayer er ikke specielt god. Den er okay, men heller ikke mere. Spillet er generelt mere realistisk end MW2, og du skal huske at der går en hårdfin grænse mellem realisme og at have et sjovt/godt spil.


saffi
 
Nørd
Tilføjet:
15-03-2010 12:05:18
Svar/Indlæg:
168/32
8# du glemte også at iw net sucks, cirka 50% af alle servers virker, + DER ER IKKE VOTE SÅ MAN KAN KICKE DE SKIDE HACKERE.


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 12:15:18
Svar/Indlæg:
3332/33
#9 Jeg startede også post #2 med at skrive kort om lobby systemet 😴

Men ja, jeg har næsten ikke haft andet end problemer med det. Selvfølgelig er det nemt, hvis man skal spille med venner, men det fungerer bare ikke. Der kommer 25 forskellige fejl som egentlig er den samme.

Nogle gange kan man vente 10 minutter før man kommer ind i en bane. Så foretrækker jeg alligevel dedikerede servere, for hvis man vil spille med sine venner, finder man jo bare en server der er plads på.


Pvt.P.Nutz
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 12:24:07
Svar/Indlæg:
5224/222
Til gengæld er noobtubing ved at tage lidt overhånd i BC2... håber de justerer lidt damage


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 12:37:48
Svar/Indlæg:
3332/33
#11 Det er dog stadigvæk heller ikke så slemt som i MW2. I BC2 har du større chance for at overleve en 40mm granat.


Buggy11
 
Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 12:39:12
Svar/Indlæg:
212/57
Forstår ikke grunden til at alle folk hader MW2, det ligner slet ikke grafikken i MW1. Sidder og spiller begge spil og vil helt klart anbefale alle jeg kender at købe MW2 frem for BFBC2.

Har kun prøvet MW2 i online, og jeg har spillet det meget. Den eneste ulempe er Noob Tuberne som #6 også pointere. Hackerene er der en del af, men så leaver man bare og finder en ny bane. Og IWnet er IKKE noget lort, ville nok sige at det er primitivt. men alle banerne er fulde og ping er som regel(9 ud af 10) rigtig god. De ubalancerede våben, er jo også i BFBC2. De vil være i alle spil, det er jo umuligt at gøre så et våben ikke er bedre end de andre.

Har dog ikke prøvet BFBC2 online, men grafikken er altså i så pæn igen, vil faktisk sige at MW2's grafik er pænere end BFBC2, undtagen på et punkt og det er ansigterne. Men hvem sidder og studere ens fjendes ansigt !?! 😛 Så går man virkeligt meget op i det. Grunden til at spille det er helt klart at man kan skyde huller i vægene. Og have en grund til at købe sig en ny computer.


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 12:42:06
Svar/Indlæg:
2534/80
Ja det er svært at tale om realisme i nogen af spillene, syntes ikke det er videre realistisk at man kan tage et par bukser på og dermed er voldsomt modstandsdygtig over for skade(bf).

Lige nu spiller jeg mest bf, men det er nok mest pga 1: Det er nyt 2: det er anderledes 3: Er en sucker for unlocks, så skal bare se hvad de forskellige kan🙂

Syntes begge spil har deres gode og dårlige sider og vil sikkert spille begge i langtid fremover.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af dasjap d. 15-03-2010 16:19:23.


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 12:45:32
Svar/Indlæg:
3332/33
#13 Hadet kommer af at spillet er så hyped.

Lobby systemet fejler mere end det gavner. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har måtte vente længe på at komme ind i en bane, eller hvor mange gange det har valgt mig som host. Og jeg sidder med en 2048/128.
For ikke at nævne de gange, hvor det fejler når det skal vælge ny host, hvis ikke det smider alle ud af banen.

Hackerne burde jo nemt bare kunne blive kicket ? Det er jo dem som er nogle idioter og burde fjernes, ikke andre der skal fjerne sig fra dem.

Balancen i MW2 ER værre end i BC2, eneste våben deri som jeg finder lidt for stærkt er M60'eren.

BC2 er bare flottere end MW2, lev med det. Evt. læs #2 og se de videoer.

Noget helt andet er, hvordan kan du sidde og beskrive de to spil på den måde, når du ikke har spillet BC2 ?


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tenkin d. 15-03-2010 12:46:50.


#16
las
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 13:03:25
Svar/Indlæg:
2151/51
Det ser vist ud til det bliver BF 🙂

Der er ingen cheaters i BF eller hva?


Magic2010
 
Enthusiast
Tilføjet:
15-03-2010 13:16:21
Svar/Indlæg:
19/4
ER lige med på en lytter her. Har endnu ikke prøve bf på netet, kun single-player delen, og det er vidst ikke her spillet kommer til sin ret som jeg forstår det :)


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 13:37:16
Svar/Indlæg:
3332/33
#16 Tror da de findes, få mennesker på forummet brokker sig over dem.

Personligt er jeg ikke stødt ind i nogen endnu.


Buggy11
 
Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 13:46:04
Svar/Indlæg:
212/57
der er ingen cheaters endnu, men det vil komme. Så sider med hack til beta'en !


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 13:53:35
Svar/Indlæg:
3332/33
#19 Og pointen er ? At du er én af de cheaters eller hva' ?


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 13:54:48
Svar/Indlæg:
3485/76
Vil da lige tilføje, der er ikke nogen overpowered guns i mw2, det handler bare om at mestre hvert enkelt:) det eneste der er fucked up er noob tubing. Her tænker jeg blandt andet på one man army. Det er dog vold grinern, når man selv er hatten der render rundt og gør det:)


Buggy11
 
Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 14:20:22
Svar/Indlæg:
212/57
#20 min pointe er at folk må lære at leve med at nogle folk ikke er gode nok og derfor vælger at cheate med aimbot. Det kan simpelhen ikke nogen grund til at vælge det ene spil frem for det andet.


DJraprap7
 
Nørd
Tilføjet:
15-03-2010 14:27:32
Svar/Indlæg:
45/19
Ja okay man jeg vil stadig helst anbefale Bad Company 2 fordi, jeg syntes personligt det jeg mener det er bedre grafisk. Det er også stadig cool det med at man kan øddelægge det meste. Banerne er også større og det giver lidt mere frihed.
Men det er faktisk et svært spørgsmål du stiller, for der er mange forskellige fordele og ulempre.
Men der er op til den enkelte person om hvad person om hvad de syntes så gider ikke høre på nogen dumme besvarelser.
TAK


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 14:29:23
Svar/Indlæg:
3332/33
#22 Folk snyder forhåbentlig ikke fordi de ikke er gode nok. Jeg tror de gør det for at pisse andre af, og fordi de synes det er sjovt at gøre sådan.

Det er ynkelige folk der ikke ved hvad de ellers skal lave.

Men som du siger, vil der altså være snydere og det er i dette tilfælde ikke det der gør, hvilket spil man vælger.


#25
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 14:46:11
Svar/Indlæg:
2602/173
MW2 er gameplay-mæssigt en slags videreudviklet counter-strike, hvor de har fokuseret på hurtigt gameplay istedet for store episke slag. Det kan man også se på grafikken, da alle horisonter, baggrunde osv. ligner en tegning med lidt træer på. Det ser bare grimt ud, og virker dødt og kedeligt.
Men det er ligegyldigt, da spillets koncept ikke omhandler kæmpe slag på åbne landskaber der skal virke levende og troværdige.

BC2 derimod er netop baseret på store slag på åbne landskaber med køretøjer, helikoptere osv. Og netop derfor er de gået rigtigt meget i detaljer mht. horisonter, levende miljø og åbne landskaber. Det hele er en del af banen, og man råder over kæmpe slagmarker, samt horisonter som rent faktisk ser ud som om de er tilgængelige at gå på, og ikke bare en tegning med en horisont malet på, ligesom i MW2.

Jeg foretrækker BC2, da MW2 keder mig grusomt. Jeg elsker det taktiske spil i BC2 man kan føre, det er nok det fedeste jeg har prøvet til dato. Det er muligvis det fedeste online-spil jeg har gamet til dato. Og ja, EA har haft problemer med deres servere, men ikke hos mig. Det har kørt upåklageligt hele tiden, udover da de skiftede hardware i deres severe.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MADZ d. 15-03-2010 14:50:24.


dasjap
 
Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 15:05:19
Svar/Indlæg:
2534/80
#19 Jo der er cheaters nu, så en forleden der snipede med en saw 😕


#27
las
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 15:30:29
Svar/Indlæg:
2151/51
BC2 bestilt til 246 inkl fragt, så kan det da ikke gå helt galt :)

Hos Coolshop, havde dog nogen point fra tidligere, deraf prisen 😲


Men altså, hvordan bekæmper de cheaters? Kun via PB? Og det bliver forhåbentlig opdateret ofte så?

Og hvad sker der når en cheater bliver taget, forhåbentlig bliver hele account banned?


Hader virkelig cheaters, det er latterligt. Også en af grundene til jeg flygter fra Source nu, eftersom spillet er så gammelt, er cheat så nemt og har stort set ingen konsekvens, udover man måske bliver banned fra den server man er på.

Det er en skam der altid er nogen der skal ødelægge det for resten


Adolph
 
Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 15:43:02
Svar/Indlæg:
1369/75
Hmm, bliver det egentlig anset for og være snyd og køre Eyefinity? Man har vel et langt større Field of View med 3 skærme, og dermed en fordel..


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
15-03-2010 16:17:35
Svar/Indlæg:
15982/637
De to spil er IMO slet ikke at sammenligne. Battlefield er traditionen tro altid om store arealer og div. våben og køretøjer og "realisme" sat på medium.

Call of Duty følger op på sin egen tradition af at være en bundsolid FPS shooter, men begrænset level omfang men mange på et et lille areal. "Realisme" ligger ml. arkade og moderat, fordi fun factor og overraskelses momenter ligger i højsædet.

Det er to typer spil der henvender sig til hver sin type First Person Shooter spiller.
I stedet for at arbejde mod hinanden ser jeg dem mere som to typer der supplerer op på hinanden. Hvis man gerne vil have en lidt mere taktisk fremfærd og knap så hektisk kamp så er Battlefield vejen frem, men føler man lysten til at bruse frem og meje alt og alle ned ja så er det Call Of Duty.
Jeg har begge spil og spiller dem efter hvad jeg lige har lyst til og hvad mit humør er til.

Grafisk ? jeg synes ikke BF er så meget flottere ej hellere på lydsiden, generelt foretrækker jeg det grafiske look i CoD pga lys og skyggesætning virker bare mere ægte og ikke så plastisk.

Men som sagt. Spillene er ikke til for at modarbejde hinanden, men for at tilfredstille forskellige spillestile.... Folk der spiller ArmA sidder jo ikke og bitcher over BF seriens større mangel på realisme, da folk godt er klar over at det er en anden bruger gruppe den serie henvender sig til.

Begge spil er gode i hver sin genre og ikke spild af penge 🙂

Mht snyd ? hvor der er vilje er der vej - der kan snydes i alle spil, desværre... men det er ikke spillets skyld men brugernes mentalitet !

Mit råd ? køb det din mavefornemmelse siger du skal, når du så har fået nok af det, så kan du jo anskaffe det andet, og så kan du skifte ml. de forskellige spil som du lyster.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 15-03-2010 16:18:42.


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 17:06:24
Svar/Indlæg:
3485/76
29 det eneste fornuftige der er sagt i den her sag 🙂


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 17:21:18
Svar/Indlæg:
3332/33
#29 Meje sig frem i MW2 ? Det kan godt være man kan spille sådan, men så kommer man også til at dø. De fleste af de folk som lægger videoer op på youtube, kommentatorer fra eksempelvis Machinima, spiller defensivt så det batter. Det er den eneste måde de kan få leet score på.

Selvfølgelig kan man også spille på andre måder, men i netop dét spil, lader camping til at være mest effektivt. Og camping er der bestemt ikke fart på, hvis du spørger mig.

Jeg forstår ikke hvordan du ikke kan være imponeret af BC2's lyde, for det er da noget af det mest geniale i spil hidtil. Så skal det da være fordi du ikke har et anlæg med ret meget spark i ?

Lys og skygger i MW2 er da langt ude. Hvis du står i en mørklagt bygning i håb om ikke at blive set, bliver du hurtigt skudt og finder på killcam ud af at du lyste op som et juletræ.

Udover det kan jeg godt følge dig og er enig. Det er spil i hver deres grøft, men jeg holder stadig på at BC2 er mere gennemført.

#30 Definer fornuftig. Jeg har da prøvet at argumentere på ærlig vis, hvorfor jeg synes BC2>MW2.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
15-03-2010 17:40:34
Svar/Indlæg:
15982/637
#31: Skills 😛 ? jeg kan godt meje frem ud at dø efter 5-10sek. Hvis man kender banen og hvor man kan komme ud af fjendens synsfelt så er det muligt.

Lyden i BC2 ? der er andre spil der lyder væsentligt bedre og har en bedre dybe. Lyden er go' ja, men ikke noget jeg sidder og hopper og danser over. Jeg synes faktisk lyden i AvP2 er bedre mht at retningsbestemme mv.

Mht skygge i MW2 så har jeg ikke oplevet det problem. På killcam ja der kan man se, men jeg synes først man kan se noget hvis man sætter gamma'en et pænt stykke op. Så synes jeg self shadowing'en ser rimelig ud i MW2.

Men jeg holder af den frihed BC2 indbyder til. Man kan trække sig lidt tilbage fra kampen når man vil, og det er nemmere at få overblik over hvad fa'en der sker på kamppladsen iforht. MW2.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 15-03-2010 17:41:45.


#33
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 17:52:32
Svar/Indlæg:
2602/173
#32

Vælg et FPS spil der har en bedre lydside end BC2, jeg trænger til at få luftet min latter 🤣

For det vil jeg super gerne spille. Jeg har spillet stort set alt i FPS genren, og det er først med BC2 jeg virkeligt har været tilfreds med lydsiden. Det er fuldstændigt vanvittigt fedt lavet.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MADZ d. 15-03-2010 17:59:05.


Gripen90
 
Senior Skribent
Tilføjet:
15-03-2010 17:57:56
Svar/Indlæg:
15982/637
#33: Nu ved jeg ikke hvad folk foretrækker, men jeg er ikke ude efter dyb bas og brummen og høje eksplosioner. Jeg er ude efter lyd hvor man præcist kan retningsbestemme lette fodtrin, tale mv. - i det hele taget sætter jeg pris på et lydspektrum der er baseret på at lytte - ofte lytte sig frem. Det at høre flammers knitren eller sider der bliver bladret i en bog, overgang fra gang i græs til sne mv. - ja det er sådan en lydside jeg godt kan lide.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Gripen90 d. 15-03-2010 17:58:16.


#35
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 18:04:45
Svar/Indlæg:
2602/173
#34

Det er bestemt også sprødt uden tvivl, men det er jo klart at de ikke har valgt det i BC2, da man nok ikke ville kunne høre bogen der bliver bladret i når der står 10 russiske fjender og skyder efter dig med RPG's, hvorefter bygning du står i falder sammen. BC2's lyd er for mig perfekt. Og derudover, så er lyden også virkeligt gennemført når man fx. skyder indefra en bygning, eller hvis ens soldaterkammerater råber inde i en bygning, så fremkommer der et virkeligt realistisk ekko. Det er dejligt de har taget hensyn til den slags.


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af MADZ d. 15-03-2010 18:05:40.


Tenkin
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-03-2010 18:19:38
Svar/Indlæg:
3332/33
#34 Har du spillet i en bane, når der ikke er nogen der ? I BC2 er der detaljer som selv fugle kvidren, og når du fyrrer en kugle afsted fra eksempelvis REX'en, så kan man høre genlyden i baggrunden.

Og ellers er der jo masser af bulder når krigen huserer slagmarkerne og man kan høre når en snigskytte misser et skud på en. Den lyd betyder: dækning ! 😛


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tenkin d. 15-03-2010 18:21:23.


cineman
 
Superbruger
Tilføjet:
15-03-2010 18:26:13
Svar/Indlæg:
1297/50
Mw2 hvis man lige skal have et hurtigt spil inden aftensmaden. Bc2 hvis man har hele dagen, for det spil er sq et man bare lige skal have lidt mere af 😀
Da jeg prøvede bc2 beta tænkte jeg det spil var en smule skuffende, men købte det alligevel og har ikke fortrudt et øjeblik.
Synes faktisk man kan se deres baner er lavet af kærlighed til multiplayer gaming, de er virkelig gennemtænkt. Bare den detalje når et hus er blevet skudt helt i stykker efter mange skud fra tank eller c4 så styrter huset sammen(lyder er total nice når huset braser sammen)
Og ikke mindst banernes mange geniale muligheder for at gemme sig. Skal dog sige at en husmur ikke hjælper meget når en tank skyder på den 😛

http://bfbcs.com/stats_pc/Vici... Bare tjek deres online rank system, der kan man sq snakke detalje for spillet, hvis man har en lille rank luder i sig 🤣

Og lyder rykker max i bad company 2,er begyndt at overveje at købe et sæt fede højtaler, og skifte mit billige surround sæt ud med et meget bedre. For her tror jeg sq for første gang der er kommet et spil der give mening for et surround sæt i top klasse 😀


Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af cineman d. 15-03-2010 18:31:59.


saffi
 
Nørd
Tilføjet:
15-03-2010 20:39:03
Svar/Indlæg:
168/32
endnu en dårlig ting om mw2: med en lille smule skills, og de rigtige perks kan du få nukes hele tiden. her er en simpel opskrift på nuke:

one man army pro

danger close pro

random ting, pro.


killstreak: harrier, choppah & nuke.

1st weapon med noobtube.

groundwar-domination.


så kan man få flere nukes om dagen :no:


DJraprap7
 
Nørd
Tilføjet:
15-03-2010 22:14:17
Svar/Indlæg:
45/19


Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af DJraprap7 d. 25-08-2010 08:58:12.