fujitsu Siemens bærbar 3553

Software d.  25. januar. 2010, skrevet af Drunken
Vist: 525 gange.

Drunken
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2010 08:56:44
Svar/Indlæg:
1107/258
hey folks.
har fået windows 7 ultimate retail. vil smide over på min bærbare som der er vista på-. tænkte. har aldrig fået vista på cd. så hvis win 7 er en ommer hvordan får jeg så vista igen. var preinstalled på.. har recovery cdére går ud fra de er med Vista så ?bare ingen nøgle til -- nogle som evt kan bekrafte det. er trods alt kærestens pc og hun er sur nok i forvejen haha..
recovery cdérene fylder 3 dvd ca. men nogle som har prøvet de ting før ?

det er en vista home 32bit. skal ha windows 7 64bit. så cleaner jo harddisken på det.. godt nok er den delt i 2 partitioner men det er jo Fujitsu siemens. mister nok begge hehe,,

ps købte winidows 7 Ultimate 64 bit Retail til 475kr. findes det billigere eller gjorde jeg et godt køb ? skulle bare selv brænde dvdén ^^ men nøglen er iorden og fuldt lovlig..
unnamet
 
Passiv Hwt crew
Tilføjet:
25-01-2010 16:49:14
Svar/Indlæg:
5258/240
du har gjordt et røverkøb der. det er billigt.

der skulle gerne side en stiker på bagsiden af din bærbar hvorpå din cdkey til vista sidder.

for det meste er recovery skiverne lagt på en patention på din maskine så derfor ikke nogen skive


Drunken
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-01-2010 19:55:43
Svar/Indlæg:
1107/258
#1
ok cool.
var forresten inde på en sidde man nok ikke må linke til her der havde en aftale med microsoft - er kun begrænset antal de har 🙂 men nice nok. skal til at installere til aften.
og ja der er en masse klistermærker på. og har lavet en fuld recovery. så mon ikke det går. wish wish, 🙂
men tak for feedback.