Roccat Valo "Hyler"

Diverse d.  19. august. 2009, skrevet af AzeOne
Vist: 851 gange.

AzeOne
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2009 11:24:42
Svar/Indlæg:
282/12
Jeg har i dag modtaget mit Roccat Valo fra ProShop. Super lækkert keyboard men damn hvor det coolwhiner når der er lys i tasterne ☹

Hvis jeg slukker for lyset i tasterne forsvinder hyleriet, og i takt med jeg skruer op for lys i tasterne stiger hyletonen ☹

Kun lyset i tasterne der får det til at hyle, ikke Logo Lys, eller Displaylys ?

Ville egentlig bare høre om der er andre der har oplevet der med Roccat Valo ?

Har skrevet til ProShop ang. hyleriet ! Hvis det er et enkelt tilfælde køber jeg bare et nyt ved ProShop og sender det "gamle" retur og får pengene tilbage.


Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af AzeOne d. 19-08-2009 11:26:10.
Potteplante
 
Superbruger
Tilføjet:
19-08-2009 11:36:41
Svar/Indlæg:
872/67
klart det jeg ville gøre..

har et zitech med blå lys den hyler også når der baggrunds-lys på..
men ikke uden...


AzeOne
 
Superbruger
Tilføjet:
21-08-2009 11:48:59
Svar/Indlæg:
282/12
Jeg fik sendt det retur da jeg ikke gider at høre på det hylerri !

Da ProShop ikke havde flere på lager, fik jeg bestilt et andet sted. Det er så kommet i dag med posten. Men WTF det coolwhiner sku ligesom det første jeg havde.

Så jeg tror det bare er sådan det er med Roccat Valo keyboard ?

Men tænk at de sender et SÅ fedt keyboard på marked, uden lige at lytte til om det hyler/piver/etc....
Det er KUN når man tænder for lys i tasterne at det hyler/Whiner !!!

Men nu er jeg sku lidt Hmmmmm skal jeg endnu engang sende retur, for at bestille endnu et som coolwhiner ligesom de andre jeg HAR testet ?

Skrev i øvrigt til Roccat og fik et pænt svar tilbage at de havde hørt der var nogle kunder som havde problemet, og at de ville vende tilbage når de havde nyt ???

Jamen nu har jeg haft 2 fra forskellige leverandøre, og de er nøjaktig ens og whiner lige meget, så dem som HAR problemet er måske dem som KAN høre. Dem som ikke har problemet er måske dem som ikke kan høre, har så meget larm at man ikke kan høre det, etc...

Min PC siger IKKE meget da den er vandkølet, og jeg kan blive SÅ pissed over støj fra pc, keyboard, etc....

Men hvad siger i andre der har Roccat Valo, er i DØVE eller siger det bare ikke en DYT ?

Syntes det er er super fedt keyboard men Fuck hvor er det bare nederen at de ikke har testet det ordentligt igennem, de har da ellers haft MASSER af tid...?
Så Valo på nettet første gang Febuar 2008 ! 1½ år siden....!