Star Craft - Fredag / evt. Torsdag aften?

Spil d.  28. maj. 2009, skrevet af 1EaR
Vist: 590 gange.

1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 17:28:01
Svar/Indlæg:
5750/124
Så er det tid til at få støvet skiverne af, blive kaldt for n00b i de nye baner og wh00pe noget arse 😀 (har jeg lige gjort 😴 ).



Er der nogle som er klar på en gang old school Star Craft: Brood-War eller bare std.?
Jeg tænker fredag aften eller evt. i aften (jeg er selv først sent hjemme, men i andre har jo godt af noget trænning hvis i skal have en chance 🤣 )

Bare skriv her, evt. bare skriv sammen her og få aftalt noget.

Andre spil kan man self også bruge tråden til at komme i gang med 😉
NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 18:09:59
Svar/Indlæg:
23132/740
"Hej HwT.dk

Jeg er en (k)ærlig og flot fyr på nu 18 somre. I min fritid sidder jeg helt alene og onanerer, mens jeg ser på små kattekillinger og Teletubbies. Jeg er, på ingen måde, en seksuel afviger, men det er hændt at jeg har fået pløk på i badet, når vi har idræt i skolen.

En af mine store interesser er computere, computerspil, computeranimerede film og musik lavet på computere. Når jeg ikke er i skole, sidder jeg foran min computer. Når jeg ikke er på arbejde, sidder jeg foran min computer. Generelt kan man sige, at min computer fylder en stor del af mit liv.

Nu er jeg ved at være så moden, siger min mor (jeg bor stadigvæk hjemme) at jeg bør finde mig en sød pige. Men eftersom jeg kun sidder foran min computer, har jeg intet reelt begreb om hvordan man snakker med en pige eller hvornår man tager hende på patterne [Orh hvad! Patter!!! 😲 😳 🤡].

Jeg går ikke så meget i byen, da jeg er allergisk over for:
Støv
Alkohol
Mange mennesker
Sollys

Så hvis du interesserer dig for noget af ovenstående, er det nok ikke dig og mig for evigt. Men hvis du kunne tage min mødom inden jeg bliver 21, så ville jeg blive meget glad. Økonomisk honorár kan indgå ved nærmere aftale.

Men nu vil jeg smutte igen, skal spille Star Craft med nogle - for andre - t0t4lt ukendte mennesker, der er omtrendt lige så sørgelige som mig ❤ ❤ ❤ ❤

Med vÆmlig hilsen
Ensomg33k18år.
"

Folk kan copy-paste efter behov 😎 😛

<on-topic>

Starcraft er for fedt ❤

</on-topic>


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 18:11:51
Svar/Indlæg:
5891/423
#1 🤣 😲 🤣 🤣 🤣

er det en selvbiografi Allan eller? 😛


red_martians
 
Moderator
Tilføjet:
28-05-2009 19:33:07
Svar/Indlæg:
7881/1165
Jeg er med...
jeg går straks ind på battlenet... hedder sjovt nok red_maritans derinde 😛
broodwar self.


red_martians
 
Moderator
Tilføjet:
28-05-2009 19:37:01
Svar/Indlæg:
7881/1165
DNK-3 hedder serveren vist.


1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2009 23:40:21
Svar/Indlæg:
5750/124
Jeg tænkte mest på hvis det var sådan man kunne samle sig nogle stykker til evt. kl 20 fredag og sidde og game indtil man ikke gider mere. Vi har jo prøvet det før, men der var det bare ikke ret gennemført, da folk bare var klar på et eller andet, og så er det et "nyt" spil hvor halvdelen har det cracket og det derfor skal spilles i bestemte patches osv. Og intet bnet og alt det crap. SC er der sku nok ikke så mange der ikke kan klare over bnet (hvis man har en cracket udgave skal man bare sikre sig man er den eneste bruger den CD-key på det tidspunkt man bruger det 😳 , er testet med samme CD-key til LAN 😳 )

Håber der er andre der melder ind!

btw: #1, vi behøver ikke din sexsite.dk profil fra dengang du var 18 og ikke havde et begreb om ordet patter 😀


Simon
 
Superbruger
Tilføjet:
29-05-2009 09:02:48
Svar/Indlæg:
98/47
Virker det på vista over battlenet? tror jeg ikke - kan ikke få det til at fungere....!


1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2009 12:11:16
Svar/Indlæg:
5750/124
#6 Jeg havde ingen probs... Men jeg skulle dog update 😀


1EaR
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2009 15:10:07
Svar/Indlæg:
5750/124
Nogle udover red_martians som også tænker på / er gået igang med at game, og som evt. vil være med senere? 😳