Min fredag, ødelagt af Byens burger (Århus)

Hyggehjørnet d.  25. oktober. 2008, skrevet af NoNig
Vist: 2250 gange.

NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 11:54:45
Svar/Indlæg:
23132/740
Det er ikke første gang at Byens Burger klokker i det. Nu har de lært at når man bestiller remoulade og salat mayo, så vil man ikke have ketchup. Det tog dem et par måneder. Nu er den gal igen. Jeg har, et par gange, bestilt en 200 g Don Mex. Så er det ikke særlig fedt, at blive spist af med en 100 g bøf. Så havde jeg jo nok købt, en 100 g burger til at starte med. Det er sket nogle gange før. Nemlig d. 12/9, 15/8 og 11/7. Tre gange, den samme bestilling. Men med 100 g bøf.

Denne gang fik jeg en 200 g (kold) bøf, men...

Jeg bestilte i går en Don Mex menu, med en pizza til. Da buddet endelig dukkede op (næsten en time EFTER, det angivne tidspunkt), havde han kun Don Mex menu, cigaretter og cola med. Og nåja, en pose chips, som undskyldning for forsinkelsen. Jeg var møgligeglad med en pose chips, men min kammerat synes da det var bedre end ingenting. Det var i hvert fald det eneste han fik at spise den aften.

Da jeg gør buddet opmærksom på, at der mangler en pizza, bliver jeg - i en stærkt arrogant tone - bedt om at ringe til Byensburger. Vi slap da heller ikke for at betale det fulde beløb (kr. 242), for:
Don Mex Menu, 200 g
Cigaretter og 1½ L Cola.

Det er godt nok den dyreste pakke blå Kings jeg har købt i lange tider.

Da jeg ringer til Byens burger, er der ikke alene så meget støj på linjen, at jeg knap nok kan høre hvad der sker i min ende af røret, men fyren der tager imod opkaldet forstår mig heller ikke særlig godt. Der bliver ringet lidt frem og tilbage, og vi når frem til: at jeg får en gratis pizza (Jotak?! Den er sgu da ikke gratis når jeg har betalt for den!), som jeg skal afhente inden for en uge. Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at han har skrevet:

Ellen M.
Grøfthøjparken 160
Viby

- på tilgodebeviset. Når nu jeg hedder "Allan", og bor i nr. 153.

Det er bare ikke i orden. Der er jo en grund til, at man benytter sig af Justeat, på en fredag. Ikke fordi man selv gerne vil ned og hente en pizza, inden for en uge, som man har betalt for at få bragt ud. Hva' fanden er det for noget?

Så nej. Jeg var bestemt ikke tilfreds med Byensburger i går. Service/levering var til grin, men den kolde burger og posen med Kims barbecue, smagte da fint nok.

Jeg kan godt lyde som en gnaven stodder, og det er jeg bestemt heller ikke. Men en ting der seriøst kan pisse mig af, er når folk fucker op i det med min mad. Jeg kan simpelthen ikke ta' det. Jeg bliver rigtg modbydelig og 3 år gammel.

Jeg havde nær slået en møgk... ihjel i Praghs lufthavn, fordi jeg bestilte en burger med dobbelt bacon og ost. Hva' får jeg? To burgere med bacon og en med ost.

Har jeg bestilt en pølsemix med kebab, så forventer jeg fandme at få kebab i. Især hvis jeg har betalt for det.

Har jeg bestilt en pita m. kylling, uden dressing. Jamen så skal lortet ikke sejle i sovs når jeg åbner for folien.

... og jeg kunne blive ved.

Gæt engang hvorfor Allan lige var offline på Messenger et par timer i går. Nej, jeg var ikke i byen.
DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 12:06:56
Svar/Indlæg:
2957/206
Oh, har jeg også prøvet før fra dem.. Nødagtigt det samme når man ringer til dem.. Der larmede utroligt meget og man fattede ingenting af hvad de sagde, eller omvendt..
Det var så også den sidste og eneste gang jeg bestilte derfra..

Hvis det endelig bliver sent så bestiller jeg fra Gerners ❤

Edit: Oh, så er der selvfølgeligt også det at Byens Burger bare er utrolig dyr, men de har jo været i en eller anden avis! .. Så det må være fair nok! 🤡


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 12:07:45
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #1

Der har jeg også bestilt fra. Dem har jeg til gengæld været fuldt ud tilfreds med :yes:


krikke
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 12:28:02
Svar/Indlæg:
2335/16
#0

Nu spøger man jo sig selv,hvorfor så blive ved at handle der når det er så ringe.? 😉


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 12:30:49
Svar/Indlæg:
5891/423
#0 🤣 NoNig du er vist glad for mad.... 😀 En 200g burger og en pizza er da heeelt umuligt at æde.... 😳


las
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 12:34:57
Svar/Indlæg:
2151/51
#3 Enig. Når jeg får noget lort fra et sted, køber jeg sku ikke derfra igen, og sviner dem for mine kammerater osv. Så hjælper de ligesom med at sprede rygtet 🙂

Så må de jo bare tage sig sammen. For svært kan det sku ikke være at gøre det ordenligt...


las
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 12:35:37
Svar/Indlæg:
2151/51
#4 Var de ikk osse 2? 😛


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 12:42:34
Svar/Indlæg:
20170/383
#4

Det var pizza til hans kammerat.


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 13:53:01
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #3

Fordi de har en Djævlens god burger. "Desværre" 😳

-> #4

Det er nu sket før. Men som det er pointeret, så var pizzaen til min kammerat.

-> #5

Det kunne være man skulle til at starte. Hence, denne tråd 😀

-> #6 + #7

Præcis :yes:


Johnny
 
Superbruger
Tilføjet:
25-10-2008 14:00:39
Svar/Indlæg:
2127/11
Dui skriver at varene blev bestilt via just eat #0. Jamen så sørg for at skrive en anmeldelse af deres - mildt sagt - uacceptable måde at behandle kunderne på. Få alle du kender, der også kender til stedet, til at gøre det samme. De skal nakkes de skodører.

Hvis ikke du har luret det allerede: jep, jeg er også rimelig hys med mine madleverancer 😛 Jeg havde så max handlet et sted som der to gange, før jeg havde droppet dem. Enten er de for dumme til at køre en forretning, eller også er de bevidst nogle småsvindlere. Uanset det ene eller andet; de skulle ikke tilberede min mad. Det er i så høj grad en tillidssag, og man kan da ikke have tillid til sådan en biks imo.

Men hey.. Smøger leveret med maden? Hvorfor har vi ikke det her omkring?? Jeg har ofte tænkt at det er en yderst fornuftig kombination, og at alle junkfood vendors burde sælge smøger. Det havde sparet mig for de mange gange jeg har skullet tælle på fingrene. "hvis jeg bestiller nu, og lige skal forbi banken, og dernæst på tanken efter smøger, når jeg så at være hjemme inden de kommer med maden?" Faens til rodebutik ind i ml 🤡


-edit-

Deres opfattelse af service er sguda helt til rotterne. Kvajer en pizzamand sig her omkring, sørger han da for at levere det manglende hurtigst mulig. At i selv skal hente pizzaen de ikke leverede, er sguda under al kritik imo.


ressurex
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 16:02:21
Svar/Indlæg:
224/94
lol.

Byens burger og sprutbringeren i århus er den samme forretning.
Servicen er bare elendig. Og Jeg syntes deres oksekød smagte så underligt at jeg kylede deres mad ud, og handler der ikke igen.

( http://ekstrabladet.dk/kup/fod... )



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 16:03:05
Svar/Indlæg:
1581/5
man kan vidst nok få noget i jylland de kalder "SUND FORNUFT" - jeg ved ikke helt hvor de sælger det i Århus, men dem der har fået fingre i det har forstået at skaffe sin mad på anden vis, end at benytte et sted der gang på gang fucker up i det.

Yderligere vil jeg tro at cipralex eller lignende vil kunne hjælpe på raseri udbrud over noget så simpelt som mad bestilt hos en utroligt lidt dansk talende, selv-lært, selvudråbt kok.

Men som Tjenesten siger, mange kokke fordærver maden.


Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
25-10-2008 16:14:14
Svar/Indlæg:
1328/55
Næste gang skulle du måske overveje at bestille fra www.kinagrill.dk


#13
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 16:28:46
Svar/Indlæg:
4689/105
Hvis i vil have ordenlige burgere, så skal i prøve Madkassen her i Fredericia. Lige sådan en Double-Bacon-Cheese: 2 HJEMMELAVEDE bøffer, bacon og ost.

Den er kæmpestor. Den kan ikke spises med fingrene i hvert fald. Jeg kan kun spise 1,5 af dem, og så har jeg også mavepine. I skal lige vide at jeg normalt spiser 2 durum ruller når jeg får pizza... bare lige for at sætte det i perspektiv...



Hazek
 
Superbruger
Tilføjet:
25-10-2008 16:33:44
Svar/Indlæg:
715/51
Det er ikke første gang at Byens Blower klokker i det. Nu har de lært at når man bestiller kasteanal og polifilla, så vil man ikke have ketchup. Det tog dem et par måneder. Nu er den gal igen. Jeg har, et par gange, bestilt en 200 g ravdildo med indbygget creme. Så er det ikke særlig fedt, at blive spist af med en 100 g's. Så havde jeg jo nok købt, en 100 g ravdildo til at starte med. Det er sket nogle gange før. Nemlig d. 12/9, 15/8 og 11/7. Tre gange, den samme bestilling. Men med 100 g rav.

Denne gang fik jeg en 200 g (kold)af glas, men...

Jeg bestilte i går en "slug alt hvad du kan", med en "kiks" til. Da "buddrengen" endelig dukkede op (næsten en time EFTER, det angivne tidspunkt), havde han kun spanskrør, cigaretter og samuraisværd. Og nåja, en pose chips, som undskyldning for forsinkelsen. Jeg var møgligeglad med en pose chips, men min kammerat synes da det var bedre end ingenting. Det var i hvert fald det eneste han fik at spise den aften.

Da jeg gør buddet opmærksom på, at der mangler en stavblender, 2 kokkehuer, et bilbatteri og et kors badet i petroleum, bliver jeg - i en stærkt arrogant tone - bedt om at ringe til "der keiser". Vi slap da heller ikke for at betale det fulde beløb (kr. 242), for det han havde med.


Det er godt nok den dyreste pakke Kiks jeg har købt i lange tider.

Da jeg ringer til "der keiser", er der ikke alene så meget støj på linjen, at jeg knap nok kan høre hvad der sker i min anden ende, men fyren der tager imod, forstår mig heller ikke særlig godt.. det er somom hans mund er fuld. Der bliver ringet lidt frem og tilbage, og vi når frem til: at jeg får en gratis tur i slyngen (Jotak?! Den er sgu da ikke gratis når jeg har betalt for den!), som jeg skal afhente inden for en uge. Og så er jeg i øvrigt ret sikker på, at han har skrevet:

Ellen M.
Grøfthøjparken 160
Viby

- på tilgodebeviset. Når nu jeg hedder "Allan", og bor i nr. 153.

Det er bare ikke i orden. Der er jo en grund til, at man benytter sig af Nougatstjernen.dk, på en fredag. Ikke fordi man selv gerne vil ned og hente en afstrafning af nummi-nummi, inden for en uge, som man har betalt for at få bragt ud. Hva' fanden er det for noget?

Så nej. Jeg var bestemt ikke tilfreds med "der keiser" i går. Service/levering var til grin, men de let-fugtige kiks og posen med Kims barbecue, smagte da fint nok.

Jeg kan godt lyde som en gnaven stodder, og det er jeg bestemt heller ikke. Men en ting der seriøst kan pisse mig af, er når folk fucker op i det med min hobby. Jeg kan simpelthen ikke ta' det. Jeg bliver rigtg modbydelig og 3 år gammel.

Jeg havde nær slået en møgk... ihjel i Praghs lufthavn, fordi jeg bestilte en kineser med dobbelt kønsbehåring og ost. Hva' får jeg? 1 grønlænder med bacon og en med ost.

Har jeg bestilt en "pølsemix" med overraskelse, så forventer jeg fandme at få overraskelse i. Især hvis jeg har betalt for det.

Har jeg bestilt en "gårdtur" m. kylling, uden dressing. Jamen så skal lortet ikke sejle i sovs når jeg åbner for folien.

... og jeg kunne blive ved.

Gæt engang hvorfor Allan lige var offline på Messenger et par timer i går. Nej, jeg var ikke i byen.


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 17:00:08
Svar/Indlæg:
3485/76
#0 så er det jeg (irreterende som jeg er) tænker... "hvorfor bliver du ved med at bestille fra dem?" efterfuldt af "hvorfor fanden betalte du det fulde beløb?" og så igen "hvordan kan du være SÅ uheldig SÅ mange gange?"


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 17:08:08
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #9

Det er gjort. Et omtrendtligt copy-paste er hvad jeg postede i #0.

-> #10

Yirk! 😲

-> #11

Tjah. Mange (jeg selv inkl.) går jo gang på gang på McD. Selvom det i virkeligheden er bølgepap med ketchup man får serveret.

-> #12

Jeg er ikke til kinesisk. Altså, det man spiser... 😛

-> #13

Mjaeh. Så dit forslag er, at jeg tager til Frederecia, når jeg vil have burger?

Så kunne jeg lige så godt tage til Mariager Saltcenter. Uha. Det har reddet mangt en "dagen derpå"-ondt-i-maven 😀

-> #14

Ha ha! 🤣

Der reddede du lige min eftermiddag.

Top narjs lavet 😎

-> #15

Jeg har tænkt det samme. Jeg tror også, at det var sidste gang jeg bestilte fra Byens burger. Og jeg betalte det fulde beløb, fordi jeg troede at fyren havde gemt pizzaen oppe under skjorten.

Uheldig? Uha. Du har ikke hørt om min uheldsuge, endsige mine uheldsår 😐


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 17:19:02
Svar/Indlæg:
3485/76
#16 det kunne forklare det:P


lumske
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2008 17:21:42
Svar/Indlæg:
3485/76
#13 i det tilfælde ville mit første bud være at du er tyk? 😀


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2008 00:33:41
Svar/Indlæg:
5891/423
#18 🤣 🤣


#20
CF
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2008 01:14:50
Svar/Indlæg:
4689/105
#18 Jaa, jeg er nok det de fleste ville kalde bomle-fed 😛 Jeg kan sige det sådan at jeg er langt på den dårlige side af 100kg 😳

Heldigvis træner jeg en del, så er i fin form ift. min vægt. Hvis jeg ikke trænede så meget som jeg gør, så kunne i for længst have læst min dødsannonce i Fredericia Dagblad. Jeg køre sku ikke en sund livsstil. Jeg ryger, drikker, og spiser meget usundt, så hvis det ikke havde været for al den træning, så ville jeg sku have et nedern liv...

Men hva faan, jeg hygger mig sku alligevel, og spreder godt humør alle vegne 😀 Der er sku altid gang i den på Gallen, når jeg står og synger 🙂


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2008 02:22:47
Svar/Indlæg:
20170/383
nogen der kan gætte hvor alle fik mad fra i aftes 🙂


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2008 02:46:03
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #20

Hellere leve usundt og være glad for mad. End sund, tynd og evigt ked af de pose chips man alligevel kom til at købe.

Jeg er med på dit korstog 😎

-> #21

Fik sgu to pizzaer i dag og 1½ L Coca Cola som undskyld for fadæsen.

... så er de sgu næsten tilgivet 😳


Mercu
 
Overclocker
Tilføjet:
26-10-2008 09:20:12
Svar/Indlæg:
86/12
#13

Jeg har kun spist på madkassen én gang - på vejen hjem fra en af mine mange byture på ONE:P og der var jeg ellers ikke imponeret af den burger jeg fik, men måske var det alkoholen, som gjorde jeg ikke rigtigt blev imponeret.


Simson719
 
Overclocker
Tilføjet:
26-10-2008 11:14:20
Svar/Indlæg:
370/19
#0

Nu må jeg altså lige sige det nonig, stop bitching... sidst jeg spiste fra det lokale pizzaria fik jeg Campylobacter, ja 3 uger med diaré ondt i maven, og generel utilpashed.. du overlevede i det mindste at spise det mad du fik...


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2008 11:19:09
Svar/Indlæg:
5891/423
#24 🤣 🤡


Jesper
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 13:59:52
Svar/Indlæg:
2072/117
Den sorte gryde i kbh 😛

Men har et forslag til jeg nu når i har været forbi www.kinagrill.dk

Hvad med at lave jeres mad selv!


Og hvis i ikke kan finde ud af det, er det aldrig for sent og lære.


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 14:43:48
Svar/Indlæg:
5891/423
#26 det mad man laver selv synes jeg også for det meste smager bedre, medmindre det er restuarent mad vi snakker om 🙂


Trueson
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 16:25:10
Svar/Indlæg:
638/62
#0

Byens burger er bare uden struktur, akkurart ligesom Gerners... Har arbejdet på mac d i sin tid, og det er jo skræmmende hvor god deres service er i forhold til sådan nogle steder... 🤣

Men det smager jo godt... så må man bare bide det i sig :)


XtracerD
 
Superbruger
Tilføjet:
29-10-2008 17:27:13
Svar/Indlæg:
70/7
#27 Jeg voter også for 500g oksekød fra Føtex, en gang pommes og noget Knorr Bearnaice sauce.. Er så sindssygt easy at lave gode bøffer selv sådan - tager ca en halv time 🙂


gabbadoo
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 17:54:28
Svar/Indlæg:
3065/208
#29

😲 😎 ❤ 😉 😛


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 18:04:15
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #26

Hvem sagde, at jeg ikke kan finde ud af at lave mad selv?

Folk der ofte siger den slags, skal lige huske på, at den også kan vendes rundt. No offence. Tror nu du mente det godt nok. Men jeg kan sagtens selv lave mad, og er - hvis jeg selv skal sige det - heller ikke en elendig kok.

Det svarer jo til at sige, at man lige så godt selv kan gokke den af, hvis pigen ikke kan finde ud af det... Enten lærer man hende det, eller så finder man en anden trunte.

Til dem der ikke forstod allegorien, så var "gokke" = mad. Godt så 😎

... det kan også bare godt være, at man af og til bare er doven 😛


epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 18:10:47
Svar/Indlæg:
3329/182
Fuck man og så ødelagde du din lørdag på at lave det indlæg her 😀

... og min onsdag på at læse det hele 🤡


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 20:01:54
Svar/Indlæg:
6181/270
Og du brokker over at få en helt forket bestilling?

http://nyhederne.tv2.dk/articl...

værsgo og spis 🤣


anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 20:25:36
Svar/Indlæg:
5891/423
#13 det der ER _BARE KLAMT! 😲


Stensgaard
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-10-2008 21:04:16
Svar/Indlæg:
2620/327
#33 Would you like a chocolate covered pretzel? 😀


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2008 14:01:38
Svar/Indlæg:
6181/270
#35 puha nej tak, det er ikke lige det man har lyst til 🤣