Net framework 2,0 til vista??

Software d.  06. maj. 2008, skrevet af Rasmus66
Vist: 278 gange.

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 19:09:54
Svar/Indlæg:
8762/174
Halløjsa.

Er lige blevet den glade ejer af et Saitek Cyborg tastatur. Men har desvære nogle meget trælse problemer med at få det til at virke ☹ Da jeg først satte tastaturet til og installerede driver plus software fungere det fint men kunne ikke få softwaren til at virker. Så genstartede pc'en og lidt efter dette virkede tastaturet ikke mere.
Har geninstalleret driveren et x antal gange uden held og har hentet driver på saitek's hjemmeside.
Nu ser jeg så at man skal have Net framework 2,0 på ens vista men det har jeg ikke. Har søgt på microsoft's hjemmeside og har fundet noget dog kun opdatereinger og vil gerne have hele installetion af det. Nogen som kan finde det for jeg kan ikke.
Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 20:15:31
Svar/Indlæg:
8762/174
Skal bruge noget hjælp fatter det bare ikke kan ikke få det skide tastatur til at virke og det pisser mig i den grad af ☹
Vi har nemlig BF2 klan spille aften lige præcis idag

Lars_hjort

Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 20:24:18
Svar/Indlæg:
1900/33
.net framework 3.0 er standart i Vista, og den er bagudkompatibel med 2.0 så det skulle ikke være et problem. Det forklarer også hvorfor du ikke kan finde en dl til Vista;)

http://en.wikipedia.org/wiki/M... #.NET_Framework_3.0

Mht. til løsningen på dit problem kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

/Lars

Rasmus66

Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2008 20:27:24
Svar/Indlæg:
8762/174
Fuck det er træls. Det virkede i starten men efter jeg genstartede pc'en så virkede det ikke 😩
Den siger når jeg prøver at installere driveren at der allerede findes en tidligere version men den har jeg fjernet. Prøvede lige for sjovs skyld at sætte det ti, min bærbar og 5 sek efter jeg satte det til usb så poppede den op at det var installeret også virkede det perfekt.....