Billeder i artikler / test's

Om siden d.  25. februar. 2008, skrevet af AzeOne
Vist: 658 gange.

AzeOne
 
Superbruger
Tilføjet:
25-02-2008 14:57:33
Svar/Indlæg:
282/12
Hvad sker der lige med alle de billeder der ikke virker i de artikler & test der ligger her på sitet ?

Næsten alle de artikler & test's der er billeder man kan klikke på virker ikke her hos mig ? Nogle gange virker de andre gange virker de ikke. Men det starter fint med at der kommer et billede men det er de links der kommer i billede der går ged i 😳

Feks. så åbner der et nyt vindue med et billede men så kan det være at NEXT linket i billedet ikke virker eller også er der ikke noget CLOSE link så man kan lukke det vindue der jo ikke virker anyway 😕 😐 :no:

Andre gange så virker det fint, men for det meste desværre ikke som det skal 😲

Feks. så læste jeg den nyeste test der er på det X38 bundkort der både køre DDR 2 & DDR 3. Her gik det helt galt igen... :no:

Hvorfor virker det ikke efter hensigten, der er andre sites der har deres billeder på samme måde og der virker det fint !

anru2007
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2008 15:15:10
Svar/Indlæg:
5891/423
firefox eller ie7?


1holmes
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2008 15:18:13
Svar/Indlæg:
1375/88
#0 Brug den future der ligger ude i menuen, der hedder report bug, så er der en mulighed for, at programmørene kan finde og rette fejlen.


AzeOne
 
Superbruger
Tilføjet:
25-02-2008 18:14:03
Svar/Indlæg:
282/12
Jeg bruger IE7 :'-(

Prøver at bruge report bug næste gang... :yes:


lowfire
 
Superbruger
Tilføjet:
25-02-2008 18:22:40
Svar/Indlæg:
171/6
Der er ikke noget i vejen med HWT !!!! Det er IE7 den er gal med 😀


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2008 18:32:49
Svar/Indlæg:
4230/89
hva s*tan, er der kommet en "report bug" knap, den havde jeg sq ikke lige set 🙂
jeg har nemlig også haft det samme problem med at jeg ikke kan se de fleste billeder i artikler eller tetst... med IE7

men som ved så mange andre fejl, vil jeg gerne give Windows skylden :yes:


hamderD
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2008 19:00:13
Svar/Indlæg:
7263/260
#0

Jeg kender godt problemet, har både IE7, FF og Opera 9.26 ..
Så er det sådan set ligemeget hvad man bruger, plejer bare at lukke vinduet ned og starte det op igen.


AzeOne
 
Superbruger
Tilføjet:
26-02-2008 19:39:34
Svar/Indlæg:
282/12
Så det er ikke kun mig der har problemer i IE7 😩
Men hvorfor vælge man at lave det så det ikke virker...?

Hvis det er i alle browsere der er problemer ville det så ikke være smart at skift til en anden metode til at vise billeder :yes:

Det er da noget rod at det ikke bare spiller HVER gang... 🤡

Synd at det ødelægger så meget på et ellers super fint site 😕 jeg syntes bestemt IKKE det virker som det burde gøre på et så fedt IT-site som dette :no:

Men det er blot min mening :yes: 😳 😩


AzeOne
 
Superbruger
Tilføjet:
06-03-2008 17:12:02
Svar/Indlæg:
282/12
Så har jeg sendt en BUG REPORT om endnu en artikel hvor billederne IKKE virker som de skal, Så vil tiden vise om der sker noget ved det..... :'-(

Så her en opfodring til ALLE der oplever problemer med billeder i artikler 😳
Send en bug report om problemet så de kan se at der virkelig er et problem med billeder i artikler.

Der er jo meget der tyder på at de er helt ligeglade med at det ikke virker, da det ikke er blevet lavet om samt at det stadigvæk er de samme fejl der kommer når man klikker på et billede....

Så bare afsted med en bug report når du oplever fejl med et billede....
Jo flere jo bedre.....


cornerrage
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2008 13:06:50
Svar/Indlæg:
3532/303
#8 Jeg tvivler nu på at hwt er ligeglade med om brugerne kan se billederne eller ej. Desværre er det sådan at vi ikke har en koder på 37 timer om ugen, folk gør det af fri vilje og lønnen er utak :p
Men selvfølgelig skal i da bruge report bug systemet, for det er da så bestemt en fejl.
Balladen er jo at billedfremviseren vidst nok er noget opensource halløj eller sådan noget, så det er måske ikke helt lige så nemt at rette i. Jeg bruger selv opera og der virker det ikke altid efter hensigten..


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2008 13:20:31
Svar/Indlæg:
23132/740
Der bliver arbejdet på det i kulissen, men indtil da, så handler det om at finde de små tricks.

F.eks.:

Hvis man bladrer i en artikel, og går til næste side, kan det være at billederne ikke kommer frem når man trykker på dem. Så kan man lige trykke på siden en gang til, under indholdsfortegnelsen til højre (f.eks. "Test og overclocking"), og så burde billederne vises normalt.

Hvis man slet ikke får nogen boks frem, kan man trykke på "escape" og kommer dermed enten tilbage til samme side eller forsiden. Så vælger man blot samme fremgangsmåde som ovenstående.

Jeg ved godt, at det er pisseirriterende at det ikke funger optimalt, men som cornerrage skriver, så er vi trods alt kun en flok frivillige som stiller vores fritid til rådighed for at tingene skal køre så gnidningsfrit som muligt. Koden til sådan en side her er vist ikke det nemmeste i Verden (som jeg ser det, med min begrænsede viden inden for programmering) så selv programmørerne kradser sig lidt i hovedet fra tid til anden.

Skulle der sidde nogle med en habil viden inden for området, vil jeg på det kraftigste anbefale jer, at sende en lille besked med når I laver en "report bug". Man ved jo aldrig. Det kunne jo være det rent faktisk var dér, det gyldne æg lå begravet.

Men indtil da, så må vi bare navigere os udenom de små forhindringer der kan være trælse i hverdagen. Der er (desværre) ikke andet for.

Billedfremviseren er vistnok den der hedder "Lightbox" eller sådan noget. Selv bruger jeg simpleviewer på min hjemmeside, men den duer ikke rigtigt i denne sammenhæng. Det handler bare om at lære at få tingene til at funge 🙂


SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-03-2008 17:33:55
Svar/Indlæg:
1503/128
Har samme problem, både på arbejdet og herhjemme, og bruger begge steder IE7 og hhv. Vista Business Premium og Vista Ultimate.

Edit: Og har lige brugt "Report Bug" knappen ;)


AzeOne
 
Superbruger
Tilføjet:
08-03-2008 04:30:02
Svar/Indlæg:
282/12
Jeg har efterhånden en del gange prøvet alle de tricks der er for at få det til at virke.

Men hvis det er en artikel med mange billeder så giver jeg op når det bliver ved med at gå i fisk ! Det er godt nok P.... surt det ikke virker som det skal 😳

Jeg er helt med på at det bliver lavet af en masse frivillige der gør et kæmpe stort stykke arbejde 🤡 Og der vil helt sikkert komme en løsning på problem (udfordring)med billederne...

Håber der er nogle der har forstand på den slags der vil hjælpe til med at få det løst :yes:

Knæk & bræk med billederne og eller STOR ros for et super site :yes: 🤡 😀

Hwt ForEver...


miffe2507
 
Overclocker
Tilføjet:
25-03-2008 16:59:09
Svar/Indlæg:
144/16
De gange jeg har oplevet problemet, har jeg bare højreklikket, og "åben på en ny fane". (jeg bruger IE7) så virker alle billederne hos mig... (men det er efterhånden lang tid sden jeg har oplevet det, det kan være at problemet blev løst her for et stykke tid siden, da der blev ordnet en masse andre ting.)


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
25-03-2008 17:06:39
Svar/Indlæg:
14079/622
->#13

Det blev løst for nogle uger siden. :yes:


miffe2507
 
Overclocker
Tilføjet:
25-03-2008 17:09:03
Svar/Indlæg:
144/16
Super! 😀


AzeOne
 
Superbruger
Tilføjet:
26-03-2008 16:46:34
Svar/Indlæg:
282/12
Ja det er bare SUPER fedt at det virker som det skal nu :yes: 🤡 😀

Nice work 🤡 🤡 🤡