Shop ITonline et dårligt sted.

Hyggehjørnet d.  02. november. 2007, skrevet af The Heatkiller
Vist: 1055 gange.

The
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 19:39:51
Svar/Indlæg:
1406/100
Hej alle i denne uge har jeg bestilt vare fra Shop ITonline (http://www.shopitonline.dk/ )

Alt gik godt ind til at de skulle sende varene til mig 😐
De ville ha at jeg skulle oplyse et Firma navn evt der hvor jeg arbejde så de med sikkerhed kunne sende pakken af sted. Hmm tænke jeg og skrev tilbage hvad de lige skulle bruge det til nå varen skulle sendes hjem til mig selv.

De sage de skulle ha et for at kunne sende det med GLS okay tænket jeg og valgt at annuller mit køb.

Nå så skulle alt jo bare være iorden tænkte jeg så men nej..
Jeg hade jo betalt for varerne ved E-betalning over nordea bank men penge var bare ikke kommet tilbage fra dem af..

Så blive jeg rigtig sur og skrev en vred mail til dem at vis de ikke fik sat penge tilbage inde de gik til fyraften idag ville jeg politi anmelde dem for tyveri / bedraverig

Der efter gik der 2 min så hade jeg mine penge igen

Det er da utrorlig at men skal blive så sur før de giver penge tilbage og utrorlig at en levering kan bliver så besværlig at man ikke gider at købe ved dem.

Derfor opforder jeg alle til at købe fra ander steder fra

I kan jo se de mails jeg ha fåe fra dem og dem jeg har skravet start nede fra og op


--------------------------------------------------------------------------------------
(fra shopitonilne.dk)

Hej Theis,

Vi har modtaget din mail om at du ønsker at annullere din bestilling, hvilket også er registeret og gjort. Der er således også blevet ført penge tilbage til dig. Samtidig gør jeg opmærksom på at vi ikke har trukket penge fra din konto, men du har derimod overført penge til vores konto ved bestilling. Således har vi ikke trukket penge på din konto men derimod ført de penge som du selv har overført tilbage til din konto. Anderledes kan det ikke være.

God weekend.
Med venlig hilsen

Hans Søderberg
--------------------------------------------------------------------------------------
(Fra: Theis )

Emne: Bestilling 91736 Politi anmeldes!!

Hej igen Jeg er stærk udtilfrist med ikke ha høret fra jer og siden jeg bede jer om at annuller min order hos men jeg kan se at i har trukke penge fra min konto af og derfor bedes i om at overføre dem tilbage omgåde inden jeg politi anmelder jer tyverig.

Theis Dylsing


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej igen Hans efter at jeg stå og skal bruge de ting i weekenden har jeg fudet et andet sted at købe mine ting
Derfor beder jeg dig at annullere min bestilling

Theis Dylsing

--------------------------------------------------------------------------------------
(fra shopitonilne.dk)

Hej Theis,

Du behøver ikke eje. Vi skal bare have firma adresse, hvor der er nogen til at tage imod. Hvis ikke muligt og du har nogen som helst du kender der har et job og er ansat i et firma så kan vi annullere din bestilling.
Med venlig hilsen

Hans Søderberg

---------------------------------------------------------------------------

Fra: Theis


----------------------------------------------------------------------------------
(Fra: Theis )

Hej Hans

Da jeg ikke har ejet fima kan jeg ikke lige oplyse det

Men der bør ikke være problemer med at sende det med GLS det har jeg da prøvet føre uden problemer eller er da osse Post Danmark begge to er lige gode.

Eller slæger i ikke til Privat Presoner ??

Hilsen
Theis


--------------------------------------------------------------------------------------
(fra shopitonilne.dk)

Hej Theis,

Tak for din bestilling. Venligst oplys en firma adresse til levering idet visse pakker kommer med GLS i dagtimerne. Hvis ikke muligt kan vi naturligvis annullere bestillingen.

Med venlig hilsen

Hans Søderberg

/Overskrift redigeret, Undlad venligts kun store bogstaver - Season88
Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 21:34:23
Svar/Indlæg:
3162/326
hvor er problemet?

- ikke forstået


Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 21:36:08
Svar/Indlæg:
2126/135
Hvaaa Theis... tror du ikke du burde lade dine forældre købe HW for dig næste gang... 🤣


Det er da netop god service de tilbyder dér. Jeg takker og bukker hvis jeg kan få muligheden for at få pakken med GLS og gerne til mit arbejde, da jeg ikke er hjemme i dagstimerne.

Så giv lige en stor undskyldning til firmaet og send en plade chokolade.


season88
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 21:50:33
Svar/Indlæg:
1221/95
Det er da god service de giver dig..

GLS, DHL osv. er langt mere pålidelige end PostDK..
Og som de selv siger har de ikke trukket penge fra dig, men du har sendt dem penge..
Du skal regne med at sådan et firma har andre kunder end dig..

Jeg siger ligesom Pjerrot at du nok burde lade andre hjælpe dig med at købe ting over nettet, eller læse handelsbetingelserne igennem..
Og så desuden svare på selv samme mail med en stor undskyldning...


Personligt synes jeg du burde spørge en fra Crew (bare skriv en PM til mig) om han ikke vil lukke denne tråd..



E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 22:07:30
Svar/Indlæg:
4018/217
Forstår heller ikke det der...
Jeg ville da blive glad for at få det sendt over til mit arbejde istedet for der hjemme.
Og så oven i købet med GLS.
Jeg er også godt træt af Post Danmark. Danmark er nu også meget sagt når de er opkøbt af et udenlandsk selskab.

Send dem hellere en undskyldning.

Stakels Hans! Han har jo bare prøvet at yde en god service.


tom81
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 22:09:31
Svar/Indlæg:
20170/383

Skal vi alle sende en mail til Hans og undskylde på Theis' vegne 🙂


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 22:10:36
Svar/Indlæg:
6181/270
#5 ja lad os spamme deres mailbakke 🤣


Calimero
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 22:12:41
Svar/Indlæg:
621/31
Hvis der ikke er informeret om at pakken kommer med GLS inden bestilling, ser jeg det som et problem. Men det melder historien jo ikke noget om.

I øvrigt vil jeg nu have pakkerne sendt med postDK (eller DHL/UPS) når jeg bestiller til firmaet. Hver eneste gang de kommer med GLS, kommer de sent på eftermiddagen, nogle gange først næste dag, hvilket er pænt træls en fredag... Og jeg modtager rigtig mange pakker...


matcho
 
Superbruger
Tilføjet:
02-11-2007 22:53:21
Svar/Indlæg:
63/0
Hvad vil firmaet gøre hvis man ikke er på arbejdsmarkedet eller har ferie.


Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 23:38:49
Svar/Indlæg:
1636/115
Fuck hvor pinligt. Tænk at vi som kunder, kan være SÅ åndsbollet. 🤡


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-11-2007 23:49:38
Svar/Indlæg:
8947/160
Bortset fra det har de faktisk 8800gts kort til 1.3 million. Tjek selv!! Gad vide om det er overclocket til core 20000 og mem 45000mhz. Tror da det sparker pænt fra sig til den pris. :yes: 😲


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 05:40:43
Svar/Indlæg:
1406/100
Hurra alle sammen Det er da godt at i ville ha det sendt ude på jeres arbejde men i arbejder jo så om dagen det gøre jeg ikke jeg arbejder nat så derfor ville jeg meget gerne ha mine pakker send hjem til mig selv 😉

Og noget andet er så på min arbejds plads bliver Private pakker afvis så det kunne se rigtig smart ud vis de ville køre dem her ud

#2
Det er meget grov sagt og tone hure mig ikke på nogle måder tænk vis det var mig der skrav det om dig ? :no:

#5
Jamen gør du det 😉

#7
Nej det bliver ikke oplyst noglen steder der stå Post danmerk eller evt GLS 😐

#8
Ja så kan du bare ikke købe der 😲

#9
Jeg syns nu ikke at det er åndsbollet at kræve at ens pakker kommer hjem til en selv og finder det ikke nødvendig at oplyse et frima for at kunne købe nogle steder på nette 😎

#10
Ja de har nogle sjove priser på nolge af deres ting 🤣

Men alt i alt kan jeg da god forstå jer som arbjeder på nomale tides pukter af døget
Det i så ikke kigger efter er at fra først Mail jeg få fra dem de næsten beder mig om at annuller bestiling vis jeg ikke kan opfylde deres krav 😲

Men anyway Jeg har heldig vis fåe mine ting fra et andet sted som jeg kender godt og har fåe det til beder pris osse 🙂


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 05:52:19
Svar/Indlæg:
1406/100
Sorry Season88 det hade jeg lige glemt 😳

Noget andet er man bør kunne forvente at de kan sende tinge uden problemer nå man for udbetaler for ens ting


1holmes
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 06:06:40
Svar/Indlæg:
1375/88
#0 Jeg forstår ikke helt hvorfor du bliver så sur på firmaet. Der står jo i deres handelsbetingelser hvordan de sender deres pakker ud til deres kunder.
Det eneste jeg måske og kun måske, kan se der kan være lidt problematisk, er at der står, at de bliver sendt på gældende vilkår for Post Danmark og eller General Logistics Systems.
Det vil jeg gerne medgive dig kan være svært, som almindelig kunde at vide hvad de betingelser er. Men omvendt hvis man er i tvivl, er det jo muligt at kontakte forretningen for at få det oplyst.


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 06:22:32
Svar/Indlæg:
1406/100
#13

Det kan jeg da kun give dig ret i at man bør kontakt dem vis man er i tvivl.

Det jeg så ikke kan forstå hvorfor de så er e-mærket ?

Det er jo en sikkerheds for os forbruger at tingen er iorden og man ikke har problmer med at få sendt sine vare hjem til en selv 😐


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 06:29:03
Svar/Indlæg:
1406/100
Og det sidste er jo så det med pengen Jeg få dem jo ikke nå de har set min mail om morgen nå de kommer på arbejde jo ( Den er sendt om natte til fredag)

Det er føste om eftermiddag jeg lige tjekke min netbank og ser de ikke er kommet ind på min konto

Så skrive jeg til dem om og Zap 2 min efter har jeg mine penge igen
Undsklyd jeg siger det men jeg tror der ville ha gåde flere dage vis jeg ikke hade skravet sådan et hård brev til dem eller hade miste penge på at annuller handlen med dem 😕


1holmes
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 06:34:30
Svar/Indlæg:
1375/88
Som en kommentar til det du skriver i #14 Det er copy/paste direkte fra E-mærkets egen HP

e-mærkets værdier

e-handelsfonden tildeler e-mærket til virksomheder og organisationer, der lever op til lovgivningskrav og e-handelsfondens særlige krav om korrekt og etisk adfærd på nettet.

En e-mærket netbutik overholder:

Markedsføringsloven
E-handelsloven
Forbrugeraftaleloven
Persondataloven
Købeloven
Særlige branchelove og -regler
Når en hjemmeside er e-mærket, er du sikker på:

Betalingsløsningen er krypteret og sikkerhedsgodkendt
Du modtager aldrig SPAM fra denne hjemmeside
Du kan nemt få at vide hvad dine personoplysninger bliver brugt til
Du får kun nyhedsbreve eller elektronisk reklame, når du udtrykkeligt har sagt ja
Ved køb bliver du udtrykkeligt gjort opmærksom på betingelserne for handlen
Fortrydelses- og reklamationsret fremgår af den elektroniske ordrebekræftelse
Du kan deltage i eventuelle konkurrencer uden at forpligte dig til andet (tilmelding til nyhedsbreve, accept af reklamer etc.)
Det fremgår tydeligt, hvilken virksomhed du handler med
Du kan ikke forudbetale med konto-til-konto, check eller giro (hvor du selv hæfter for det betalte beløb i tilfælde af, at varen ikke bliver leveret)



The
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 06:40:01
Svar/Indlæg:
1406/100
#16 damm der er da noget at læse der 😉


Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 10:11:31
Svar/Indlæg:
1600/230
#15 Hvis du har dine penge igen efter to minutter er det næsten helt sikkert at de har overført dem minimum en bankdag før, hvilket vil sige fredag. Man kan ikke overføre penge så hurtigt via netbank.


#19
E2X
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 17:52:27
Svar/Indlæg:
4018/217
#18 jo hvis man har samme bank.
Jeg har fx overført penge til coolerkit og der kom de med det samme fordi at de har Jyske Bank ligesom mig selv.


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2007 21:40:15
Svar/Indlæg:
1406/100
#18 I dette tilfilde handler det ikke om sammen bank.

Det E-mærket ordening handler om er nemilg vis en kunde ønsker at annuller en order kan et frima ved et link som er i deres system annuller penge overførselen da penge bliver op bevaret sådan i et lukker system i ens bank. Pengen bliver først trukke ude af systemet nå pakken er af snedt

E2X

Men sjovt nok hade jeg sammen bank som shop Itonline hade


Eskimow
 
Overclocker
Tilføjet:
03-11-2007 22:53:59
Svar/Indlæg:
431/38
HAHA DOH 😀