Mister delvist internet ved upload..?

Diverse d.  28. maj. 2007, skrevet af PartyPhreak
Vist: 279 gange.

PartyPhreak
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 00:15:33
Svar/Indlæg:
208/51
Jeg har et problem...

Jeg har 6/6mbit internet... Og det fungerer faktisk udemærket. Men når jeg uploader billeder, f.eks til fotofremkaldelse, til photobucket, til dba.dk eller alle andre steder hvor man skal uploade billeder, så ryger forbindelsen til internettet... Dvs ikke fuldstændigt. Jeg kan sagtens stadig være på MSN, samt downloade fra div. P2P programmer...

Nogle gange går der et par minutter, så kommer det op af køre igen, nogle gange går der en time, og nogengange hjælper det at genstarte routeren..

Min kammerat har en mistanke om at det kan være noget firewall, der lukker for HTTP. Jeg har en mistanke om at det er routeren. (En Belkin wireless 54G et eller andet, nummer kan findes hvis det er nødvendigt)

Men hvor begynder jeg at lede, det er ret belastende at sku finde en anden computer hvergang jeg skal uploade billeder...

Hvis i skal bruge mere info, så sig til.

Internettet er ComX 6/6Mbit
Routeren er en Belkin 54G
Min bærbare sidder til via Wireless
Min server (som også mister forbindelsen) er tilsluttet routeren via kabel
Riis
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 03:34:51
Svar/Indlæg:
4657/53
dit internet må jo være noget fiber noget når du har 6/6.
din Belkin er sikkert lavet til noget adsl og 6mbit i ul slår den nok ihjel.
så du skal nok ha noget andet der.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 04:12:29
Svar/Indlæg:
10398/435
Det er routeren. Har selv været ude for det samme med en belkin 54g. Gætter på du bruger wireless til routeren? Prøv at smide et kabel ind i stedet. Ellers skal du vist ud og have en anden router.


PartyPhreak
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 13:26:01
Svar/Indlæg:
208/51
Riis --> Jeg kan sagtens uploade via FTP eller P2P med 6mbit...

Illu --> Ja, det er nok min router der er noget galt med så...

Tak for svarene begge to ;)