Ris...

Om siden d.  20. maj. 2007, skrevet af nAlen
Vist: 2101 gange.

nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 17:05:07
Svar/Indlæg:
687/9
Siden der findes en tråd til ros, synes jeg det var på plads med en til ris...

Det smager jo så skidt det møg....

Hit med en feature til at deaktivere smileys og den kasse der popper op med brugeres hw specs tak :)

Ellers dejligt med noget fart over feltet igen....

Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 17:20:09
Svar/Indlæg:
6181/270
#0 hvorfor vil du deaktivere smiley's og den box?

syns meget godt om dem


Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 17:24:03
Svar/Indlæg:
2343/272
Fjern den hvide kasse rundt om indlæggene, be om:) Ellers nice med hastighed


Peugeot106
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2007 18:32:28
Svar/Indlæg:
227/22
Jeg sys den hvide kasse er ganske udmærket 🙂

Den her 🤡 smiley er dog syg på en hardware side!


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 18:59:42
Svar/Indlæg:
845/46
Det eneste minus jeg kan komme på lige nu, er at jeg mangler ca. halvdelen af mine svar og indlæg.
Ude til venstre under mit brugernavn.

Det må være et :no: til crew.
Ellers er resten bare ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤


nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 19:17:59
Svar/Indlæg:
687/9
#1 Jeg synes de smileys er generende at se på.. Vil ik fjerne dem for alt og alle.. JEG vil bare ha en mulighed for at slippe for at se på dem..

Det samme kan siges om den boks, jeg bander over hver gang markøren tilfældigvis tromler over et nick.

#2 Den "hvide" boks generer mig ikke synderligt.. Vil tro jeg vænner mig til den en dag...

#4 Hvormange posts man har kan så til gengæld være uhyggeligt ligegyldigt vil jeg mene...

Men hva... For nogen er det nok meningen med livet, at vinde respekt online via antallet af posts :)


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 19:18:36
Svar/Indlæg:
5600/32
#4, Jeg har så fået ca. 70 tilbage. 😀


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 19:35:25
Svar/Indlæg:
845/46
#5

"Men hva... For nogen er det nok meningen med livet, at vinde respekt online via antallet af posts :) "

Hvad i alverden er det for noget lort at lukke ud?


nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 19:46:05
Svar/Indlæg:
687/9
Prøver blot at ramme det niveau forum er landet på over det sidste års tid, det er såmænd det eneste :)


Kirsby
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2007 19:49:27
Svar/Indlæg:
1214/62
#2 du har vel lagt mærke til at der står: Rigtige man har 32cm gfx 😀


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 19:51:12
Svar/Indlæg:
845/46
Dvs. at du mener niveauet ligger lidt lavt på hwt.dk? Eller er det mig der misforstår?


OmegaOne
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:02:33
Svar/Indlæg:
25/6
#10

Ja, det er præcis det han mener. Der er overflod af børn der vil have 100fps i WoW og hår på tisseren - helst ved at skifte til et TT kabinet.


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:03:57
Svar/Indlæg:
5600/32
#11, Heh, nu forstår jeg endelig hvorfor nogle folk køber Tt. 🤣😉


Mads321
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:10:12
Svar/Indlæg:
3162/326
Tilbage til topic:

Jeg bruger Opera 9.10, og oplever, at selv om jeg ikke har været på siden i over en time, så er forumsiden ikke opdateret når jeg vender tilbage. Selv om siden er lukket helt ned, og jeg trykker w w w . h w t . dk og enter i addresse-baren og derefter klikker på "forum"-knappen, så er intet opdateret.

Jeg skal selv trykke på opdatér knappen, for at se hvad der har været af aktivitet siden sidst jeg var på siden, også selv om jeg f.eks klikker ind på køb/salg (og tilbage igen for den sags skyld) - ret belastende!

Det kan vel være pga. måden browseren "chacher" på (el. hvad det nu hedder), men det er ikke noget der har været nødvendigt at indstille på før mht. andre forums og jeg har været på en del (se signatur 😉)

Ellers er siden blevet meget hurtigere, men hvis det skyldes at man selv skal opdatere, og der derfor ikke bliver sendt så meget trafik, så er det ret meningsløst imho


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:10:57
Svar/Indlæg:
2872/90
#8 det var da nok noget af det dummeste agument jeg længe har hørt..

Istedet for at opføre dig som et lille barn bare fordi andre gør, så prøv da og skab den gode stemming vi engang havde!!

#12 🤣


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:22:39
Svar/Indlæg:
5600/32
#13, Din kommentar "se signatur" fik mig til at finde en lille bug. Linket bliver til http://hwt.dk/www.Megaforum.dk...


BlAzKoWiCz
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:26:11
Svar/Indlæg:
2732/41
14#

"Den gode stemning vi engang havde!!" Den døde i det sekund HWT solgte ud ved at lave en sponsor aftale med en 110% useless Battlefield 2 klan.. Al respekt for at man vil gøre siden større og bedre, men en SPIL klan?!? Ikke engang en musemåtte med logo på, næ nej, en flok teenies der bruger deres liv på et computer spil, ja det må være vejen frem!
Jeg kan kun give 8# ret i at niveauet er faldet drastisk siden, forummet er blevet oversvømmet med direkte dumme spørgsmål, det er bare ikke sjvot mere. Sad but true 😕


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:29:11
Svar/Indlæg:
5600/32
#16, Hmm, er de ikke +20 i den clan? 😉


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:39:39
Svar/Indlæg:
1085/26
nAlen#
Lige før jeg ikke gider skrive her, but here goes ...

Smilies bliver ikke deaktiveret med mindre mere end 10% vil have muligheden ...

Indtil videre er du den eneste som klager over popup over username ... men du skriver alligevel i signatur at du har DS4 .. hvorfor ? Det står jo i den popup boks .. og der kan komme alle de info som er relavant ...

Alle folk skriver jo næsten hvad de har af computer i sinatur .. og det er da lidt kedeligt at se på ... den bliver der .. folk er glade for den.

Mads321#
hmm, specielt ... jeg har ikke oplevet det problem med IE6, IE7 og FF ... dog vil jeg da lige teste med Opera i aften og se om der er noget omkring det ... men vær sikker på din cache er slået fra ... det er altid en dum ide.

Noget af siden bliver cache server-side ... pånær øverste oversigt på forum siden ...

Du må gerne skrive pm til mig hvis problemet fortsætter ...

// ouT


BlAzKoWiCz
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:42:08
Svar/Indlæg:
2732/41
17#

Aner det ikke, jeg ville bare hellere have musemåtten med logo


Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:42:25
Svar/Indlæg:
6052/189
fyyyyyy skam jer !.

hva fan laver toplister på min elskede "nyheder"-plads under "OverClocking" ??


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 20:54:13
Svar/Indlæg:
2872/90
#16 hmm ja det sgu meget muligt.. Men bare fordi de laver sådan en ligegyldig aftale ,giver det jo ik folk ret i at ødelægge forummet ved at hakke ned på alt og alle., Undskyld mig men det er fucking barnligt!! Men det er fandme typisk nørder at opfører sig på den måde...

Og giver dig 100% ret i at forummet er blevet oversvømmet med nye mennesker som stiller direkte idiotske spørgsmål.. men hey hva kan man gøre ved det.. Du og jeg behøver jo ik svare på dem. Vi kan jo skrive i de tråde som engang i mellem dukker op med noget relevant og spændende..

Må da indrømme jeg ik har så meget ved at hjælpe en ny herinde os selvom det han spørg om er ret dumt. og han muligvis kunne få svar på det iløbet af 2 sec hvis han lige brugte google..

Alt i alt lad vær med at ødelægge det for alle bare fordi man er utilfeds med tinge som de nu er..


hestenhenning
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 21:39:26
Svar/Indlæg:
1137/24
Jeg kunne bestemt også godt tænke mig nyheder til venstre på forsiden i stedet for toplister...
De er IMO slet ikke så vigtige som nyheder...

Det fjerner også nyheder/forum forsiden, som jeg satte stor pris på ved det gamle design...
/Thomas


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
20-05-2007 21:45:18
Svar/Indlæg:
14079/622
Der skal være plads til alle, og alle skal starte et sted. Min første tråd var også noget lign af "Hvordan OC'er jeg?"; men i takt med at folk lærer, begynder de også at kunne lære fra sig - og er det ikke netop pointen med det hele ? 🙂


Men selvfølgelig, folk er vel egentlig i stigende grad individuelister...
Det er da kaNON fedt, at nogle synker langt under folks niveau, i stedet for at overgå det og give siden et løft. Stående applaus fra undertegnede...


#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 21:55:11
Svar/Indlæg:
1581/5
så du siger du savner 12k #23?
(den giver vi lige lidt plads før næste linie)














Links i salgsforum virkede ikke her til morgen, samt enormt mange forum links "døde" i noget ligegyldigt debug info.

Mulighed for at slå animerede smileys fra ville være rart.

En opdeling af forumet, i stil med "i gamle dage", eller i det mindste mulighed for på sin profil at fravælge den ligegyldige og til tider over spammede hwt del.


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
20-05-2007 21:59:47
Svar/Indlæg:
14079/622
->#24

Ja - har du et problem med det ? 😎
Den kommentar har jo på ingen måde noget som helst at gøre med det jeg skriver...


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2007 22:28:32
Svar/Indlæg:
1085/26
#Devastator#
Kan der komme andet end lort ud af din mund? Seriøst ...

Din måde at kommentare og komme med forslag på er ikke til meget hjælp og jeg lytter ikke når de bliver præsenteret på den måde ....

Jeg prøver igen ... hvis mere end 10% vil have muligheden for at slå smilies fra, så laver vi det ....

"ligegyldig" vil jeg nu ikke kalde det ... skal vi så redirect alle til http://www.taber.dk eller? eller ? Fejlene skal jo findes ...

De info er meget brugbare da vi jo lige har smidt ny kode online ... men det er måske gået fordi din snude ....

orker ikke at skrive mere ... jeg har et godt liv, så alt det brok, klag, jammer osv. det kan i tage uden mig ...

// ouT


nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 22:29:20
Svar/Indlæg:
687/9
#18 /Syska : Tror vi snakker en smule forbi hinanden.. Jeg siger ikke tingene skal fjernes for tid og evighed, jeg søger bare en mulighed for at jeg, personligt, kan slippe for dem :)

Altså noget i stil med en lille firkant jeg lige kan vinge af i min profil, og så slipper jeg for at glo på dem, og boksen med hw specs... :)

Skal da gladeligt rette min signatur til noget derer i den nye sides ånd, men det kræver hazek kommer online så han kan formulere det for mig :D



syska
 
Superbruger
Tilføjet:
20-05-2007 22:32:43
Svar/Indlæg:
1085/26
27#
Jeg er 100% klar over hvad du mener ... men hvis 2 brugere ønsker det gider jeg ikke bruge tiden på det ...

Jeg har sq et liv og arbejde som giver penge ved siden af ...

// ouT


Smash
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 22:38:00
Svar/Indlæg:
194/13
Jeg vil også meget gerne have mulighed for at slå smilies fra.

De nye er alt for store og dominerende. De fylder mere end en linie (1,5-1,75 linie) og ødelægger fuldstændig et indlæg, når folk bruger flere af dem i et indlæg. Det bliver rodet og uoverskueligt, så gider man slet ikke læse indlægget og springer videre.


nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 22:38:05
Svar/Indlæg:
687/9
Nu var det jo ikke et krav, men blot et forslag :)

Men kan så forstå det er manet i jorden, og det må jeg så lære at leve med...

Jeg slutter klagesangen her :)


#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 22:47:41
Svar/Indlæg:
1581/5
#26 det er en respons på: Men selvfølgelig, folk er vel egentlig i stigende grad individuelister...
Det er da kaNON fedt, at nogle synker langt under folks niveau, i stedet for at overgå det og give siden et løft. Stående applaus fra undertegnede...


Enten er der en skjult ironi jeg ikke har fanget, eller også er det virkeligt nogle holdninger der ligger mig meget fjernt hos ovenstående.


Mine forslag blev angivet i et helt almindeligt sprog, jeg kan ikke stilles ansvarlig for hvad du læser imellem linierne, eller opdigter, der er intet "representeret" der som burde såre dig eller dine følelser.

Penslet ud igen:

1. mulighed for at slå animerede smileys fra, dem der ikke bevæger sig generer ikke mig.

2. Personlig indstilling af hvad man får på sin forside af forums etc. så man i højere grad kan få det som man individuelt vil have det, og det primære her er FRAVALG af uønskede funktioner/forums.

Dette er en RIS tråd, derfor må det være i sin ret at det er RIS man kommer med - siden der er andre tråde til rosen.


Bullockornis
 
Overclocker
Tilføjet:
20-05-2007 22:50:55
Svar/Indlæg:
297/39
jeg synes vi mangler RSS feeds, ellers er det en fed side


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 23:00:02
Svar/Indlæg:
5410/123
#29 Det er jo ikke en dansk stil.


Smash
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 23:10:26
Svar/Indlæg:
194/13
#33 - Nej?


Men, hvis jeg skal læse et indlæg 😎 der ser ud som det her 😀 , så er det så fuldstændig 🙂 😛 uoverskueligt, at jeg springer 🤡 det over :no: . Det samme med folk der ikke kan/vil sætte 😲 komma og punktum. ❤ Det er simpelthen 😉 🙂 ulæseligt 😩 og spild af tid :yes: 😲 😐 at forsøge at dekode det. 😀 😀 😀 😀


matt??
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 23:12:51
Svar/Indlæg:
5600/32
#33, Der er vel en grund til, at man bliver tvunget til at skrive så mange stile.. 😉


DTU_XaVier
 
Elitebruger
Tilføjet:
20-05-2007 23:27:58
Svar/Indlæg:
2786/120
#34 Hvis du bruer så mange malplacerede smileys i et indlæg, så tager jeg mig ret til at banne dig 😛


mazlink
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 00:53:49
Svar/Indlæg:
743/13
Jeg kunne lige som #31 godt tænke mig muligheden for at kunne customize sin "forside" mere, så jeg kan slå toplisterne fra (da jeg er ligeglad med dem) og i stedet få mine nyheder der (da det er grunden til at jeg kommer på sitet). Og muligheden for at sætte hvilke forumkategorier man gerne vil se i "nyeste indlæg" og "nyeste besvarelser".

Og muligheden for at slå animerede smilies fra ville også være rar, da det genere min læsning.


Farmerjoe
 
Overclocker
Tilføjet:
21-05-2007 08:16:43
Svar/Indlæg:
29/5
Jeg vil også gerne kunne slå animerede smilies fra, de er irriterende ud og ser latterlige ud i forhold til bare kolon og parantens f.eks.

Desuden synes jeg at listerne over nyeste tråde under hver forum kategori er ALT for lange, det er blevet meget mere uoverskueligt nu. Og de lyse bokse bag ved hvert indlæg er blevet rikket en del længere til højre er de ikke? Jeg synes i hvert fald at det ser meget dumt ud nu i forhold til hvordan det så ud.



Calimero
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 08:55:09
Svar/Indlæg:
621/31
Jeg er helt enig med #37, jeg har aldrig brugt toplisterne (måske lige foldinghome) til noget, men savner nyheder. Så jeg syntes også det kunne være fint selv at bestemme, hvad man vil have på forsiden!


Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 09:08:18
Svar/Indlæg:
6899/119
#39

Der kommer snart en fane op med nyheder, så frygt ej :)


#41
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 10:08:20
Svar/Indlæg:
3640/1231
Vi har længe haft en ide om at give muligheden for en brugerspecificeret forside, men det er desværre ikke højeste prioritet lige nu, så den må i vente med.

At slå den hvide system-specs boks fra (for nogen) giver ikke mening, da det faktisk er en ret smart funktion når man skal hjælpe nogen. Animerede smilyes, tjah - det kan da overvejes 🙂

Til dem der mangler de gamle mere seriøse tråde osv. I må jo selv oprette dem. Alle seriøse brugere er altså ikke bare døde lige pludselig, og det er da muligt at der ikke er så mange af dem her mere, men siden vil altid være hvad i gør den til.

I kan sq ikke bruge vores handlinger omkring klaner eller design, som undskyldning for at jeres niveau falder på siden 🤣 men godt forsøgt dog 😛


Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 10:33:09
Svar/Indlæg:
2263/135
Altså det eneste jeg kan se der er blevet lavet om er, rammen der er kommet i svarene når man poster et svar. Og at skrifttypen er blevet mindre og anderledes. Ellers kan jeg ikke se nogen forskel. Og hvis det var det eneste der var galt kunne det vel ikke tage så lang tid at lave om. Ja flere smilyes også men det kan vel heller ikke have noget med hastigheden at gøre. Så er forsiden også lavet om... Det er ikke den som der plejer at komme frem. Men ellers bliver jeg da hængende på siden...


Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 11:51:13
Svar/Indlæg:
830/15
Alle links som f.eks. google finder til siden er døde... det kan da ikke være ret godt for jeres hits.

Jeg kan kun slutte op om det med smileys og den kasse der der popper op ude ved brugernavnet på mouse_over.

Så synes jeg også det er sjovt at en programmør ikke kan tåle konstruktiv kritik fra brugerne og bare skubber ansvaret for det han har lavet fra sig. ;)


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2007 12:22:38
Svar/Indlæg:
1085/26
Jeg lytter til alle ... og nu må vi se hvornår der sker noget nyt ... jeg vil stadig priotere at jeg har arbejde og skole ved siden af som er meget vigtigere end at kode på siden ...

Men hvis der er flere som har tiden, kunne vi da godt bruge en asp,net/mssql haj mere ...

// ouT


SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 12:46:11
Svar/Indlæg:
1503/128
Blev min post slettet?! Jeg lavede en post under "Om siden" der hed noget med "Hvor er nyhederne" - men nu er den væk :'-(

Jeg synes det er fedt siden er blevet hurtigt, men nu skal man så bruge 4 gange så lang tid på at finde det man søger. Eksempelvis nyheder, eller forumindlæg i den kæmpe store liste, som ikke alle vises i "Nyeste indlæg" i toppen - eller hvad?!


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 13:11:08
Svar/Indlæg:
4230/89
#45 tror bare det er noget der er sket efter det hele er blevt kodet om... kan også se at nogle posts fra 2004 er røget op på toplisten, men det er nok følger af den nye kode, og har jo ikke slået nogen ihjel endnu 😉

men jeg syns nu nok inden folk begynder at brokke sig alt for meget, at vi lige skal lade gutterne bag siden, lige få pusten igen, og få lavet de sidste små justeringer inden folk begynder at brokke sig over diverse småting...

hvis folk syntes de nye smileys er for store og lidt overdrevne, så begynder folk nok at lade være med at bruge dem...
hvis folk ikke stopper med at bruge dem, så er den generelle holdning vel at de er okey, og derfor er der ikke længere et problem:)


SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 15:18:08
Svar/Indlæg:
1503/128
Mentos> Jeg tror tråden her er beregnet til netop "ris", som navnet svagt antyder ;)

Hvis det ses som brok, så går man i for små sko. Se det i stedet som brugernes syn på de nye funktioner og det lidt nye design :)

Og igen. Jeg synes det er FEDT, at siden nu kører så hurtigt! ❤


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 16:19:12
Svar/Indlæg:
4230/89
#47 sorry, ikke ment på den måde 😳
folk må gerne komme med kritik osv, og det er fedt nok der er kommet en tråd til det, så det ikke bliver sådan at folk bruger andre tråde til det...

det jeg mente var bare at jeg måske syntes vi lige skulle give programmørene en chance for lige at trække vejret igen... så de lige har en mulighed for at få sitet op at køre ordentlig igen... inden vi kommer med alt for meget "konstruktiv kritik" 🙂


SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 18:13:14
Svar/Indlæg:
1503/128
Mentos>> Hehe fair nok - men jeg tror da at de er klar til at ta' kritik siden de har smidt deres værk op til offentligt skue ;)


#50
Tz
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 19:59:51
Svar/Indlæg:
588/68
Det #43 snakker om, med at alle links fra google, også via søgning på siden her, virker ikke - delvist ikke.

Det med at kunne disable animerede smiles ville være rart. Derudover er jeg lidt generet af de underlige fejl der kommer engang i mellem. Søgte f.eks. på min egen bruger, og fik en underlig fejl frem (Server Error in '/' Application). hoppede tilbage og prøvede igen, og nu virkede det. Men går ud fra at der er små fejl som vil blive rettet hen af vejen. Og så generende er de heller ikke.

#41: Glæder mig også til at i kommer så langt frem at de individuelle forsider kan komme op som 1. prioritet. Det vil helt klart være en ting jeg vil bruge.

En fejl som også var på det gamle setup, er at hvis jeg "mouseover" top fanebladende med "Artikler" - "HTPC" - "Spil" - "Overclocking" - "Forum" - "køb & Salg" så sætter den "drop down menu" sig fast ved de første 3, dvs. artikler, HTPC og spil. For at fjerne menuen sætter jeg musen op over "Spil" og kører den til højre over "Overclocking" hvorefter jeg kan fjerne musen helt, og menuen forsvinder. Jeg benytter mig af den nyeste version FireFox.

Ellers tror jeg resten er tilvænding.


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2007 21:38:31
Svar/Indlæg:
1085/26
50#
Jeg bruger selv nyeste version og FF og har ikke det problemer du nævner ... er testet i både IE6, IE7, FF og Opera. Ingen af de nævnte browsere har problemet, så det må være din comptuer den er galt med.

Hvis du kan bevise det ikke virker i alle FF så lytter jeg gerne, men du er den første der har skrevet det ikke virker ... har fået at vide fra mange andre at det er fedt den virker nu .... så mon ikke fejlen er ved dig 🙂 hvis ikke :no: .... så må du endelig skrive en pm til mig så skal vi nok få det løst. .... :yes:

// ouT


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2007 21:39:51
Svar/Indlæg:
1085/26
50#
Kan du ikke smide en pm til mig med den præcise fejl ... jeg oplever nemlig ikke noget på søge siden ....

Jeg kan ikke gætte mig til alle fejl 😉

Senere er det også meningen at der skal komme en bedre side til fejl ... og automatisk posting af dem til os ... så vi kan se hvor fejlene sker henne ....

// ouT


Skipper
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 22:09:18
Svar/Indlæg:
971/67
enig med #2

Fjern den hvide kasse rundt om indlæggene, det ser ud som om man quoter et tidligere indlæg

Er der en funktion som kan quote et tidligere indlæg? Altså hvis man fik brug for det?

/Skipper


Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 22:30:55
Svar/Indlæg:
2353/24
well.. jeg vil lige give mine mening til kende.... denne gang er den væsenlig mere positiv end da i sidst ændrede designet 🙂 Da jeg kom ind på siden i dag, fik jeg et lille skår i hjertet.. nemlig at toplisterne ligger der hvor nyhederne "bør" ligge.. det var noget af det behagelige ved siden før. Jeg syntes at det er underligt at prioriterer toplisterne så højt, da der sjældent sker alverden i dem.. Der sker normalt kun noget ca hvert ½ år når der kommer nye gfx og cpuer på markedet - resten af tiden ligger de nogenlunde stille.

Resten ser ok ud og man vænner sig jo nok til tingene.


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2007 22:36:08
Svar/Indlæg:
1085/26
Skipper ... hent FF og WebDevelopperToolbar ... og ret selv i CSS, så vil du finde ud af det ligner crap hvis det sker ....

post-item hedder du class du skal ændre i ...

// ouT


Cyberfrog
 
Superbruger
Tilføjet:
21-05-2007 22:48:52
Svar/Indlæg:
30/0
Jeg har en lille bagatel:
Når man forstørre et billede, er det ikke altid at bunden af rammen med xclose kommer med, og så står der null ved alle billerder i bunder.
Jeg er ellers vild med alle de nye tiltag, plus hastigheden 🙂


The
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-05-2007 23:49:02
Svar/Indlæg:
1406/100
#56 Ja lige den meed billeder bliver for store så man ikke kan lukke dem igen. men det er bare et tilpasning problem ellers er det bare ens bowser man skal rette i ?
Men det er osse kun det jeg har lagt mærke til.

Så osse den med nyheder det er jeg osse lidt ked af det er blivet flytte :'-(


direction
 
Overclocker
Tilføjet:
22-05-2007 00:09:33
Svar/Indlæg:
19/7
reklame dækker over logind og de yderste ting til højre ...tog 5 min at få ramt ved siden af den så jeg kunne logge ind :) i blinde :P


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
22-05-2007 01:32:07
Svar/Indlæg:
1085/26
58#
hmmm, kan jeg ikke helt forstå ... kan du tage et screen og sende mig en pm ...

Hvis ens browser bliver under 1220 skulle det gerne forsvinde ...

Hvis du har deaktiveret Javascript sker det dog ikke ...

pm mig gerne, så vi kan løse problemet ..

// ouT


Cyber-Frog
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2007 09:44:31
Svar/Indlæg:
830/15
Når man klikker på de to >> i bunden af salgsforummet så kommer der en fejlmeddeleses-side frem, ved ikke med >> i de andre fora.


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-05-2007 22:31:36
Svar/Indlæg:
4217/223
Synes de nye animerede smileys minder lidt for meget om noget fra arto

Pop-up boksen kan jeg også godt undvære.

Så undrer det mig at indlæg der er 1+år gamle er kommer på forsiden. Men det kan selvfølgelig være fordi i har rykket rundt på dem så de er kommet de rigtige steder hen.

Kommer der konkurrencer igen?


mazlink
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 00:44:07
Svar/Indlæg:
743/13
Jeg ved ikke om det er meningen, hvis det er det, så synes jeg det er forfærdelig dumt lavet. Jeg har ændret i min signatur, og efter jeg gjorde det, forsvandt den stemme, som en havde givet mit system. Ikke fordi jeg går op i det med stemmerne, men jeg synes da det er hul i hovedet at have et system der bliver nulstillet, hvis bare ændrer sin signatur, det har jo ikke noget med ens system at gøre (i den forbindelse kan jeg godt se idéen).

Måske det lige er noget i skal kigge på ?


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
23-05-2007 00:52:52
Svar/Indlæg:
1085/26
60#
Ikke meningen ... fejlen er noteret.


62# bestemt en fejl ...

// ouT


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
23-05-2007 13:20:00
Svar/Indlæg:
3222/204
Hvad med de indlæg man har mistet får man dem tilbage ?


Woodgnome
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 13:46:30
Svar/Indlæg:
1888/560
Ville bare lige høre, om hvad folk synes om den nye billedbrowser (mest fordi jeg selv synes den er, med forbehold for dem der har lavet den, 100 % asshole!!)?

Har ikke rigtig set nogen nævne den. Betyder det, at den bare er top dollar eller er det bare fordi, at de folk der skriver her i tråden, ikke har brugt den?


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 15:02:14
Svar/Indlæg:
2872/90
#65 kunne os bedre lig den gamle hvor man bare trykkede på billede også lukkede det ned igen. nu skifter den til næste billed.. ☹


T|Conan
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 15:12:07
Svar/Indlæg:
452/23
Nu vi taler om billeder, så har jeg også mistet dem der var af mit system i min profil :(


mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 15:38:39
Svar/Indlæg:
4217/223
#67 du havde fået en mail hvor der stod at du skulle gemme dine billeder et par dage før det nye system kom op at køre. Jeg har også mistet mine, men de var heller ikke det værd at gemme på


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 16:49:16
Svar/Indlæg:
2872/90
#67 det blev alle oplyst om at det ville ske. så det kan du kun bebrejde dig selv for, ik at ha gemt dem..


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
23-05-2007 18:30:52
Svar/Indlæg:
1085/26
64#
Du har ikke mistet nogle indlæg ... hvis du kan bevise(finde alle de indlæg du mener du burde have, så skal jeg nok give dig dem igen) men det er ikke en fejl ... det tidligere system har talt helt forkert ....

Så du har intet mistet ... blot fået et forkert tal oplyst tidligere ...

Hvis du har lavet mange indlæg som er blevet deaktiveret af crew, så tæller de ikke mere ... eneste jeg kan komme på ....

66#
Som man tager det ... altid noget man vil hade og noget elsker ... vi laver da bare en afstemning om det når den nuværende er færdig.

#67
Var du blevet advaret om for ca. 1 måned siden ... som en nyhed også i nyhedsbrevet.


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 19:25:52
Svar/Indlæg:
845/46
#70

Syska. Stor respekt for dit fine arbejde.
Men som nævnt i #64 mangler jeg også en del svar.

Jeg kan ikke bevise det, men finder det lidt underligt "kun" at have 1273 svar og 73 indlæg efter 7 år på siden 😕

Så jeg er ikke helt enig med dig i at det tidligere system talte så meget forkert.
Sidste gang siden blev opdateret med det nye design, mistede vi også en masse svar/indlæg.

Jeg mangler i skrivende stund ( efter min overbevisning ) ca. 1000 svar og ca.40-50 indlæg.


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 19:29:39
Svar/Indlæg:
2872/90
#71 ik for noget men hva gør det at du har mistet nogen svar?? det er et skide tal.. hvis jeg kunne give dig mine måtte du da gerne det,, :yes:


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 19:31:15
Svar/Indlæg:
845/46
#72

Bare overfør dem 🤣

Det er såmænd heller ikke tallet så meget jeg hænger mig i.
Mere at det ikke passer ind i min verden hvad Syska skriver 🙂


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
23-05-2007 19:37:24
Svar/Indlæg:
1085/26
71#
Igen kan jeg kun henvise til at det hele tiden har været forkert så ...

Der er ikke flere threads eller posts med dit navn ... hvis de er så vigtige kan jeg lave en lille smart liste til dig, om du så vil få noget ud af det skal jeg ikke kunne sige ...

Jeg kan så sige dig at du har fået deaktiveret 2 posts .... 🙂

Kan ske du bare har lavet bedre indlæg end de andre med flere tusinde ... antal threads/posts fortæller jo ikke en dyt om hvor meget du ved, men hvor meget man måske spammer forum med lige gyldige ting som det sker for www.newz.dk ...

// ouT


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 19:42:36
Svar/Indlæg:
845/46
Jeg er helt enig med dig i at antal indlæg ikke siger meget om hvad man ved.

Og det er da også muligt at du har ret i at jeg, og andre ikke har flere svar/indlæg. Men at vi bare var så vant til at se tallet før opdateringen, at det rent psykologisk i vores hjerner nu er det "rigtige" tal 😲

What ever, så er jeg generelt meget tilfreds med den "nye" side, og syntes at du/I har gjort et kanon stykke arb.


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 19:43:13
Svar/Indlæg:
2872/90
#72 få syska til det 😀 oki doki... kunne da godt være du gik vildt op i det.. 🙂

#74 nu har jeg set flere som har klaget over de har mistet indlæg.. så tror skam de taler sandt.. Men giver dig ret i det jo er total ligegyldig.. så må de jo bare skrive noget mere herinde. 🙂



T|Conan
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-05-2007 19:47:30
Svar/Indlæg:
452/23
#68 og #69: My bad, så er det jo bare mig der er dum :) Godt man kan uploade nye friske billeder :)


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
23-05-2007 19:50:36
Svar/Indlæg:
1085/26
76#
Ja, jeg kan det hele ... SQL kan mange sjove ting ... 🙂

77#
Ja, det er bare at give den gassss

// ouT


Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
23-05-2007 21:36:51
Svar/Indlæg:
685/107
Vil også skrive mig på listen over folk der gerne vil have muligheden for at kunne slå de der smileys fra.

Udover de er jeg gasnke tilfreds med specielt hastighedsforbedringerne herinde.

Dog syntes jeg det er ærgeligt (dog en bagatel) at når man skriver w w w . o v e r c l o c k i n g . d k at man så lander på hwt.dk og ikke inde under det faneblad med oc som man gjorde før.

Ang dte der med at miste indlæg, så er det noget jeg syntes der sker hver gang der bliver lavet en opdatereing. Er det pga der bliver rydtet ud i de rigtigt gamle posts?


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
24-05-2007 01:05:52
Svar/Indlæg:
1085/26
79#
Jeg har intet slettet ...da jeg kom til siden kunne jeg se at mange person havde forkerte stats ... det passede simpelthen ikke med hvad der lå i databasen ... altså må der have været en funktion som har talt op ... uden at jeres forum indlæg er kommet ... og i har måske stadig fået +1 i post/thread ... det er min teori ... men skal ikke kunne sige det ...

Nu hver gang i laver en post ... tæller den hele databasen igennem for posts og thrads og opdatere jeres stats ... eneste der kan gå galt her er hvis crew har disabled en thread/post ... så vil den blive trykket fra ...

Der er intet blevet slettet .. udover at der er nogle mistede tråde som blev eget af brugere som ikke længere findes, de står som Anonym nu ... da der skulle rydes op i databasen ...

Grunden til at vi har fjernet overcloking.dk etc. er for at undgå i fremtiden at folk blvier kastet mellem alle de domain som hwt ejer ... og at man så ikke blive logget ud, da alle nu befinder sig på http://hwt.dk ....

Dog skal der lige kigges på nogle ting ... google, etc og bedre redirect ... det bliver fikset i morgen.

// ouT


Silent
 
Skribent
Tilføjet:
24-05-2007 08:21:03
Svar/Indlæg:
3222/204
-> #74 Enig med #70

Stor respekt for dit frivillige arbejde du gør for hwt.dk, har dog svært ved at bevise at der mangler svar/indlæg, men syntes det er pudsigt at hver gang der laves opdateringer mister flere brugere inkl mig en hel del svar/indlæg hvergang 😐

Kan heller ikke se hvordan den skulle tælle så meget forkert, da antal altid har passet med de svar/indlæg jeg har oprettet.

Det er nok mere end 300 svar jeg mangler, fristes til at sige den funktion kunne deaktiveres helt 😕



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2007 10:53:22
Svar/Indlæg:
2957/206
Ville elske at få en option til at slå Nyhederne til på "Overclocking" siden, som den 'altid' har været 😩


Eskimow
 
Overclocker
Tilføjet:
24-05-2007 11:20:03
Svar/Indlæg:
431/38
billederne kører ikke så skarpt 😕
ærgelig detalie, men ellers fed idé


Bam4k
 
Superbruger
Tilføjet:
24-05-2007 12:25:12
Svar/Indlæg:
685/107
#82 Uhh ja, det ville være en fin feature, om man ville have toplister eller nyheder der :)


Claus35
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2007 15:07:23
Svar/Indlæg:
5410/123
#82 Hvis du hopper over på forsiden, er der de nyeste nyheder + nyeste artikler 😲 Det giver da et meget bedre overblik, end før under Overclocking.


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2007 15:14:44
Svar/Indlæg:
2957/206
#85 - Ved de er der, men kan ikke lide dem der.
Kan meget, utroligt meget, bedre lide det som før.

Nyhederne hvor de var, artikler hvor de var.. Syntes det gav et meget bedre overblik.. Toplisten syntes jeg bare ligger elendigt der, den ændre sig engang hvert halve år som en sagde tidligere, utroligt 'kedeligt' at se på?

Men derfor, hvis det var muligt at lave så man selv kunne vælge, se, det ville være fedt 🙂

Edit - har stortset ikke læst nyheder siden de blev flyttet, fordi jeg altid går direkte ind på Overclocking :no:


Hessi
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2007 15:33:04
Svar/Indlæg:
1972/260
okay, ved ikke om det er ris men nok mere mangler....

Jeg har ikke været her længe så hvis nogle af tingene er nævnt før så undskylder jeg på forhånd.

1. Rammenes freqvenser på GFX og ram cas bliver ikke gemt når man redigere sin profil.

2. Når jeg skifter køleform til vand i rediger profil og gemmer og vender tilbage til rediger profil står den på andet. Og den gemmer ikke GFX køling og chipsæt køling.

3. De stemmer jeg havde fået på mit system er væk. Og jeg har ikke helt forstået hvordan stemme-point virker. Er det gennemsnittet eller bliver det langt sammen?

4. Jeg havde uploadet en masse billeder, så man kunne se mine scores var reelle men kan selvfølgelig ikke finde dem længere på min computer og de er heller ikke uploadet i min profil længere.

5. Under punktet køleform står der "hovde", men der skulle nok have stået "hovede".

6. køling info. er heller ikke ændret i den box der popper op når markøren er på profilnavnet.

7. Jeg bliver vist som offline selvom jeg er online.


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2007 15:47:24
Svar/Indlæg:
2957/206
#87 - Som der står længere oppe i denne tråd så blev der udsendt mails til alle om at billederne ville blive fjernet når siden blev updated, eller så var det en nyhed.. Der var ihvertfald nok info om det.


Hessi
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2007 15:49:45
Svar/Indlæg:
1972/260
#88 - Nårh ja, det kan jeg da godt huske. Det må i undskylde. 😳


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
24-05-2007 20:44:57
Svar/Indlæg:
1085/26
87#
Der må en anden tage over ... jeg giver ham besked .. det er helt sikkert fejl. Kun nogle af dine punkter er nævnt før ... ( den med billeder )

Tak for info ...

// ouT


IronFist
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 03:23:15
Svar/Indlæg:
409/12
Så lader det til at de der spambots er på spil igen 😐

http://hwt.dk/forumthread.aspx...


#92
AXE
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 03:35:51
Svar/Indlæg:
1135/38
Damm tror sku at jeg skal have en spand under skræmen med alt det klynkerri der er i den her tråd.

🤣 🤣 🤣 🤣 😕 🤡 :no: ❤ 😎 ☹ 😲 😀 😐 😲 :yes: 😳 😩 😉 🙂 🙂 😛 :'-( 😴 😎 😉 😩 :yes: 😀 🤣 ❤ :'-( 😩 😲 ☹ 😴 🙂 🙂 😲 :yes: :no: 🤡 😕 😛 😳 😲


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 03:49:06
Svar/Indlæg:
1085/26
91#
takker ... vi må se på en løsning ... måske fordi redict af gamle sider er kommet til at virke igen at de er kommet tilbage ...

92#
heheh, ahhh, det kunne have været meget meget meget værere ...

// ouT


IronFist
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 03:54:57
Svar/Indlæg:
409/12
#93: Faldt lige over noget som måske kunne være en fejl. Jeg har opgivet to forskellige mail adresser i min profil, som der er mulighed for. Men min mail adresse kan ikke ses i profilen. Kun MSN adressen kan ses og jeg har ikke valgt at hide.


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 03:57:21
Svar/Indlæg:
10398/435
#87, hessi, lang tid siden!
Jeg tror jeg kan svare på 3 og 4. Når du ændrer i din profil så bliver din score nulstillet.
"Profilbilleder" blev nævnt i en nyhed, hvor der stod at de ikke kunne føres over til den nye side.. du har nok ikke set nyheden. (syska, er det nogenlunde rigtigt?)

#92, så er den spand nok for lille.. 😲


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 15:39:52
Svar/Indlæg:
1085/26
Til folk som hader System Popup og Smilies:
http://hwt.dk/forumthread.aspx...

// ouT


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 15:42:16
Svar/Indlæg:
6181/270
ja til jul skal der jo være julesmileys 😀


syska
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 16:39:28
Svar/Indlæg:
1085/26
jada ... 🙂


sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 17:11:43
Svar/Indlæg:
2516/381
min redigere knap over min indlæg er væk :'-(


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 17:35:54
Svar/Indlæg:
845/46
Min også #99

Weeeee post #100
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 17:38:13
Svar/Indlæg:
2872/90
Os min #100

Sådan så er vi over de 100 posts 😛 😛 😛 😛


Fjolle
 
Overclocker
Tilføjet:
27-05-2007 18:52:13
Svar/Indlæg:
85/2
Man burde kunne vælge om links i forum skulle åbne i et nyt vindue eller ej 🙂


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 19:03:51
Svar/Indlæg:
6181/270
#102 det kan man vel vælge i sin browser 😛


Fjolle
 
Overclocker
Tilføjet:
27-05-2007 19:17:27
Svar/Indlæg:
85/2
#103
Ikke lige af hvad jeg kan finde ud af :) Men det er ret let at finde ud af at åbne et link i et nyt vindue selvom det ikke er sat til fra siden.. Det kan selvfølgeligt være at man ikke er så glade for at folk kommer være fra siden 😕


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-05-2007 19:20:27
Svar/Indlæg:
6181/270
nåja jeg bruger IE7pro som får links til at åben enten i et nyt vindue eller i faneblad


#106
syska
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 19:30:41
Svar/Indlæg:
1085/26
Yo fjolle ...

rart at se dig herinde ....

well, det ene eller andet, kan jeg ikke lige finde ud af nu ...

// ouT


Aleksander
 
Superbruger
Tilføjet:
27-05-2007 20:32:56
Svar/Indlæg:
287/70
Lol dette tråd er da ved at være et spam-tråd... 😛


#108
syska
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2007 03:17:47
Svar/Indlæg:
1085/26
ja, længe siden det blev en spam tråd *heheh* vi må nok tilbage til emnet ...

Flere der har noget at klage over ?

// ouT


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 06:14:39
Svar/Indlæg:
6181/270
ja at man ikke kan få russisk sprog i signaturen 😩


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 06:15:56
Svar/Indlæg:
6181/270
jeg ville også godt have set en kanp hvor man kan slette sine indlæg, det har jeg savnet længe


#111
ZnarF
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 10:53:08
Svar/Indlæg:
1058/59
Jeg synes siden er blevet for hurtig... kan ikke længere hente kaffe når jeg har trykket på en tråd 😛 😛 😛

Aj, jeg synes den kører rigtig godt


#112
syska
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2007 16:51:30
Svar/Indlæg:
1085/26
#110
Kunne nemt laves ... men ... ja, kan ikke lige huske grunden til at vi ikke ville have det med ....

Folk skal ikke slette hvad de skriver ... hvis ... så skal de sq tænke sig noget mere om inden de skriver ... men muligheden er jo for at rette ....

og så kan man jo slette hvad man har skrevet ...

Men det er mest for ikke at slette historik, da folk henviser til hinandens tråde med "x#" .. og de ville jo gå helt galt hvis man kunne fjerne sit indlæg helt ..

// ouT


#113
nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 17:37:33
Svar/Indlæg:
687/9
Ved sq ik lige om det er en fejl eller hvad det er.. Men under forum og artikler findes en masse tråde der ikke har en døjt med sidens artikler at gøre ??

Det ligner lidt det gamle "diverse" der er havnet der ?


#114
nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 17:41:15
Svar/Indlæg:
687/9
Under Artikler / skærme virker linket "Vis de næste 16" i bunden af siden ikke

[EDIT] Nu virker det så igen... Var sikkert bare serveren der slog en skedeprut...


#115
nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 17:48:56
Svar/Indlæg:
687/9
Under linket "redaktionen" i boksen i øverste venstre hjørne, trænger ca samtlige engelsksprogede jobfunktioner til en kraftig overhaling...


#116
nAlen
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 17:55:41
Svar/Indlæg:
687/9
I højreklik menuen virker øverste link "Forsiden" ikke


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
28-05-2007 18:00:57
Svar/Indlæg:
211/36
i kunne godt lave sådan at man ikke behøver at åbne linket, kun trykke på en lille version af billedet for at forstørre det

( [img](link til billede)[/img] )


#118
syska
 
Superbruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:05:39
Svar/Indlæg:
1085/26
117#
ja, vi kunne mange ting ... og det skal nok komme, bare ikke lige nu.

115#
Skriv til Bang/The Boss, dem som står for det ... ikke os prorammører ...

116#
Noteret ...

// ouT


#119
sesam
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-05-2007 23:10:53
Svar/Indlæg:
2516/381
Reklame ude i højreside og banner, går ofte foran billeder og andre ting..

Og ofte når jeg laver selve viduet mindre går reklame ude i højreside ind foran tekst

Ved ikke om der kan gøres noget ved det, ellers lever jeg nok med det :'-(


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 07:21:45
Svar/Indlæg:
845/46
Når man går ind under toplister, og under SuperPI 32M

Og klikker på valideringslink for nommer 2 & 5 ( vanovich & Denny ) kommer jeg til redigering af min egen profil 😕 😩

Ikke at jeg tror der er nogle af dem der snyder, det må da være en fejl på siden 😕


#121
syska
 
Superbruger
Tilføjet:
29-05-2007 18:13:59
Svar/Indlæg:
1085/26
119#
Kan vi ikke gøre noget ved. Så vidt jeg ved er det flash som har en fejl ....

120#
Skriv til "KiloDunse" han der står for den del ...

// ouT


Wizard
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 18:56:16
Svar/Indlæg:
845/46
#121

Arjjj, hvor er det nemt at være dig. 😀 Hvergang jeg skriver om en fejl skriver du bare "Skriv til "KiloDunse" han der står for den del ... "

Jeg sender ham endnu en PM

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀


Anonym20219355916
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-05-2007 19:27:44
Svar/Indlæg:
6181/270
#121 det er seriøst irriterende den flashreklame.
godt nok køre jeg med ie7pro som fjerner reklamer, men tager ikke flashframen med

er der ikke en løsning på det problem


IronFist
 
Superbruger
Tilføjet:
31-05-2007 21:22:27
Svar/Indlæg:
409/12
Så er der spam igen. Der må straks slå´s hårdt ned 😎

http://hwt.dk/forumthread.aspx...


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
05-06-2007 19:08:38
Svar/Indlæg:
211/36
Jeres google feature virker ikke længere


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
05-06-2007 19:50:48
Svar/Indlæg:
14079/622
->#125

Den virker ellers fint her ?


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-06-2007 20:41:03
Svar/Indlæg:
4230/89
ja virker da også fint her 🙂


#128
syska
 
Superbruger
Tilføjet:
05-06-2007 21:37:07
Svar/Indlæg:
1085/26
125#
kommer til at virke endnu bedre senere i dag ...

123#
Ik' forstået ... hvad mener du med flash rammen ?

// ouT


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 11:39:53
Svar/Indlæg:
211/36
#123 ja, havde også det problem på et tidspunkt, men nu er det pist forsvundet 😲


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 11:42:23
Svar/Indlæg:
211/36
Kan i ikke også gøre det muligt at lave afstemninger (ligesom på XXXXXXX(slettet))

Link: (slettet af rockmads pga. pornoklage, jeg giver linket hvis du (admin eller programmør) spørger efter det)

SORRY HWT


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 11:44:08
Svar/Indlæg:
2872/90
#130 så linker du til en porno side.. Få dig et liv ... eller fisse skulle det jo nok mere være-!!

Og få det lort væk fra siden!!


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 11:47:01
Svar/Indlæg:
211/36
#131 det var den eneste side som havde afstemning der havde design der lignede HWT's (når jeg skriver design så mener jeg prog. sprog)


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 11:48:49
Svar/Indlæg:
2872/90
men stadig, så forklar dig istedet for at smide porno på siden her..!!


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 11:51:40
Svar/Indlæg:
211/36
Jeg er skam også afskyet af linkets materiale men det var et godt eksempel


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 11:55:35
Svar/Indlæg:
2872/90
#134 helt iorden du... passer bare ik lige ind her efter min mening.. men du kan jo altid skrive til admins og spørge om det er iorden.. 😉


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 11:58:21
Svar/Indlæg:
14079/622
Det er imod forumreglerne at poste links til pornografiske sider...


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 12:03:53
Svar/Indlæg:
2872/90
#136 tænkte dert nok 😛


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 12:07:08
Svar/Indlæg:
211/36
Sir D_Devil, Emillos og resten af HWT jeg undskylder dybt og håber på at i ikke hænger mig fra dette forum på grund af min fatale fejl (som jeg selvfølgelig har lært af)


10.000.000.000.000 gange undskyld

BILLEN


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 12:08:54
Svar/Indlæg:
2872/90
#138 tag det nu roligt du fjernede jo linket så længere er den ikke..! 🙂


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 12:21:14
Svar/Indlæg:
14079/622
->#138

Værre er det heller ikke.. 😉 personligt har jeg ikke noget imod pornografi.. hehe 😛


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 12:23:26
Svar/Indlæg:
211/36
#139 jeg vil bare vise at jeg fortryder min handling (se #138)

Nå, men det jeg mente var at alle personer der er medlem af HWT.dk kan lave en afstemning (nu kan jeg ikke lige finde et passende eksempel pga. ovenstående men leder stadig efter et der opfylder reglerne (kom gerne med et eksempel til mig))

Det var bare det.

BILLEN


Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 12:24:32
Svar/Indlæg:
14079/622
Ah du mener så man kan lave polls i trådene ?


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-06-2007 12:58:01
Svar/Indlæg:
2957/206
En "Reporter for spam" knap måske, så hvis nok klikker så bliver posten fjernet..

Virker godt i WoW, efter de har smidt sån et system ind har jeg stortset ikke set nogle farmers spamme mig 🤣

#131 - Slap da af? 😕


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 15:39:06
Svar/Indlæg:
211/36
#142 Ja netop


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
07-06-2007 22:11:30
Svar/Indlæg:
211/36
I kunne vel også lave et par "Gå til bund-" og "Gå til top-"knapper i yop og bund.

Dette ville jo være praktisk i disse lange tråder


BILLEN


KiloDunse
 
Programmør
Tilføjet:
07-06-2007 22:24:36
Svar/Indlæg:
1605/96
#145...brug evt. "svar topic" og "top"


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
13-06-2007 11:56:09
Svar/Indlæg:
211/36
#146 og, tak

men kunne i ikke ændre knappen når man logger ind fra "open" til "log på"


rockmads
 
Overclocker
Tilføjet:
13-06-2007 12:02:30
Svar/Indlæg:
211/36
kunne i ikke også så jeres "Læs forumregler"-knap til at åbne i et nyt vindue


Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2007 07:32:22
Svar/Indlæg:
2263/135
Jeg vidste ikke lige hvor det skulle ligges henne mit spørgsmål.

Men ville det ikke være muligt at lave en svar knap på et indlæg så man er fri for at skulle skrive #112445 hver gang skal skulle huske hvad for et indlæg man skulle kommenterer.

Håber i forstår hvad jeg mener.


Golgotham
 
Overclocker
Tilføjet:
05-09-2007 11:30:27
Svar/Indlæg:
8/0
#145 ehmm hvad med HOME og END på dit keyboard, HOME flytter siden til top, END flytter siden til bunden


/Cashano


Sir
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2007 14:28:56
Svar/Indlæg:
2872/90
Når nu tråden kom op igen.. muligheden for at sætte billeder ind. det ville gøre dette forum 5% bedre minimum.. Og det som #149 skriver ville os helt klart hjælpe.!


Sønne
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-09-2007 14:48:32
Svar/Indlæg:
2263/135
Hvad er der galt med at tråden kom op igen.. Det er da vel kun godt hvis det bliver rettet nogen ting som vi brugere syntes kunne være bedre.. Men forstår ikke helt dit svar/indlæg..


#153
syska
 
Superbruger
Tilføjet:
07-09-2007 13:57:49
Svar/Indlæg:
1085/26
152#
Han mener bare at nu da tråden kom op igen ... havde han et foreslag mere, tror ikke du skal ligge mere i det. Tvivler på der var ment noget negativt i det, i hvert fald har jeg ikke fundet det 🙂

// ouT