C & C Teberium Wars demo ude.

Spil d.  27. februar. 2007, skrevet af Pederrs
Vist: 642 gange.

Pederrs
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2007 21:47:50
Svar/Indlæg:
1198/35
Gogogo:
http://www.gamershell.com/down...

Så er Red Alert genopstået. Det her spil kan kun blive en succes, jeg er godt nok imponeret. Så nu er spørgsmålet bare hvad i siger til det :e


JacobHL
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2007 21:56:15
Svar/Indlæg:
1776/116
Red Alert er sådan set dødt - Command & Conquor er genopstået :)

Har hentet demoen, men har ikke fået spillet endnu(har teoriprøve i morgen - jeg har vigtigere ting at lave :e)



Pederrs
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2007 22:00:50
Svar/Indlæg:
1198/35
#1
Jeg synes bare det liger Red Alert meget, der er selvfølgelig forbedret en masse ting...
Lad teori prøve være teori prøve....... :p



Ginner
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2007 14:20:23
Svar/Indlæg:
524/16
Command & Conquer serien startede med det der kaldes Tiberian Dawn (TD), hvor der er mellem GDI og Nod.. Red Alert var oprindelig tænkt som en udvidelse til det, men blev så lavet som et seperat spil i stedet for. Og der foregår før TD, hvor Kane er Stalins rådgiver. Hvor det så leder videre til (TD), så Tiberian Sun og videre til Tiberium Wars, der dog oprindelig var meningen at skulle have heddet Tiberian Twillight. Jeg kan dog ikke se hvorfor Red Alert 2 blev lavet, men er sandsynligvis fordi EA valgte at RA og C&C ikk skulle hænge sammen i historie med hinanden som ellers var Westwoods idé med spillene.



Ginner
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2007 14:22:23
Svar/Indlæg:
524/16
men det egentlige svar på spørgsmålet ;) Glæder mig sindsygt meget til det, har elsket denne spil serie siden den udkom i 1995, hvor jeg kan huske at jeg stod mange gange og kiggede bag på spil æsken og spillede det hos en af mine venner indtil jeg selv købte det og udvidelsen. Glæder mig nærmest som en lille dreng der venter på sin julegave juleaften :P



madmike
 
Superbruger
Tilføjet:
28-02-2007 14:34:45
Svar/Indlæg:
93/39
suger den her fra http://www.fragland.net/downlo... suger med 635kbs og det er mit max ;)

glæder mig hehehe

mvh mike



Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2007 15:02:00
Svar/Indlæg:
4230/89
godt være det bare er mig, men jeg kan ikke helt se hvordan de skulle kunne få Tiberian Sun til at fortsætte over i Wars... jeg syns ligesom historien er lidt død...

jeg har ikke lige fået hentet demoen endnu, men det skal da prøves...
jeg Elsker alle Spil i C&C Serien :)
så Tiberian Wars kan da kun blive fedt at spille...
medmindre de selvfølgelig har lavet fuldkommen om på gameplayet i forhold til de gamle...



Seballe
 
Superbruger
Tilføjet:
28-02-2007 15:49:47
Svar/Indlæg:
913/114
Ja samme for mig, har også spillet alle CnC spillne men venter lige med at spille det til jeg har min comp oppe og køre samt clocket til det yderste SÅ vil jeg gerne prøve det hehe men har jo også Supreme Commander og tænke på se DET er nok FEDT. Det kan også anbefales til alle dem som i de gode gamle dage spillede Total Annihilation. :D



Kasseren
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2007 17:31:37
Svar/Indlæg:
1814/48
Bliver også spændende at se hvad tilføjelsen af en ny race vil give det gamle spil. Henter demo nu.



Pederrs
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2007 17:56:40
Svar/Indlæg:
1198/35
#8
Ja det skal nok blive spændende, man kan nemlig kun være GDI i demoen. Men jeg håber snart der kommer en multiplayer demo, for det var vist meningen, at der skulle have været multiplayer med til denne demo, men det kom der ikke.



Ginner
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2007 23:46:08
Svar/Indlæg:
524/16
Altså, historien i Wars fortsætter længere ude i fremtiden end der hvor vi slap i Sun, jorden var ved at blive omformet af Tiberium, og nu kommer den race (som vel har været skyld i terraforming'en) og vil sørge for at de kan få planeten. Så i steden for at slippe historien inden den er færdig må vi jo fortsætte i spillet :D og Kane vil altid være the Ultimate bad guy, som elsker :P