WoW køb

Spil d.  06. maj. 2006, skrevet af Toft123
Vist: 326 gange.

Toft123
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2006 13:35:58
Svar/Indlæg:
1600/230
Jeg har købt spillet World Of Warcraft som jeg lige har fået med posten i dag. Jeg har haft lidt problemer med at lave en account dertil, så jeg har lige snakket med ham jeg har købt spillet af, og det viser sig at han har solgt det før til et par unge knægte der åbenbart har haft den frækhed at sige at accounten ikke virkede, hvorefter de fik deres penge tilbage.
Men så har de åbenbart stjålet den account som der hører til spillet og bruger den. Er der nogen der ved om man kan gøre noget ved det? Når nu jeg sidder med det originale spil og cd key ville jeg da umiddelbart tro at jeg har fat i den lange ende...


Mentos3
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2006 14:27:11
Svar/Indlæg:
4230/89
ikke fordi jeg har erfaring med Wow... men jeg ville da tro at du kunne kontakte blizzard, og bede dem deaktivere den account som høre til din cd-key...



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-05-2006 15:43:57
Svar/Indlæg:
1581/5
den er nok svær - få spillet byttet, alt andet vil kræve for meget "døje" fra din side af - da blizzard skal bruge billede af original key manual kasse og her kommer den svære "credit card" der er brugt til at betale accounten med

det er ikke sikkert du kan få den overhovedet, derfor få et nyt.



mfcods
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2006 11:37:54
Svar/Indlæg:
4217/223
For det første er det ulovligt at sælge sin account videre, læs blizzards regler.

Og det de 2 små børn har gjort gør det ikke bedre, det kan bedre betale sig at gå ud og købe et nyt et, du kan købe dem hvor der medfølger et kort så du får en eller nogen måneder gratis, og den koster vist kun halvdelen af hvad dem uden gør



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2006 12:34:57
Svar/Indlæg:
3943/44
#3 ja i følge de blizzards regler, men vil blizzard sælge deres produkter i danmark, må de sku overholde købe loven, så han må gerne sælge den videre ellers skal han tage den op med forbrugerklage nævnet, desværre ligge prisen på et wow spil under bagatel grænsen, men der burde være nogen der tog den op alligevel.



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-05-2006 12:43:59
Svar/Indlæg:
1581/5
#3 jeg forstår ikke lige relevansen for det du siger der? hvad har det med denne tråd at gøre?