Port forward på Zyxel P2602R

Diverse d.  23. november. 2005, skrevet af JB:-)
Vist: 188 gange.

JB:-)
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2005 00:22:09
Svar/Indlæg:
207/50
Hej på den anden side.. hjælp!!

Jeg har blevet nød til at skifte min Router ud fra CyberCity, pga. nogle problemer med den telefoni jeg har igennem dem. Derfor er jeg blevet udsat for en Zyxel P2602R, hvor jeg kun kan definere 11 porte under NAT. Dette er ikke helt nok til mit behov og vil derfor høre, hvis der findes muligheder for at forwarde flere porte?
Selv har jeg fundet ud af, at der findes nogle andre indstillinger via Telnel som kan ses her:

http://www.portforward.com/eng...

Jeg er dog usikker på om jeg får alle med om de ligger under forskellige 'Server Set' eller den kun der defineret til at kigge under en bestemt?

Nogen der har svaret derude?

Wise
 
Elitebruger
Tilføjet:
23-11-2005 07:22:07
Svar/Indlæg:
1604/60
Har du brug for flere end de 11 porte der er mulig deri ?

Du er klar over at du kan sætte dem i "clustere" sådan du rammer f.eks 4662-4665 til eks E-dyret ?

Har en 2302 selv og der er også de samme muligheder under NAT.




JB:-)
 
Superbruger
Tilføjet:
23-11-2005 09:14:39
Svar/Indlæg:
207/50
Wise Guy -> Tak for svaret.
Det som måske er lidt specielt i min situation er at jeg har sat en server op, hvilket betyder at jeg har gang i en masse forskellige IP adr..
Samtidig er jeg ikke for glad for at have alt for meget åbent, når maskinen står tændt 24-7.

Jeg har dog været i kontakt med Zyxel support som både findes på dansk og er gratis :i
Her har jeg fået endelig besked om, at det ikke er muligt at bruge mere en det set af gangen, så en af delene er det ny router eller åbne for flere porte.