Fillports eller lignende

Vandkøling d.  15. oktober. 2005, skrevet af Alco
Vist: 240 gange.

Alco

Superbruger
Tilføjet:
15-10-2005 15:59:18
Svar/Indlæg:
322/30
Hej

Jeg har nu fået monteret mit vandkøling, og dette er da også blevet ganske udemærket, hvis jeg da selv skal sige det.

Men jeg har lidt små problemer, med luft i systemet.

jeg ahr købt et AB-G res, og meningen med dette res er at det skal monteres i toppen af kabinettet. Men da der ikke var mulighed for dette, grundet en tripple radi, valgte jeg at lave en plade, så det kunne sidde i fronten istedet for. Men så fik jeg det problem, at det er noget sværere at fylde det helt op med vand. Der er meget cirkulation i dette res, da der ikke er nogen form for skillevægge eller noget. Så derfor er det svært at tømme det for luft, og det giver lidt støj, når luften så kommer ned i pumpen.

Jeg havde så tænkt på at montere to fillports fra DD, disse skulle så sidde oppe i toppen, så man kan fylde vand i det ene, og lade luften komme op af det andet, og når begge slanger fra fillportene så var ca. halv fyldte med vand, så måtte luften vel være ude.

Men jeg kan ikke rigtigt finde disse fillports nogen steder, har kigget mig en del omkring, og fandt dem da også på studiedata, men det ser ikke rigtigt ud til at de får dem på lager lige foreløbigt.

Så tænkte om der var nogen der vidste hvor man ellers kunne købe dem, eller nogen i samme stil.

Eller om der var nogen med et andet godt foreslag til en løsning.

MVH. Martin

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
15-10-2005 21:37:57
Svar/Indlæg:
1328/55

Alco

Superbruger
Tilføjet:
15-10-2005 21:58:14
Svar/Indlæg:
322/30
Der havde jeg egentlig også set dem.. Men 149kr per stk, er det ikke lidt meget?

Men man må vel betale for det, hvis det ikke kan være anderledes.