Ros/ris til netforhandlere.

Hyggehjørnet d.  10. juni. 2004, skrevet af Sandi.dk
Vist: 169 gange.

Sandi.dk
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-06-2004 21:28:54
Svar/Indlæg:
362/13
Hej Drenge.

Skulle købe en ny projektor til EM i bold.
Læste op og ned af døre og stolper på nettet.
LAAAANG historie kort, fandt den Sonyo Z2 jeg ville have hos PIXmania.com på edb-priser. De har ingen bix i DK kun en sælger.
Varen på lager, at bestille.
Deres pris er uden DK moms sååååe 1500.00 billigere end andre steder i DK.
48 timer xpres levering blev til max 5 dage blev til øøøøøh jeg ved ikke om jeg får den hjem igen eller hvornår!!!!!
Denne tlf. samtale tog 3 timer og 4 afbrydelser.
Så blev jeg enige med sælger om at annulere ordren.(LÆS: ANNULERE).
30 minutter senere fik jeg en mail om at de ville tilbageføre mine 13665,00 kr. til min konto grundet annuleret ordre indenfor 4 dage ??????????
Jeps de havde automatisk trukket penge på en ordre der var annuleret. For en vare de IKKE kunne levere????
Jeg ringede til banken og spurgte til råds og jeg havde fat i den lange ende.
Overførte så liiiiiige 15000,00 mere til konto og bestilte projektoren hos AV-Connection.
Mit held var dog slut og han havde lige solgt den sidste på tilbud 50 minutter før min bestilling.
Meeeeeeen han sørgede da lige for at importøren sendte den første projector han fik hjem, med GRATIS lørdagsexpres til mig uden beregning.
Derefter e-mailede han mig, importøren havde fået projektoren hjem så jeg kunne få den direkte fra importøren fredag!!!!!
Samtidig mailede han mig lige regningen så jeg kunne se hvad der blev trukket på konto alt inkl.
Se DET er f..... godt købmandskab.
Han er i øvrigt godkendt af E og dankort.

Rigtig god weekend.

René