Ang. "Chippen.dk"

Diverse d.  25. februar. 2004, skrevet af Jaller
Vist: 1072 gange.

Jaller
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:04:40
Svar/Indlæg:
657/18
http://www.dr.dk/nyheder/tv/Ko...

nu er jeg da meget bange for at jeg ikke får byttet de 2 led blæsere jeg har købt som er defekte......

men de skal få kamp til stregen hvis der bare viser sig de mindste problemer......

*Modificeret sprogbrug - Mvh NoNig*

riska
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:07:53
Svar/Indlæg:
7241/274
Kan du ikke ændre din overskrift til noget mere passende?



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:08:53
Svar/Indlæg:
1581/5
evt. chippen.dk - leverandør af danmarks dårligste kundeservice ;)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:09:22
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #1

... tænkte <u>nøjagtig</u> det samme... :00

-> #2

"... tænkte <u> nøjagtig</u> det samme... :00"



Jaller
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:11:26
Svar/Indlæg:
657/18
#1 hvad er mere passende ?

jeg har kun hørt skidt om chippen nu har jeg så handlet der og sider med et problem osse..... sååå hvad er mere passende...?

hvis jeg var personen i den video så ville mine eneste 2 ord være "fuck chippen"



Jaller
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:13:36
Svar/Indlæg:
657/18
ok my bad......

Overskrift: Ekstrement Chippen.dk



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:13:49
Svar/Indlæg:
10398/435
argh!! jeg har svært ved at vise respekt og sympati for en som skriver sådan noget... så nu kan jeg selvfølgelig ikke lade være selv!

biiip dig selv!! han skal biipme ha den http://www.skdld.dk/



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:15:00
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #6

*LoL*



Orca
 
Superbruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:16:59
Svar/Indlæg:
516/25
Tjae, han siger selv han ikke lukker... Men han siger sq så meget. Bare husk IKKE at nævn du er fra overclocking.dk, for så kan du godt glemme alt om at snakke med ham!

Citat:
(20:35:40) (+Freeziz) er chippen luknings truet...??
(20:36:47) (@Cobra[NSA]DK-) aldrig
(20:37:04) (@Cobra[NSA]DK-) hvem har bildt dig det ind
(20:37:22) (+Freeziz) bare her på det sidste, syntes ikke snakken på #tweakup har gået på andet
(20:37:26) (+Freeziz) efter igår
(20:37:44) (@Cobra[NSA]DK-) det er folk der ikke ved hvad de snakker om der
(20:37:51) (+Freeziz) oki
(20:38:03) (@Cobra[NSA]DK-) der er ikke en der aner noget om vores øknomi eller andet
(20:38:06) (+Freeziz) hvem er dem der ikke har voice??
(20:38:18) (+Freeziz) tjah...skal jeg ikke kunne sige
(20:38:19) (@Cobra[NSA]DK-) hol folk
(20:38:29) (@Cobra[NSA]DK-) blandet andet
(20:38:31) (+Freeziz) Hostile-XX kan du da godt voice...han er da ikke HOL...
(20:38:45) (+Freeziz) bortset fra han idler der :P
(20:38:53) (@Cobra[NSA]DK-) kender ham ikke og han har ikke spurt om voic i privet
(20:39:08) (+Freeziz) hvorfor dævlen er jeg banned fra hol.dk har aldrig idlet der..
(20:39:18) (+Freeziz) det har jeg da heller ikke ? :)
(20:39:41) (@Cobra[NSA]DK-) de har vel bannet alle der var her inde sån er de
(20:39:53) (+Freeziz) skod
(20:40:12) (@Cobra[NSA]DK-) nærmer klaphatte
(20:40:40) (+Freeziz) yep



Jaller
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:19:09
Svar/Indlæg:
657/18
LOL :e



Silverman
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:37:24
Svar/Indlæg:
1720/3
#8 :e



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
25-02-2004 23:42:25
Svar/Indlæg:
6624/113


SuperflyDK
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:05:50
Svar/Indlæg:
1503/128
Den fedeste kommentar til dags dato:

"Som jeg oxo sagde til dig, så kan man ikke betale med blæsere og lommelygter på et posthus"

Det er go' underholdning det her Sajmon :e



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:09:05
Svar/Indlæg:
6624/113


Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:11:03
Svar/Indlæg:
10398/435
lad dog manden være! kan folk ikke holde deres anliggender med chippen mellem dem selv og chippen. For det første er jeg ved at være død træt af alt det spam i poster om sagen! for det andet gider jeg ikke at høre på det mobning og personlige angreb på manden! i kan da godt anklage forretningen for at være fejlbefængt men det andet gider jeg bare ikke at høre på!! hvis i har det skidt med chippen, jamen men så lad dog være med at handle der. hvis en handel er gået aht. så gå til forbrugerklagenævnet... det gavner da ikke jeres sag at pive i diverse fora om dårlig service!! gør det??
så smut dog her ind og smid en stemme i stedet. http://www.tweak.dk/forhandler... det er i det mindste noget vi kan bruge!



Tasselhoof
 
Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:17:09
Svar/Indlæg:
204/28
Sajmon>>

HA HA HA, hold kæft hvor er det griner..

Har du ikke flere.. ;)



Tasselhoof
 
Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:21:30
Svar/Indlæg:
204/28
dsdsdk>>

Det er en fed ide www.tweak.dk har bikset sammen der..



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:25:09
Svar/Indlæg:
6624/113
Hahahahaha!!!!

Gæt TRE GANGE hvad der skete da chippen fik bare 2 dårlige anmeldelser på tweak.dk´s forhandler-liste!!!!! Han HAR nemlig været på den...

Kan i ( ikke mindst <b>#14</b> ) måske se hans butik på den liste nu? :00 :00

Der er ingen der tuder i forums over hans dårlige service - den sag mig og ham imellem er ældtussegammel, og er kun et eksempel - og nej jeg handler der sq heller ik mere...



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:37:56
Svar/Indlæg:
10398/435
fint. 1 gæt er nok.'

bare stop det her spam om det her emne! det er sgu ved at blive monotont at gå ind på oc.dk.. altid en tråd om noget med chippen, ret så anstrengende, når det ikke er det man er her for!

"mig og ham imellem" så hold det sådan!

og biiiip jo, folk vræler som en børnehave.

ps. må man bande i fora? jeg er stolt over at jeg ikke gør det, men hvis man nu godt må, så vil jeg da ikke holde mig tilbage. :e



iDleR
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:42:44
Svar/Indlæg:
4954/69
Jeg vil give #18 ret.. syntes ikke i skal blive ved med mudderkastning.. det må da snart have en ende.. det har jo taget overhånd..

Og syntes ikke det er fedt at visse personer sviner ham til pga. hans stavning osv.



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:50:40
Svar/Indlæg:
10398/435
tak og kan vi nu lade denne tråd dø stille hen? ;)



The
 
Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 00:53:37
Svar/Indlæg:
613/20
+++ :00

jeg har ikke noget imod ham som person, men jeg kan ikke li den måde han behandler sine kunder på.



Avenger
 
Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 01:18:19
Svar/Indlæg:
330/7
dsdsdk>> Problemet er jo ligesom, at forbrugerklagenævnet ikke kan gøre en skid. Først venter man 1 år på at ens sag ryger frem og tilbage mellem sælger og FKN. Man vinder sagen hos FKN, men det er sælger fucking ligeglad med. DE BETALER IKKE! Så får man mulighed for at sagsøge. Så går der 1 år mere med det. Man vinder sagen. Sælger stadig ligeglad (f.eks. ham fra Kontant der har ventet 2 år på 900kr). Folk kan ikke holde til at vente så lang tid. Det ved fuskfirmaerne og gør alt for at trække tiden. Hvis Forbrugerklagenævnet ikke får mulighed for at lukke forretningen eller lave anden form for sanktioner mod sælger, er de jo fuldstændig ubrugelige.

Når FKN kan rive bollerne af fusk-firmaer, så kan det være det bliver mere sikkert at handle på Internettet. Med det system vi har nu, har man større chance for komme igennem bureaukratiet i en mindre russisk kommune.

Det skal i hvert fald snart ske noget. Ellers går det galt...




The
 
Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 01:19:46
Svar/Indlæg:
613/20
#22 HØRT!



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 02:08:13
Svar/Indlæg:
23132/740
-> dsdsdk

Jeg kan godt forstå dit synspunkt. Men forstå mig ret: Hvis ikke vi skulle kunne diskutere forskellige forretninger, handler, gode og dårlige erfaringer her? Hvor så?

Ingen er selvfølgelig tjent med at blive hængt ud på en sådan måde som man måske kunne antyde her. Men, folk der oplever en SÅ ringe service og ligefrem noget der nærmer sig ulovlige forretningsmetoder, har de selvfølgelig ikke meget til overs for. Det kan jeg 110% godt følge dem i, da jeg selv har oplevet det.

Uanset hvilken grund du måtte have til at se denne offentlige gabestok stoppet, vil jeg ikke komme ind på her, men forstå, at folk er vrede over den måde der bliver drevet forretning på. Det kan hverket du eller jeg ændre på, men vi kan opfordre folk til at opføre sig bedre end han gør.

I mine øjne bør en mand som han ikke have tilladelse til at drive "forretning", men nu er det af sagens natur ikke til at forudse hvordan den slags ting vil udvikle sig. Vi kan kun håbe på det bedste for alle parter. Mange ser helst at manden holder sig langt fra hvad der hedder dansk forretningsliv, og blander sig helt og aldeles udenom hvad der bliver solgt at hardware herhjemme.

Jeg synes at det er i orden at folk udtrykker deres utilfredshed, uden at hænge manden ud offentligt. Det er nok at kritisere han forretning, og ikke mandens privatliv. Det er sagen uvedkommende, da privatsfæren er beskyttet ved lov herhjemme i Danmark, og vi bør derfor som fornuftige mennesker vise os bedre end han... Det er jeg enig med dig i, men du må ikke nægte folk at udtrykke deres utilfredshed, harme, vrede og hvad der ellers måtte presse sig på af årsager til at visse folk skulle have noget imod firmaet "Chippen.dk".

Der er absolut ingen grund til at synke under hans niveau, ved at benytte sig af fortmælende eder og besværgelser, idet det intet hjælper. Stol derfor hellere på, at en massiv opbakning om en sanktion imod 'Chippen.dk' vil bringe retfærdigheden til fyldest. Skriv breve til firmaet hvori I forklarer jeres problemer. Svarer han ikke på gentagne henvendelser, så benyt jer da, af juridiske søgsmål, og få jeres penge igen...

Som sagt: Overvej jeres udtalelser nøje... ;)



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 03:52:07
Svar/Indlæg:
3346/81
#24 - jeg deler i vid udstrækning de meninger og synspunkter du fremsætter.

Lad nu Uffe, som person, være i fred, han har udfordringer nok.

Mht. Chippen - well - det er vel demonstreret til ubehagelig tydelighed hvad det er folk har oplevet ved at handle der. Lad derfor folk drage deres egne konklusioner om det.

-> dsdsdk - hmm - Uffe pådrager sig nok kundernes vrede ved den kommunikationsform han anvender - og det giver så anledning til at de ventilerer deres harme desangående.

Men - Jeg kan da kun opfordre til at følge NoNigs forslag:

Kommuniker til andre der hvor de befinder sig - men lad være med at gøre det på deres niveau.

Tomgun



#26
GORK
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 07:44:50
Svar/Indlæg:
676/43
Jeg vil bare sige at de gange jeg har handlet hos chippen har jeg fået det jeg har bestillt, og også ret hurtigt, jeg har været 100% tilfreds med hans butik. Selvom man ikke har, kan jeg heller ikke se hvorfor man skal svine manden til personligt, det gavner jo ikke nogen!



Kio_Liex
 
Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 08:35:53
Svar/Indlæg:
260/54
I mandags bestilte jeg lidt hos chippen... Jeg var meget i tvivl om jeg skulle gøre det fordi jeg har hørt SÅ maget dårligt om den forretning, men de havde nogle ting som jeg skulle ha' og jeg kunne ikke finde dem andre steder.
Jeg indbetalte så pengene på den konto, somme dag, og om aftenen fik jeg et Track 'n' Trace nr. fra dem (Det virkede så bare ikke :00 )
Og jeg fik mine ting igår... :e

Så skal de hentes idag, og jeg håber da det virker...



Jaller
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 10:39:08
Svar/Indlæg:
657/18
jamen jeg vil da osse sige det

jeg bestildte mine ting i tirsdags sidste uge og hvade dem torsdag sidste uge og det er osse helt fint ingen ko på isen der..

så ser jeg de link som osse er grunden til at jeg har lavet denne tråd ikke for at svine chippen til men for at de folk (som mig) der bruger mere tid forand computeren en tv´et kunne se det fordi jeg syntes det har relevans for alle der er her inde og som handler på internettet..

nu var det jo så sådan at 2 af de 8 blæsere jeg bestildte der virker lyset ikke i dem nu har jeg så udfyldt en RMA formular inde på deres hjemmeside og det gjore jeg i lørdags og jeg har indtet hørt fra dem selv om der står du høre fra os..... kan jeg så regne med at få lige så mange problemer som andre har fåed eller har de bare forlidt medarbejdere til at styre biksen......

jeg ville mene at en prof foretning max må være 1-2 arbejdsdage om at svare men det er så min mening..

R.I.P



virus
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 10:56:33
Svar/Indlæg:
888/34
jeg har lige handlet ved chippen og det kom hurtigt og let har ingen problemer med dem



#Devastator
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 11:09:48
Svar/Indlæg:
1581/5
De fleste kan sige sig selv at chippen.dk ikke kan snøde ALLE og enhver, så selvfølgeligt er der mange der handler der og aldrig oplever problemer.

Desværre er der så bare så UTROLIGT mange der HAR oplevet problemer der, og når det gælder RMA så er det nærmere reglen end undtagelsen at køberen bliver tilsvinet og kald kværulant eller der bliver påstået personen selv har ødelagt varen og derfor kan den ikke byttes.
Det er set ALT for tit, og hvis ikke "vi" der benytter internettet aller mest, og også er dem der handler der mest skal gøre hindanen opmærksomme på brådne kar, hvem skal så?





|Neo|
 
Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 11:33:06
Svar/Indlæg:
27/3
Jeg bestilte også noget hos Chippen en gang for længe siden....Men det var de forkerte blæsere. Jeg lavede en RMA men fik at vide at jeg bare havde bestilt forkert, på trods af at der stor på ordrebekraftigelsen at det var de rigtige blæsere...Så langt så godt....Indtil at han begyndte og kalde mig et dumt svin og en dum kunde...og at han personlingt ville informere alle internet butikker om mig, og om at jeg var en dum kunde, så jeg ikke kunne handle på nettet mere....Denne diskution foregik via en RMA mail....Magen til dårlige service. Jeg politianmeldte ham for chikane og har ikke hørt noget siden. FKN har også fået det at vide og har noteret det i deres foreløbigt voksene samling af klager omkring chippen.



kibidk
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 11:47:40
Svar/Indlæg:
722/35
hmm, en mand der opfører sig som chippen-Uffe Pedersen gør, kan ikke forvente anden behandling end den han får.
I kontant fra i søndags som blev genudsendt i går, var der et kort (meget kort) telefoninterview med manden. Hans indstilling og indgangsvinkel til ethvert problem er tydeligvis: "Benægt alt". I øvrigt hørtes det tydeligt på stemmen at der var tale om en voksen mand.
Ingen kan gøre for at de er ordblinde, men når man læser de indlæg han har skrevet blandt andet i dette forum, så kan man altså ikke få anden opfattelse, end at der er tale om en person der aldrig er blevet voksen - hans indlæg og kommentarer virker som var de skrevet af en 10-årig, sådan nærmest "æhh bæhh bussemand". Det er utrolig svært for ikke at sige umuligt, at føre en fornuftig samtale om et problem, med en person der befinder sig på det niveau - man vil uværligt og ufrivilligt blive trukket derned, og derfor tager det hele karakter af at være en tilsviningskampagne. Men manden er altså selv skyld i det.
Opfør dig dog som en voksen!!! Ellers får du aldrig et bedre ry.



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 11:58:40
Svar/Indlæg:
10398/435
godt at se nogle fornuftige udtalelser. jeg er helt enig. min pointe er bare at man ikke skal komme med personlige fornærmelser over for en erhvervsdrivende mand, det er urimligt. at klandre butikken og dertil hørende service, er rimeligt nok.
desuden tror jeg ikke at manden er så vildt opfarende som mange giver udtryk for. hvis man bliver sur og sviner til, så må man da forvente at få igen af samme medicin. og når man så får igen skal man da ikke råbe op til hele verden og sige at han er arrogant!



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 12:06:48
Svar/Indlæg:
10398/435
#32 & #33 ---> hvis man bliver sur og sviner til, så må man da forvente at få igen af samme medicin. og når man så får igen skal man da ikke råbe op til hele verden og sige at han er arrogant!

jeg tror at mange af de historier man hører er lidt modificeret. altså er starten af hele forløbet skåret væk for at gøre det hele mere dramatisk. det man så poster i fora er det svar man får fra ham hvor det er lykkes én at hidse ham godt op. klart gør man det, og det gavner ganske rigtigt også ens egen sag i andre øjnes hensigt.



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 12:15:11
Svar/Indlæg:
10398/435
jeg tror ikke denne sætning kommer fra den blå luft: "tak for tilsviningen det er flot og du er meget voksen" (link i #11)

svaret: "Hvilken tilsvining hentyder du til?"
hvor mange tilsvininger har der været?? joke :e eller mener du ikke at der har været nogle og det dukker op fra den blå luft? sorry men den hopper jeg ikke på... Stage 1: State of denial.




kibidk
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 12:23:03
Svar/Indlæg:
722/35
#35 - at historierne er modificerede tror jeg såmænd ikke, men man skal huske på, at vi mennesker har nemmere ved at huske 10 dårlige omtaler end 1 god omtale. Derfor kan det hurtigt blive kørt højt op i tonelejet.
Når det er sagt så må jeg dog også sige, at jeg ikke før har hørt kommentarer fremført fra en forretningsdrivende, på nær samme måde som han gør.
Der er ingen tvivl om, at servicen kunne være bedre. Problemet for ham er jo, at mange tænker at man ikke tør handle hos ham, fordi det jo tyder på, at risikoen for at noget går galt, er for stor. Der er heller ingen tvivl om, at der er mange der har handlet hos ham uden problemer. Problemet er, at han ikke giver indtryk at, at der er nogen vilje til at gøre noget ved det, når det går galt. Og så kan jeg godt forstå folk bliver mopsede.
Der er et gammelt ordsprog der siger "kunden har altid ret". Det har kunden ikke nødvendigvis altid, men det er lidt ligesom med drikkepenge - jo bedre service man giver, jo flere får man - her underforstået at god service giver flere kunder. Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg faktisk at han kunne trænge til et lille kursus i god købmandsskab, og om hvordan man skaber tilfredse kunder.;)



kibidk
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 12:33:10
Svar/Indlæg:
722/35
rettelse: "vi mennesker har nemmere ved at huske 10 dårlige omtaler end 1 god omtale", der skulle have stået :vi har nemmere ved at huske 1 dårlig omtale end 10 gode omtaler".

Så en opfordring kunne da være, at lægge en kort notits i tråden hvis man har haft en god oplevelse med chippen - lad os da høre om det også.



SqueeZe
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 12:33:45
Svar/Indlæg:
243/11
DSDSDK...hvis du ikke kan lide de "hade" tråde som indimellem kører så lad være med at skrive i dem !

Jeg syns personligt at det er helt OK og hvis indholdet i en tråd bliver for usaglig eller ikke længere er underholdende læser jeg den ikke.........så nemt er det!

Skål i skuret skipper og lad os så brække os i flæng........ :e



kibidk
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 12:35:46
Svar/Indlæg:
722/35
#35 - at historierne er modificerede tror jeg såmænd ikke, men man skal huske på, at vi mennesker har nemmere ved at huske 10 dårlige omtaler end 1 god omtale. Derfor kan det hurtigt blive kørt højt op i tonelejet.
Når det er sagt så må jeg dog også sige, at jeg ikke før har hørt kommentarer fremført fra en forretningsdrivende, på nær samme måde som han gør.
Der er ingen tvivl om, at servicen kunne være bedre. Problemet for ham er jo, at mange tænker at man ikke tør handle hos ham, fordi det jo tyder på, at risikoen for at noget går galt, er for stor. Der er heller ingen tvivl om, at der er mange der har handlet hos ham uden problemer. Problemet er, at han ikke giver indtryk at, at der er nogen vilje til at gøre noget ved det, når det går galt. Og så kan jeg godt forstå folk bliver mopsede.
Der er et gammelt ordsprog der siger "kunden har altid ret". Det har kunden ikke nødvendigvis altid, men det er lidt ligesom med drikkepenge - jo bedre service man giver, jo flere får man - her underforstået at god service giver flere kunder. Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg faktisk at han kunne trænge til et lille kursus i god købmandsskab, og om hvordan man skaber tilfredse kunder.;)



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 12:38:08
Svar/Indlæg:
10398/435
hehe kibidk, det kunne være han skulle det.

jeg havde en snak med chefen forleden og jeg kom ind på at "kunden har altid ret" og så sagde han at det var ikke den vinkel vi skulle have, han sagde, at hvis de ansatte har det godt så behandler de også kunderne godt. han vil altså ikke sige til sine ansatte at "kunden har ret", men han ønsker at vi trives for så slipper han helt og fuldkomment for at overhovedet skulle tænke på det problem.
det virker ikke til at uffe har det super godt efter et utal af tilsvininger, så man burde have let ved at forstå hvis hans lunte ikke er så lang.



kibidk
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 12:52:15
Svar/Indlæg:
722/35
#41
næh, jeg tror såmænd heller ikke manden har det så godt, men der er det jo så også at han skal tage fat om ondets rod. Han har fået et dårligt ry, det er der ingen tvivl om, men han virker lidt træg eller uvillig til at tage fat på at ændre det, måske kan han ikke, men så må han få nogen til at hjælpe sig, og der er vel også andre i firmaet end ham selv.
Jamen jeg kan skam godt se det fornuftige i det din chef siger om at indgangsvinklen ikke skal være at kunden altid har ret. Nu ved jeg ikke lige hvilken branche du er i, men f.eks. så skal en kassedame (eller mand) heller ikke lade sig stresse til at arbejde hurtigere fordi der står mange i køen.
Men han bliver nødt til at indse, at der skal en stor indstats til, for at vende det billede der tegnes af ham. Jeg har aldrig handlet hos chippen.dk, men har bestemt haft dårlige oplevelser med andre internetbutikker i samme branche.
Måske er problemet bare at han har kort lunte fra naturens side, med det er bare meget uheldigt når der er tale om korrespondence med utilfredse kunder.



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 13:03:06
Svar/Indlæg:
10398/435
det kan være at det er samme internetbutik som vi har haft dårlige erfaringer med.. hvem ved.. men derfor laver vi da ikke en klub med hjemmesiden www.lortebuuutik.dk og skaber også helt vildt i fora rundt omkring. se, man kan jo sagtens diskutere på det plan vi gør, og det synes jeg også virker som det helt klart mest fornuftige.

klap på skulderen til mig :e og kibidk og nogle andre.



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 14:19:00
Svar/Indlæg:
2502/221
11# LOOOOOOOOOL!

Jeg kender heldigvis ikke Rune personligt, men en mand der er SÅ imødekommende både i skrift og i TLF røret kan sku ikke drive en foretning ordentligt!




Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
26-02-2004 16:25:13
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg synes at chippens direktør lød som en sur mand fra Husum, med en harley davidson i garagen, og en lædervest med rygmærke på ryggen ;)

(man skal passe på hvad man siger om ham)

*lol*



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 16:27:38
Svar/Indlæg:
2502/221
hehe..tjaa han kan hvertfald godt komme med stoooore ord hehe (hentyder til Sajmons log :D)



#46
GORK
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 16:41:13
Svar/Indlæg:
676/43
Jeg er derimod træt af at det ALTID tager 5 uger før midtdata så meget som åbner ens pakke når man sender noget ind til RMA!!!!



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 16:46:02
Svar/Indlæg:
6624/113
#36 - jeg synes du skal læse linket i #13 først og se sammenhængen.. Derefter er begge links i #11 relevante.

Og skægt han nævner det, men jeg har på intet tidspunkt sagt noget nedladende eller på anden måde negativt hvis ikke der har været en masse lort den anden vej først. Min tålmodighed rækker MEGET langt, men jeg finder mig ikke i alt. Ergo pisser jeg på folk der i den grad pisser på mig - og det har skam intet med selektiv hukommelse at gøre. :00



|Neo|
 
Superbruger
Tilføjet:
27-02-2004 08:14:35
Svar/Indlæg:
27/3
Det er vel heller ikke særlig profesionelt at forhandleren selv sidder og kommer med kommentare i indlæg der handler om hans firma eller de ting han sælger....Ville være det samme som at Toms Direktør står nede i Netto og siger.."Ja det er godt slik...køb nu noget"...Og hvis folk så nægter begynder han og kaste slikket efter dem.........



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2004 09:39:55
Svar/Indlæg:
10398/435
#39.. jeg tror også jeg stopper med at skrive i denne tråd, da jeg snart synes at det er mere interessant at vide hvorfor en brødrister har så lang en timer at man kan forkulle en fråsen skive rugbrød!? hvorfor egentlig?



M@D-M@X
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2004 10:25:21
Svar/Indlæg:
477/254
#50 he he godt spørgsmål, det skal helt klart i blandt livets store spørgsmål som hvorfor 7/11 har lås på deres dør og hvordan nonstick overfladen sidder fast på en non stick pande ;)

Mit forhold til denne diskussion er at det er sgu fint at andre folk kan se hvad det er for en butik de vil til at handle med. Til dem der direkte sviner butikken er jeg lidt ligeglad med men lidt sjov læsning. Folk som havde i tankerne at handle det sted skal jo ikke læse tilsviningerne men istedet HVORFOR de sviner dem til. Til sidst kan jeg kun sige det er vel ikke uden grund at chippen.dk kom på TV og denne tråd er blevet så stor som den er ;)
Jeg ville ikke handle der når de har så dårlig omtale og man kan få de ting de har så mange andre steder.



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2004 10:31:53
Svar/Indlæg:
10398/435
se nu bliver det spændende.. lidt off topic men hvad!
jeg har en ven der arbejder i en 7/11 og der er lås på døren fordi når de er 1 mand på arb og skal pisse, så låser de døren og sætter et skilt op... :i
den med panden forbliver et mysterium.



Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2004 11:35:50
Svar/Indlæg:
2502/221
51# enig i alt. bortset fra du skal ændre "og denne tråd er blevet så stor som den er " til DE tråde, for der er efterhånden en del om den butik hehe